6.7.2017

280 4 0
                                    

Medyadaki cay aktardan aldigim cay...
Nereden başlasam bilemiyorum.

Dün işten çıkıp eve gittim ve deli gibi açtım. Hemen ılık bi duş aldım. İnanır mısınız hemen açlığım gitti. Sonra mutfağa su içmeye gittiğimde böreklerimle uzun uzun bakıştım. Hani dün, "inşallah eve gittiğimde yemem" dediğim börekler. Sonra bi bardak daha su içtim:D ve bi tanesini aldım büyük bir suçlulkla usul usul yedim. Akşam yemeği yemedim diye biraz kendimi avuttum ama bu börek ya:( Gül böreği koca bi dilim. Biraz ortalığı toparladım üstümü değiştirdim. Tam çıkmadan bir tane de peynirlisinden yedim. Oooohhh miss....

Neyse sevdiceğimle çok ünlü bi aktarın yolunu tuttuk. Zayıflamamı benden çok o istediği için uçarak götürdü:((.Canımı en çok yakan şeylerden biride bu ya, neyse... Sonra bir araba dolusu kayısı satan adam vardı. Kayısılar nasıl kokuyo ama buram buram,anlatamam. Hiç bir şey demedim "Alalım mı?, ay ne güzel koktu" falan diye. Çünkü meyve yemek yararlı ama ben yeyince bi oturmaya neredeyse 1 kilo bitoyore. Hemde tek solukta.

Oradan hemen sevdiceğimle aile büyüklerine misafirliğe gittik ve Müzeyyen Teyze mükemmel şeyler yapar. Pastalar börekler, yemekler...Kadının eli çok lezzetli ya. Giderken elim boş gitmedim tabi ki :D İşe giderken götürürüm diye yaptığım paketi aldım onlara götürdüm. Envai çeşit şeyler vardı her zamanki gibi.

Müzo: "Açmısınız çocuklar bişeyler hazırlayayım...", der demez

Ben : "Valla yeni yedik çok sağolun", dedim.Kestirip attım :D

Çay demlendi, öncesinde birer Türk kahvesi.Koca bir tabak pasta kurabiye kek vs. + benim börekler. Hay yapmaz olaydım şu börekleri,kabusum oldular... Peki zayıf iradeli, bu gelin adayının o tabaktan sadece 1 adet kurabiye + 1 adet börek yediğine kim inanır. Evet evet normalde süpürülmesi gereken bir lezzette olan bir tabaktan sadece 2 parça bir şey almak benim için çok büyük bir adımdı. Ve son sınav olan meyve tabağı.

Karpuz, kiraz, kayısı, erik, şeftali ile dolu dolu gelen tabaktan yine hepsini silip süpürebilecek kapasitede biri olarak sadece kirazları yedim. Pardon 1 er adet kayısı ve erik tende aldım. Keşke resimlerini çekseydim.

Günü sağ salim bitirdik yani önceki kapasiteme göre bayağı az yedim. Kremalı mantarlı tavuk soteler yanına makarnalar üşenmeden itinayla hazırlanır ölümüne yenirdi.

He bide yasak listesi hazırladım bugün kendime. Çok uzun sürünce bir kısmını paylaşayım dedim. Ya galiba artık spora da başlamalıyım. Ama çok üşeniyorum....

YASAK LİSTESİ

Kızartma

Börek

Kek

Makarna(soslumoslu)

Pirinç pilavı

Ekmek(beyaz)

Poğaça,simit

Noodle

Cips

Kola

İce tea

Hazır meyve suyu

Çikolata

Dondurma

Şekerleme

Tatlı(Şerbetli)

Nescafe(3ü1arada)

Her biri için kumbarama 20 tl atmaya karar verdim. Bakalım işe yarayacak mı?

Ve tartıldım,kabus gibiydi tartıya çıkma evresi. Ben 80 olmuşumdur diye düşünürken 76 olduğumu görünce şaşırdım 1 kilomu almışım ala ala dedim. Ama kendimi inanılmaz şişkin hissediyorum. Galiba 3 ayda bir regl olmam bu şişkinliğin sebebi. Neyse hadi bakalım Bismillah....

Şişman GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin