Bazen insanlar bulundukları durumdan kurtulmak için bir çıkış yolu ararlar. Şu an ölmekten başka çıkış yolum yokmuş gibi hissediyorum. Ya insanlar çok mutlu ya da ben mutluluğu abartıyorum. Sahi mutlu olmak neydi. Zayıf olmak bir mutluluk mu? Belkide mutluyum ama farkında değilim. Yoo yooo sen şişkosun bebeğim şiskolar mutlu olamaz.İnanın resmen evlenmek istemiyorum. Sevdiceğim "Abartıyosun gayet iyisin ne kilolular var" diyerek avutsada suratına suratına vurasım geliyor nedense😠 Offf nefes alamıyorum. Daha hiç bir gelinliği denemdim. Sürekli çevremdekiler gelinliği sorup duruyor. Bende " Gelinlik giymeyeceğim " demek istiyorum. Başka alternatifim varmış gibi sanki. Benden sonra düğünü olupta gelinliğini çoktan belirleyip provalara gidiyor sevgili zayıf arkadaşlarım. İş arkadaşımın benden 1 hafta sonra düğünü var. Aralarında konuşuyolar. Bende sanki işim varmış gibi bilgisayarıma gömülüyorum. Çünkü konuya dahil olursam gözümün ucunda zar zor tuttuğum gözyaşım düşebilirdi.
A: "Gelinliğimi belirledim K."
K: " Aa gerçekten mi?Nasıl bir şey anlatsana"
A:" Şurası şöyle burası böyle. Ay ilk girdiğimde hepsini denemek istedim" Benim asla diyemeyeceğim, olanıyla yetineceğim şeyi söylemişti.")Hey sen şişko sana yarasa kollu,püsküllü,gelinliğimsi bişey verelim mi?" derlerse.😥
Ayyy bide ben yeterince ağırım zaten gelinliği nası taşıyacağım acaba? Dün evliliğime dair birşeyler bakmaya çıktım. İlk baktığım ev eşyasının da buzdolabı olması nekadar anlamlı. Değil mi?😡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Gelin
General Fiction👰Hikaye tadında, düğüne giden bol kalorili notlar içerir.