Nyári szünet első napja van. Jaj, de jó! Végre egész nap itthon lehetek, nem kell sehova se mennem. Imádom ezt a semmit tevést. Nem is értem, hogy sokan miért mennek annyi fele, ahelyett, hogy örülnének a semmit tevésnek. Felöltözök, majd lemegyek reggelizni.
- Jó reggelt anya - köszönök neki.
- Szia Becca! Ülj le az asztalhoz. Apád már elment, az öcséd meg átment Tomhoz focizni.
Leülök a két főre megterített asztalon. Anya gyorsan hozza a palacsintát, majd leül ő is és elkezdünk enni. Perceken át ülünk csendben egymás mellett, majd anya megszakítja ezt a csendet.
- Becca, mondd csak! Neked mi a terved a nyárra?
- Hát... Szerintem...
- Nehogy azt mond, hogy semmi!
- Ami azt illeti...
- Becca Jones! Egész évben itthon ülsz, mikor szabadidőd van és most itt a nyár és te... Te ugyan azt akarod folytatni mint eddig... A semmit. Rád se ismerek édes lányom! Tavaly nyáron már az is bántott, ha egy fél órát tétlenkedsz. Most meg... Az egész éved egy semmi... A barátaid se értik mi van veled.
- De anya...
- Semmi de! Ezen sürgősen változtatva lesz édes lányom!
-Na de...
- Nem! Itthon akarsz csak ülni? Na azt elfelejtheted. Ma szépen találkozol a barátaiddal, este meg megbeszéljük a többit. Eddig nem változtattál. Akkor szerintem már ez után se fogsz.
Reggeli után megjöttek a barátaim. Kate, Luci, Amy és Nick. Elmentünk Katehez medencézni. Nem is volt olyan rossz, de mind mennek valamerre, sőt, közös programuk is lesz, amire én márciusba nemet mondtam. Hm... Talán igaza volt anyának. Ez így nem lesz jó. Na, de már csak ez maradt. Otthon ülés. Este hét fele értem haza. Nyolckor mind leültünk vacsorázni, mindenki mesélt a napjáról, majd felküldték az öcsémet a szobájába, majd csak én, apa és anya maradtunk az étkezőben.
- Na, akkor térjünk is a tárgyra - kezdte apa - édesanyád ma felhívott és elmondta a te " nyári terveidet", ami nekem se, anyádnak se tetszik, ezért úgy döntöttünk, mivel a barátaiddal sajnos nem tudsz már menni, így elmész a nagyihoz egész nyárra.
- MI?
- Igen. Holnap reggel indul a vonat. Úgyhogy csomagolj szépen össze és holnap reggel 5-re állítsd az ébresztődet. És semmi ellenkezés. Jó éjszakát!
- Jó éjszakát - mondtam unottan.
Felszaladtam a szobámba. Legszívesebben most elújságolnám ezt valakinek. De kinek? Hisz a barátaim is anyuéknak adnának igazat, de még én is. Nekiláttam a csomagolásnak. Este tizenegy fele meg is lettem. 2 bőrönd, 1 hátizsák és 1 kis táska. Hűha! Hát nagyi biztos élvezni fogja. Én kevésbé.
YOU ARE READING
Egy nyári kaland
Teen FictionBecca egy nagyon jó tanuló lány, viszont szabadidejében csak a szobájában ül, amit barátai rossz szemmel néznek. Becca szülei is megunják a lány állandó otthon ülését , így a nyári szünet kezdetével Beccát egész nyárra nagymamájához "száműzik"... A...