Şuan çok acıktım. Sırtıma yaslandım ve çıkan göbeğimle bakışıyoruz. Sanki bu göbeğin sırtıma yapışması falan gerekiyordu. Kesip atılabilseydi keşke. Hatta yağlarımızı kıyafet gibi çıkarabilseydik bir kaç günlüğüne. Belki bu eziyeti çekmezdik. Sonra da yavaş yavaş verirdik canım.
Sigara içmek istiyorum. Sigara içemedikçe sakız çiğniyorum. Oda acıktırıyor mu bilemedim. Bir şeyleri eksik yapıyorum. Ama ne?
Gerçi size yaptığım yasak ihlalinden bahsetmedim değil mi? Neyi yanlış yapıyorum diye bilmiyor muşum gibi yapıyorum. Kumbarama 100 lira atmak zorunda kaldım. Şu an vicdan azabından ölüyorum. Çünkü...."Gerizekalı şişko tam tersini yapmalıydın!!!" diyeceksiniz kesin.Neyse en başından anlatayım.
Sevdiceğimle beyaz eşyalara bakmaya gittik dün. Zaten buzdolabını belirlemiştik. Şöyle en geniş olanlarından 😠. Ohh mis. Ne güzel ya! Okadar rahat ve mutlu ki! Sonra aramızda şöyle bir muhabbet geçti.
"Aşkım biraz büyük mü aldık? Zaten 2 kişiyiz.",dedim
Tabi onun gözünde 3 kişi olabilirdik(!)
"Yok canım. Yarın bir gün çocuklarımız olur. Dolabın genişi makbul. Napcaksın boşver. Yer bulamazssan daha sıkıntı."
" Dolap boş mu çalışsın. Yazık, ikimizde akşama kadar işteyiz. Dolduramayız ki?😅"
"Dolarmı bilmem ama çabuk boşalır orası kesin😂😂😂" bide bi gülüyo bi gülüyo...
Patavatsızlık yaptığında hep dudaklarını Fatih TERİM gibi yapıp susar. Yine yaptı😡
"....😢"
Konuyu falan değiştirir hemen.
"Aç mısın?"
"Hayır." Tamam belki biraz aç olabilirdim. Ama söylemedim.
AVM de yürümeye başladık. Vitrinlere bakarken resmen cansız heykelleri kıskanıyordum. Hayalimde canlanıyolar bana alaycı tavırla bakıyorlardı. Hani şu şişkoluğunu inceleyen insanların bakışları varya. Tam elbiseleri üzerimde hayal ederken sevdiceğim,
"Eee n'apalım? Bir şeyler bak istersen kendine?"
"Yok bir şey lazım değil."
Lazım değil ne ya?! Sanki marketten bişey lazım mı diye sordu çocuk. Sonra birden,
"Aşkım ne yicez? Evde ne vardı?"dedi.
"Ciğer tava yaptım."dedim.
"Hımm. Kızmazssan burda yesek olur mu?" Gayet sakin bir tonla,
"Ben yemicem,sen istersen yiyebilirsin",dedim.
"Tamm hadi bakalım o zaman ben a.."
"Dur şurdan alcaklarım var"diye sözünü kestim.
Oyalandım oyalandım... Bakım ürünleri satan bu yerde nekadar gereksiz ıvır zıvır varsa aldım. Üstüme başıma alamıyorum ya. Acısını nerden çıkartabilirdim ki?! Gerçi niye böyle bir şey yaptım onuda bilmiyorum. Sadece gıcıklık olsun diye belkide.
İyice sinirlendi. Ama ses çıkarmıyordu.O sinirli ben sinirli çıktık mağazadan. Yemek katına geldik. Hani azıcık aç olabilirim demiştimya. Heh, işte artık kurt gibi açtım. Yalandan salatalara bakmalar,pizzalara, burgerlere kaş göz yapmalar,burun kıvırmalar.Derken sevdiceğim karşımızdaki fastfoodcu'ya doğru yürüdü;
"Ben şu burger menüden alabilirmiyim", dedi. Ve benim hayatta en sevdiğim şeydi. Öyle bir yutkundum ki tükürüğümle doyulurdu yani. Usulca yanaştım,
"Bende şu salatadan..."
"Aşkım manyakmısın? Sen salata yerken ben bunları nasıl yicem. Sen yemicem,aç değilim diyince..." Hiç duraksamadan.
" Tamam bende menünün küçük boyundan mı alsam o zman?😔"
Alaycı bakışlarla gülümsedi ama umrumda değildi"😄" Hemen gülerek banada küçüğünden söyledi. Beni o kadar iyi tanıyordu ki en zayıf yerimden vurmuştu. Bana bunu nası yaptın aşkım?!Resmen onu aç aç oyaladım diye benden intikamını almıştı.
Hemen My Fitnes Pal'a yazdım yediklerimi ve tam 700 kalori almmıştım bir anda. Sevdiceğiminkileri hesapladım 1500 civarıydı. Allahım bu şeyler dedikleri kadar zararlıymış. Neredeyse sadece bunu yiyerek günlük kalori limitimizi doldurabilirmişiz. Bir daha ölsemde yemem dedim. Eve gelir gelmezde kumbarama 100 lira attım..
Az önce boyuma göre 54-66 kg arasında olmam gerektiğini öğrendim. Tartıya çıktım hemen.
77.1😖
Ama nasıl olur,76ydım?!Bu gün vallahi bir şey yemedim. Çok ta açım. Dün yediğim burger menü yüzünden oldu.Şimdi ben ne yicem?
Kimse bana yardım etmiyor. Destek olun. N'olur birşeyler söyleyin. Kilolarımla alakalı bildiğim gerçekleri, sadece burda itiraf edebiliyorum kendime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Gelin
General Fiction👰Hikaye tadında, düğüne giden bol kalorili notlar içerir.