Her cumartesi isim öğleden sonra biter. Ve dünki şişkinliğin sebebi tamda tahmin ettiğim gibiymiş.Regl oldum...:(
Artık elimden telefon düşmüyor. Bir gün başıma iş açabilirim gerçekten. Eve gelir gelmez telefonumun acıkan karnını doyurmak için şarjına taktim😊. Hemen hikayelere kaldığım yerden devam ettim. Bu platformda okuduğum bazı hikayelerin noktasında ya da virgülünde kendimi gördüm. Hemen hemen hepimizin sorunları aynıydı. Başaranları da görüyorum. Azim başka bir şey galiba...
Artık zayıf bir gelin olmak için çok geç kaldığımın farkındayım. Her geçen gün beynimde 'şişkosun,şişko...' diyen gıcık bir ses var. Hemde gözümün önüne sezercikteki "alıcam bu fıştığı,vuyucam kıybacı vuyucam hehehe" diyen şişko geliyor. Hayalimdeki gelin olmak ahh ahh. Düğün günü yaklaştıkça gerçekler yüzüme yüzüme çarpıyor. Hayalimdeki gelin, upuzun dalgalı saçlar dağınık topuz yapılı ve bir kaç perçem incecik(!) boynuma dokunuyor. Gıdısı olmayan çenemin altında oldukça romantik duran inci kolyem falan. Ve o kolyenin şu adını bilmediğim ama hayatım boyunca hep olmasını istediğim kemiklerin üzerinde ki muntazam duruşu. ( boynun altında omuz hizasında ki iki adet çıkıntı kemikleri). Elmacık kemikleri belirgin güzel bir makyaj. İNCECİK BİR BEL😢. Bir o kadar da ince kollar. Neyse...
Bu gün ofisimde oturmuş bunları hayal ederken sevdiceğim aradı. Sesi çok telaşlıydı.
"Aşkım sana çok acil bir şey sormam gerek.."nefes nefeseydi ama
"Söyle canım?!"
"Aşkım Ö. amcam baypass olacakmış. Halam bu kız hala gelip gelinlik denemedi.(kayınvalide annesinin yanında. Oda yeni ameliyat oldu.Ona bakıyor bu arada). Ö. de ameliyat olacak sende gel G. artık. Gelini de al şu düğün hazırlıklarını tamamlayalım,demiş. Annemde halama - Ö. o haldeyken düğün mü yapacağız?. Olmadı konuşalım ertelensin düğün - demiş."
"....."
"Alo...alooo aşkım"
Ben ufak çaplı bir felç geçirdim. Çünkü sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Kilo vermem için bir fırsat. Ama bir yandan bizimkilere ne diyeceğim? Onca insana nasıl tekrar haber vercektim? Sonra ne kadar ertelenecek?
"Aşkım bilemiyorum. Sonuçta biliyosun benimde annem geçici de olsa felç geçirdi. Herkes annesi bu haldeyken kız evlenme derdine düştü diye bir sürü laf etti. Sana da amcası bu haldeyken düğün yaptı eğlendi diyebilirler."
"İşte annemde aynısını dedi... Ne diyosun,n'apalım şimdi- çok anneciyiz hemen onu tastikler fln, ıyyyh-
"Vallaaaa bilemedim ki.. Şu an fazla müsait değilim. Eve geldiğimde sakin kafayla konuşalım" dedim. Ama meşgul falan değildim. Sadece ne istediğimi bilmiyordum.
Çıkış saatim gelmişti.Lazer epilasyon randevumda reglden dolayı iptal olmuştu. Evin yolunu tuttum. Hemen dolaptaki patates salatasını kucakladım. Ağır ağır yemeye başladım. Patateslerini de çöpe attım. Aslında hiç aç olmadığımı fark ettim. Sonra bu çayın gerçekten beni tok tutma ihtimalini düşündüm. Aktar çok acayip birisiydi. Zaten dükkanı da acayipti. Eski tip taş ev düşünün. Kapısı alçaktı,eğilerek girmiştik içeri. T şeklinde bir koridor gibi. Her yer sağlı sollu baharat dolu kavanozlar, yamuk yumuk çekmeceler le dolu. Bizimle hiç konuşmadan karışımı hazırladı. Sadece
" Hergün yemeklerden yarım saat önce 1 tatlı kaşığı bundan 1 su bardağı ılık suda demle,iç. 10 tl" Zaten adama "Zayıflama ça.... " dedik eline aldı bi torba başladı dükkanda bi oraya bi buaraya bişiler bişiler... Belki 10 çeşit şey karıştırdı. Valla kurbağa bacağı koymuştur diye aklımdan geçmedi değil. Çünkü bahçesi de ürkütücüydü. Asılı tarif edemicem şeyler,süs kabakları fln. Büyücümü aktarmı çözemedim. Velhasıl ben bu zayıflama çaylarına inanmam. Psikolojik olarak bizi tetikte tutuyo bence. "Hadi çay vakti. Bak çayıda içtin bu öğüne dikkat."gibi mesela. Ama işte fala inanma falsızda kalmanın şiskolara uyarlanmış halini uygulamaktan da kaçınmıyoruz.😉...
Ne diyodum hiç aç olmadığımı farkettim. Acaba mı derken du bi tartılayim dedim. Bi çıktım. "73.9" 😲 "YOK ARTIK İNANAMIYORUM.ADAM ÜNLÜ OLMAKTA HAKLIYMIŞ YAHU."
"Bu bir mucize" hemen My Fitness Pal'a yeni kilomu girmeler falan. Ama inanamadım. Du bidaha bakim derken kulaklarımda bozuk plak sesi....Tabi ki salak tartı yanlış tartmış!!!! 76.0 kg, mıh gibi gözlerime gözlerime çakıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Gelin
Ficción General👰Hikaye tadında, düğüne giden bol kalorili notlar içerir.