Dün tartılamadım. Çıkamadım tartının üstüne. Artık çok yorgun hissediyorum kendimi. Eski cesaretim yok kilolarımla yüzleşmeye. Sanırım bu kez her zamankinden dahada kiloluyum. Sürekli bir uyku hali, yazın vermiş olduğu bir mayışıklık...
İşten çıktım ve evde 1 damla su içmedim. Sevdiceğim yoldan gelecek aç olur diye börek yaptım. O böreklerden 1 tane bile yemedim. Çünkü midemde hala akşam yemeği niyetine yediğim yüksek kalorili hazır noodle vardı zaten. Çok seviyorum ama bundan sanırım artık vazgeçmeliyim. Bugün kendime bir liste hazırlamaya karar verdim. Hemde şuanda verdim bu kararı. Neyse onu sonra hallederim. Peki dün noodle dan sonra bu şişko yemek yemedi mi? iradesi zayıf kendi bi okadar şişko olan bu zavallı tabikiside sevdiceğinin getirdiği sıkmayı dayanamayıp YEDİİİİ!!!!
Tamam bütün suçlu benim sevdiceğim değil. Sabah kahvaltı niyetine yiyebilirdim. Çünkü sevdiceğim benim her daim aç olabileceğimi bildiği için yine açımdır diye getirdi o sıkmayı. Velhasıl tam bir şişko hareketi olan sıkma ile açılış yapan bu bünye kavun, üzüm ve o zararlı ( hiçte sevmediğim) soğuk çaydan içerek gece gece güzel bir kapanış yaptı.
Akşam böreklerin bir kısmını işe götürmeliyim diye düşündüm. Onları güzelce hazırladım, paketledim falan. Fekat 2 dilim yedikten sonra lezzet uyumu aramayan ağzımla bir bardakta süt içtim. Sonra n'oldu? Tabikisi de pis şişko börekleri unuttu!!!! İnşallah eve gidince yemem onları.. Allah'ım n'olur yedirme bana onları. belkide en başından hiç börek yapmamalıydım. Çok pişşşşmanımmm...
Şimdi en sevdiğim zararlı şeylerin listesini hazırlayacağım. bir sonraki bölümde paylaşacağım. Kendime bir kumbara yapıp her ihlalde belirlediğim miktarda ceza tutarını kumbaraya atacağım. Ve o parayı başkalarına hediye almakta kullanacağım. Ama benim almayı çok istediğim şeyleri alıp hediye edeceğim. Çünkü benim canımı bu çok yakar.Çok beğenerek aldığım bir şeyi bir başkasına vermek benim için çok zor. Yasak listesi her yerde yazılı olacak. telefonumda, odamda, dolabımda, tv karşısında,iş yerimde masamın üstünde....Hadi bakalım ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Gelin
General Fiction👰Hikaye tadında, düğüne giden bol kalorili notlar içerir.