Az, hogy 3 hete találkoztunk mindent máshogy láttatott velem. Meg akartam ismerni az egész helyet, hisz még nagyon semmit se tudok a városról. Fejembe vettem, hogy kiderítem ki is ez a srác. Elmentem a helyi suliba, a partra, de sehol sem találtam igazi nyomot.
Sikertelen kutakodás után ma nagyival muffint sütöttünk. Isteni finom lett. Szobámba ülve zenét hallgatok ( néha azt is lehet :D ). Épp Kygo- Born to be yours-t hallgattam, amikor kopogtattak az ajtómon.
- Bújj be - szóltam vidáman.
- Kicsikém, egy barátod van itt - mondta nagyi mosolyogva.
- Oké, mondd meg neki, hogy átöltözök és megyek.
- Rendben Becci
Gyorsan előkerestem egy farmer rövid nadrágot és egy hozzáillő ujjatlan toppot és egy pulcsit, arra az esetre, ha sokáig lennénk.
- Sziasztok - köszöntem az épp tévéző nagyszüleimnek.
- Szia Becci - szólt papa - vigyázz magadra.
- Úgy lesz - mosolyogtam majd kirohantam a verandára.
A verandára kiérve nem várt meglepetés történt. Hisz ez Ő. Lassan egy hónapja, hogy láttam. Milyen magas és milyen szőke ebben a napfényben.
- Szóval te lennél a barátom.
- Hát nagymamád úgy gondolja.
- Szóval miért vagy itt?
- Hát úgy gondoltam elmehetnénk valamerre, hisz már annyira meg akarsz ismerni.
Ó a csudába. Valahonnan rájött. Elpirulva bólogattam.
- Nem különben én is szeretnélek megismerni. Szóval, ha lenne kedved elmehetnénk a partra a motorommal vagy esetleg biciklivel.
- Hm.. Elfogadom a meghívást, de most csak biciklivel. Szerintem mama szívinfarktust kapna, ha egy motorral elszáguldanánk.
- Jogos - mosolyodott el
Biciklire pattantunk. Én a szokásos irányba indultam volna, de Ő közbe szólt.
- Menjünk arra - mutatott a másik irányba.
- De hisz arra van a part - mutatom az utat.
- Igen a megszokott, de van attól egy sokkal szebb part rész.
- Hát jó - indultunk el arra, amerre Ő szerette volna - szóval 3 hete nézel az ablakodból, sőt, egyszer egy fáról pattantál be a szobámba az éjszaka kellős közepén.
- Nos, igen, kedves idegen, aki 1 hétig nyomozott utánam.
- Azok után, hogy 3 hétig egy ablakból bámultál szerintem ez fair - vágok vissza.
- Igaz - mosolyog. De az a mosoly. Olyan édes mosoly, amit soha nem láttam, pláne nem fiúnál - régen voltál a nagyszüleidnél nemde?
- Hát elég rég. Igazából most sajnálom is, hogy ennyi sok ideig nem jöttem el. Csodálatos itt.
- Az biztos. Nem is értem miért nem itt laktok.
- Azt én se - nevettem el magam.
Leértünk a partra. A puha homok simogatta lábamat, igazán jó érzés volt. A nap még nem készült elbúcsúzni a gyönyörű óceántól. Egy szikla árnyékéba leültünk. Érdekes. Ezen a partszakaszon is rengeteg étterem van és napágyak sora várja a strandolni vágyókat, de a szikla alatt találunk beszélgetésre megfelelő helyet.
- Szóval. Honnan jöttél?
- Minnesotából jöttem. A szüleimmel odaköltöztünk, mikor 1 éves voltam. Apa nem jött ki annyira a nagyival, ezért hát elköltöztünk.
- Azért Kaliforniától elég messze van - nevet.
- Nem kicsit. És te? Itt laksz már rég óta?
- Nagyon régen itt lakok. Emlékszem is rád. Mikor nagyidhoz lejöttél kiskorodban több nyáron mindig néztelek. Akkor is már ott laktam nagyidékkal szemben. Aztán egy idő után néha a szüleiddel és az öcséddel 1-1 hétre lejöttetek és te elmaradtál.
- Huh... Szóval te már lassan jobban ismersz engem, de én még mindig nem tudok rólad semmit se.
- Igaz - mosolyog - Hát a helyi gimibe járok, nem vagyok semmilyen sportkör tagja, inkább otthon kosarazok.
- És még így is omlanak érted a lányok - heccelem.
- Ami azt illeti nem. Legalább is engem nem érdekel egyik se.
- Ezt elég nehéz elhinni egy ilyen helyes fiú szájából.
- Gondolom - sóhajt - de nem fontosak nekem jelenleg a lányok. Tanulok.
- Helyes és tanul - mosolygok - ritka kombináció.
- Az biztos - nevet ő is - és te ?
- Hát én is a nálunk helyi gimibe járok, egy gitárkör tagja vagyok papíron, de nem járok be és tanulok.
- Oh, szóval rossz lány vagy - nevet.
- Nem csak nem járok be, mert nem akarok másokkal gitározgatni.
- Oh érdekes... Pedig a gitározás tök buli.
- Én is úgy gondolom, csak nem a suliba. De hány éves vagy?
- 18. Jövőre érettségizek. És te Bec?
- 17. És a te neved?
- Azt fedje még homály.
- Ez nem fair.
A nap eközben gyönyörű narancssárga fénnyel bukik le a parton és helyét átveszik a csillagok. Haza tekerünk. Nagyon jól éreztem magam vele. Igazán jó délután volt.
- Ugye még találkozunk - kérdezem a verandán állva.
- Hamarabb, mint gondolnád.
- Oké - mosolygok - akkor jó éjt - mondom.
- Jó éjt - majd megölel.
Épp már nyitottam az ajtót mikor szólt.
- Amúgy James - majd haza futott.
Felsietve a szobámba két óta facebookos keresés után meg is találtam. Visszaigazolt, majd írt.
James: Nem alszol detektív?
Én: Nem hagyott nyugodni a dolog, de úgy gondolom kvittek vagyunk ;)
James: Nyomás aludni
Én: Jó éjt
YOU ARE READING
Egy nyári kaland
Teen FictionBecca egy nagyon jó tanuló lány, viszont szabadidejében csak a szobájában ül, amit barátai rossz szemmel néznek. Becca szülei is megunják a lány állandó otthon ülését , így a nyári szünet kezdetével Beccát egész nyárra nagymamájához "száműzik"... A...