Hae polisler tarafından karakola götürülmüş ve neler olacağını bekliyordu. İçeri iki tane polis girince kafasını kaldırdı.
"Benden ne istiyorsunuz"
"Bilmem Bayan Kim sizin daha iyi bilmeniz gerek"
"Lafı dolandırma da söyle"
"Bangtanı kaçırıp işkence etme sebebiniz ne idi?"
"Hah bu mu sorun ?"
"Bu konu ciddi bir konu Bayan Kim adam kaçırıp yaralama'dan kaç senedir hapishane de yatan insanlar var biliyor musunuz?"
"Peki Memur Bey o zaman bir kadına tecavüz etmenin suçu nedir?"
"Ne demek istiyorsunuz?"
"Diyorum ki o beni şikayet eden şahıs ve arkadaşları bana tecavüz etti. Ve bilmem tanır mısınız ama Park Jimin beni hamile bırakıp üstüne bir de katil oldu. Peki ya bu olay ne olucak?"
"Bayan Kim bakın bunun gerçekleğini bilemeyiz..."
"ÇÜNKÜ SİZ HİÇ TECAVÜZE UĞRAMADINIZ!!!!"
"Sakin olun Bayan Kim bize zoru kullandırtmayın"
"YA ÖYLR Mİ NE YAPABİLİRSİNİZ BANA DA SÖYL-"
Adam Hae 'nin kafasına silahın arkasıyla vurunca bayıldı.
İkisi de birbirine bakarken diğer adam sinirle gözlerle bakıyordu.
"Aptal herif ne diye vuruyorsun patron canlı istedi!!"
"Lan salak bayılttım sadece hem gerçekçi olsun diye canım çıktı burda bi yardım eder insan"
"Ne yapabilirim Pd'nim öyle istedi"
"Neyse tamam hadi götürelim şunu"
....
Üyeler Hae'yi karakola gitti zannetseler de kendi başkanları tarafından kaçırılmıştı. Pd bütün yaşananların farkında olduğu için haberler üyelerin tatile çıktığını söylemiş ve yalan haber çıkarmıştı.
Herkes yoongiye bakarken bur şey diyemeseler de sonunda Jin'in konuşacağını biliyorlardı ki zaten öyle yapmıştı.
"Salak yoongi ne bokuma şikayet ediyosun biz kapattık o konuyu"
"Ne demek kapattık ya kızın bize yapmadığı şey kalmadı"
"Yaptığı şeyler ne yoongi yumruk atması mı yada bıçakla bir yerlerimizi kesmesi mi ne söylesene bunu kaç defa konuştuk halâ neden uzatıyorsun kız zaten hamile ve senin o sikik beynin yüzünden şimdi karakolda"
Yoongi kahkaha attı sonuçta onun yaptığı şey polise şikayet değildi. Bunu sonradan düşünmüştü.
Flashback
Yoongi karakola gidip şikayet ettikten sonra tekrar düşündü aslında intikam da alması gerekti
. Biraz daha düşünüp şikayeti i geri aldı ve bang pd nin yanına gidip bütün olanları anlattı. Sonra ikisi ortak karar alıp şirket çalışnlarının bir kaçını sahte polis haline sokmuştu. Hae den öyle bir intikam almayı planlıyordu ki kimsen'in ruhu duymayacaktı. Bunun için de bu planı yapmıştı. Artık gerisi de neler olucağını beklemekle geçicekti...Flashback end~
Taehyung odasına çıkıp düşündü. Acaba bebeği olduğu zaman nasıl bir baba olur diye. Zaten istemediği birinden olsa bile kendinden bir parça olması onu heyecanlandırıyordu. Telefonu eline alıp iyi baba olma kurallarını araştırmaya başladı. Okudukça gülümsüyordu.
İyi bir baba ve eş olmanın yolları*
- Bebeğinize ilgi gösterin.
- Onun için işinizi unutun
- Sevdiği şeyleri alın.
- Sürekli gülümsemesini sağlayınHamile bir bayana nasıl davranılmalı?
- Eşinize ağır şeyler taşıttırmayın
-Ona sevgi gösterin
-Kavga ettiğinizde alttan alın çünkü hamileyken üzülülebilir.
-Onu sürekli öpüp güzel şeyler söyleyin.
-Sevdiğinizi belli etmek için hoşuna gidecek şeyler alın.
-Aşerdiği zaman ikiletmeden söylediği yiyecek veya içeceği alın
-Yüksek yerlerden uzaklaşmasını sağlayın.
-Ona çok güzel ,gayet şık , bakımlı olduğunu söyleyin.Taehyung okudukça heyecanlanıyordu. Aklına gelen Hae ile konuşma kararı alıp yurttan çıkmıştı.
Aslında karakolda onu tek bırakmış olması kendine küfr etme isteğini geri çevirememişti.
Eve geldiğini düşünüp bildiği yolu geçmiş ve kapıya gelmişti.
...
Kapıyı yarım saattir çalmasına rağmen açılmamış ve endişelenmesine sebep olmuştu.
Hae yi aramaya karar verdı ama numarası yoktu. Yurda geri dönüp pratik odasına girdi ve nefes nefese konuşmaya başladı."Hae yok"
...
Darari ben geldimmmm fındıkta bittu şükür perşembe günü istanbula geri dönüyorum inşallah görüşürüzz......😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge fever
Fanfictionİntikamım çok kötü olucak bangtan bana yaşattıklarınızı ödeyeceksiniz...