Hae uzun süre konuşmamış ve yemeğini yemeye devam etmişti. Yoongi ise karşısına oturmuş Haeyi izliyordu.
Hae kafasını kaldırıp Yoongiye baktı.
"Ne var"
"Çok kabasın ben bunu tavsiye etmiyorum"
"Hadi ya nolucak kaba olursam"
"Ne mi olucak ben sana söyliyeyim. Eğer inat etmeye devam edersen hiç aklına gelmeyecek şeyler yaparım."
Hae göz devirip son lokmalarınıda yedi ve kalktı. Ama ayağı kalkmasıyla başının dönmesi bir olunca gözlerini kapatıp sandalyeye oturdu. Yoongi ise onu büyük bir zevkle izliyordu.
Hae gözlerini açtığında son gördüğü Yoonginin yanına gelmesiydi.
...
Taehyung ve diğerleri Haenin başının dertte olduğunu anlayınca onu aramaya koyulmuslardı.
"Hayır o değil yoongide yok kesin o piç bişey yaptı"
"Taehyung laflarına dikkat et o senin hyungun"
"Etmezsem ne olur beni gruptan mı attırırsınız"
"Hayır tabiki de sen iyice deliye döndü n. Bi kendine gel Yoongi gelince bir daha yurttan çıkacağı zaman onu takip ederiz. Sonrada Haeye bişey yapmış mı öğrenmiş oluruz"
Namjoon lider olarak doğru bişey söylediğinde herkes onaylamıştı.
Taehyung ise sinirden başka bişey yapamadığı için beklemek zorundaydı.
...
Yoongi Haeyi kucağına alıp odaya götürür. Sonra sandalyeye bağlayıp kapıyı örter .
Yurda geldiğinde herkes normal olduğu için fark etmediklerini sanıyordu. Yukarıdaki odasına çıkıp bir kaç kıyafet aldı ve çantaya koydu.
Üyelerden namjoon hoseok ve taehyung yoongiyi takip amaçlı diğer arabaya binmiş ti.
Yoonginin geldiği yer depo alanı gibi bir yerdi. Hoseok arabanın belli olmaması için arkaya park etti ve arabadan inip yoongiyi takip etmeye başladılar.
Taehyung artık sinirden kudururken namjoon onu zor sakinleştirmişti.
Yoongi Haenin yanına gelip bacaklarını eliyle ovladi ve uyanmasını sağladı.
Hae gözlerini açtığında Yoongi elindeki mumu görünce irkildi .
"N-napıyosun"
"Bize işkence ettiğin gibi sana da aynısını yapicam"
Hae şaşkınlıkla bakarken odayi kahkaha sesleri doldurdu.
"Y-yapamazsın"
"Öylede bir yapicam ki sen bile şaşıracaksın"
Yoongi elini Hae bin karnina dokununca Hae ağlamaya başladı
"Ona zarar vermiceksin değil mi?
"Bilmem önce ondan mı başlasam "
"H-hayır yoongi yapma istediğini yaparım ama ona zarar verme lütfen"
"Sen bizi dinliyormuydun?"
"B-ben özür dilerim lütfen"
Yoongi sertçe tokat atınca Kapıdan yen gelen Taehyung Yoonginin suratına sert bir yumruk geçirdi.
"SENİ ŞEREFSİZ PİÇ SEN KİMSİN LAN BENİM OLANA EL KALDIRILSIN"
(Aklıma No lie geldi nddndj"
Hae ağlamaktan bitkin bir şekilde Sadece yardım edilmesini bekliyordu.
Taehyung koşarak Haenin karşısına geçti ve hızla ellerini çözdü.
"İyi misin güzelim tamam geçti sakin ol"
"B-ben çok k-korktum tae"
"Şhh tamam geçti artık sana bişey yapamaz tamam mı?"
Haeyi kucağına alıp arabaya götürmüştü . Namjoonda Yoongiyi diğer arabaya bindirip yurda geri dönmüştü.
...
Selam ya artık saçmalamaya başladım aklımadq gelmiyo o yüzden araya biraz zaman geçmiş hali olarak yazmaya decam edicem ve bu kitabıda en kısa sürede bitirmiş olucam..
Hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge fever
Fanfictionİntikamım çok kötü olucak bangtan bana yaşattıklarınızı ödeyeceksiniz...