Bangtan ( beyond the scene) telefonlarına gelen mesajla adeta kudurmuş ve verilen adrese kimseye belli etmeden yurttan çıkmaya başlamıştı. İlk taehyung varmış ve kapıyı çalmıştı.
Penisi kalkmış ve zor duruyordu kapıyı açan kisiyi görünce bir şok yaşamış hareket edememişti. Hae elinde ki iğneyle taehyunga güldüve ensesine sert bi darbeyle iğneyi soktu.
"Ölüme hoş geldin taehyung"
"H-hae"
"İyi uykular taetae"
Taehyung Hae nin kucağına bayılmış ve gözlerini kapatmıştî.
Hae tae yi özel odalarına götùrüp sandalyeye zincirle sıkıca bağladı. Kapı tekrar çalınca Hae sırıttı.
"Ooo ne kadar da azgınlar"
Kapıyı açtığında bu sefer hoseok vardı. Hoseok gördüğü bedenle ağzı yere kadar düşmüştü.
"S-sen"
"Evet ben şimdi uyku vakti hoseok"
Elinde ki bir başka iğneyi yine boynuna batırdı ve bedenin uyuşması i seyretti Hae.
"Tatlı rüyalar hoseokk"
Aynı tae ye yaptığı gibi hoseoku da tae nin yanına oturup zincirledi Hae.
"Sandığımdan da hızlı olucak gibi"
...
Bütün üyelere aynı işlemi yapmış ve en son gelicek kişi olan jimini bekliyordu. Ama elinde ki iğne uyku ilacı değil geçici bir süre felç edici bir iğneydi. Asıl niyeti jimin felçken diğer üyeleri gözünün önünde işkence edicekti.
Kapı hızla çalınca yavaş ve dikkatle kapıya yöneldi. Tam bir bad girl gibiydi. Kapıyı açtığı an jiminin sexi ifadesi bir anda yok olmuş ve geri adım atmaya başlamıştı. Ama Hae ondan önce davranıp jiminin boynuna iğneyi sert çe geçitince jimin inledi.
"Ahhh n-napıyorsun"
"Beni de böyle inletmiştin hatırlıyor musun?? Aslında bir kaç gün felç kalıcaksın chimchimm"
Jiminin gözleri kararırken duyduğu son şey intikamım kötü olucak jimin di.
~~~
Üyeler uyanmış birbirlerine bakıyorlardı.
Jimin hareketsizce sadece üyelere bakıyordu."Jimin hyung iyi misin?"
"Neden cevap vermiyor?"
"Sizin burda ne işiniz var?"
"Sizin değil hepinizin"
"Hae!!"
"Bakıyorumda adımı unutmamışsınız inlerken olsa gerek"
"Seninle bi işimiz yok bizi rahat bırak"
"Yaaa öyle mii hmm bi düşüneyim sizce ben sizi bırakırmıyım tabiki hayır?"
Dolanıp jiminin arkasına geçen Hae ile üyeler paniklemişti.
"Hmm nasıl inliyordun jimin ahh bebeğim harikasın mıydı yoksa işim bitti siz becerin miydi? Hangisi jimin arkadaşlarını nasıl inletme mi istersin"
"O da nedemek oluyor??"
"Şöyle namjoon sizi işkence ederek inleticem"
"Hah sen mi aishh bende bir şey sandım"
Hae sinirlenmişti elinde ki çakıyla bacağının birini sertçe çizdi
"Ahhhhh siktir"
"İstersen daha güzel fantezilerim var hah ne dersin !!"
"Seni sürtü-AHHHH"
"Laflarına dikkat et jooniee cık cık cık çok ayıp"
"Evet jiminnn şimfi kookieye zarar gelmesini ister misin ah tabiki istersin onu seviyorsun değil mi"
"Bana bak seni lanet o pis ellerini çek onun üstünden"
"PİS ELLERİM ÖYLE Mİ HEPİNİZ BANA TECAVÜZ EDERKEN BEN SADECE AĞLIYORDUM HİÇ BİRİNİZ BENI DİNLEMEDİ BENDE SİZİ DİNLEMİCEM ANLADINIZ MI SİZ VARYA ASIL SİZİ OROSPU ÇOCUKLARININ TEKİSİNİZ OYÜZDEN ÇENENİ KAPAT"
Hepsi Hae den korkuyordu ama bunu göstermiyorlardı. Kız haklıydı hemde sonuna kadar farkındalardı. Bu yüzden hepsi sessiz kalmayı tercih etti. Hae sinirle yoonginin arkasına geçti ve kolunu çizdi. Yoongi inlememek için kendini kasıyordu. Hae bir çizik daha attı bu sefrr bağırdı.
"Ahhh bırakk"
"Bende size böyle demişyim degil mi ama siz ne yaptınız sırf sikik bir zevk için hayatımı çaldınız bende sizinkini çalıcam hem de işkenceyle daha yeni başlıyoruz"
Jimin sinir olsa bile hareket dahi edemiyordu. Kızın haklı olduğunu oda biliyordu ama kendine yediremiyordu. Kabullenmek istemiyordu. Bunu zevk için yapmıştı doğruydu ama kızın bütün hayatını mah vetmişti. Şimdi de cezasını çekiyordu.
"Biliyor musun jimin sen bi katilsin"
Jimin kaşlarını çatmakta zorluk çekse de azda olsa başarmıştı.
"O katil falan değil sadece zevk için bi hata yaptı"
"Hah jungkook bilmediğin ya da bilmediğiniz o kadar çok şey var ki kkk. Her neyse size yüz vermeye gelmiyo. Benimle konuşurken kelimelerinize dikkat edin. Sizi bir daha uyarmiyacağım!!"
"Ahhahaha duydunuz mu bizi tehdit ediyor"
Hae artık sinirlerine hakim olamıyordu. Eline sopa alıp jungkookun penisine sert bir hamleyle vurdu.
"AHHHHHH"
"BİR.DAHA.BENİMLE.DÜZGÜN.KONUŞMASSAN.ÖNCE.SENİ.GEBERTİRİM"
"AHHHHHHH TAMAM LÜTFEN AHH"
Son bir kez sertçe suratına vurdu. Zaten bayılmıştı üyeler yerlerinde depinip dutuyordu fakat kimse sesini çıkaramıyordu."Şimdi uslu uslu oturun ölüm zamanınızi bekleyin biraz dinlenmem gerek ha ne kadar az konuşursanız o kadar az ceza alırsınız hadi iyi gecelerrrrr"
Nasil gidiyo begeniyo musunuz bu arada digerlerine atamadim yazariniz cok yorgun 3 perde yikadim ellerim mahvoldu oyuzden biraz zaman verin yorum yapinnn sizi seven yazariniz ajznkmmxk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge fever
Fanfictionİntikamım çok kötü olucak bangtan bana yaşattıklarınızı ödeyeceksiniz...