6.

1.6K 66 1
                                    

Álmodtam. Egy nyugodt téli táj a hegyekben. Ketten Jamessel. Forró csokit iszunk és valamin nagyon nevetünk. A hóesésben hógolyóztunk és a ruhánk tiszta víz lett. Álmomba sokkal idősebbek voltunk. Talán végzősök az egyetemen. Karácsonyfa, kandalló a házban és fagyönggyel feldíszitett ajtókeretek. Egyszerűen egy kellemes ünnepi hangulattal teli hegyvidéki faház volt. Mikor a kandallónál melegedtünk James az egyik pillanatban letérdelt és megkérte a kezem.

Majd vége szakadt az álomnak. Kellemes parfüm illatra keltem, hasonlított James parfümére. Az íróasztalomra néztem majd egy nagy csokor rózsa fogadott azzal a kártyával, hogy a legjobb detektívnek. Elnevettem magam. Legjobb detektív. Hm... El kellene gondolkoznom ezen az álláson. 

Mai nap úgy tervezem, hogy skypolok anyáékkal és Jamessel lenne jó valami csinálni. 

Reggeli után írtam Jamesnek egy SMS-t, hogy lenne kedve talán délután valamihez, amikor hirtelen megszólalt a skype éles hangja.

- Szia Anya!

- Szia Becci! Jaj de jó, hogy ilyen jól elvagy. Annyira tudtam, hogy csak környezet váltásra lesz szükséged. Annyira büszke vagyok rád.

- Oh, hát semmiség.

- És hogy vagy? A kis barátaid?

- Jamessel találkozok ma valószínűleg, a többiek nyaralnak. 

- Oh értem, de ez is csodás, hogy tudsz valakivel lenni. És  a nagyiék?

- Jól vannak - mosolygok.

- Hát jó Becci, nekem mennem kell dolgozni. Szép napot!

- Neked is Anyu!

- Szeretlek!

- Én is.

És a hívásnak vége. 

Délután az Éjjeli napfény c. könyvet kezdtem el olvasni. Remek könyv. Teljesen beleéltem magam.

- Mi jót olvasol - kérdezte egy hang, mire megriadtam.

- Nos a legjobb betörőnek üzenem, hogy nem a legjobb ötlet olvasó lányokat megijeszteni.

- Hát persze Becci. Nos, mihez lenne kedved?

- Nem is tudom... Ehetnénk egy fagyit.

- Remek ötlet.

Lementünk a mi törzshelyünkre, ahová hetek óta járunk. Duplacsokis fagyit kértem ő pedig egy citromot. Sétáltunk a parton és élveztünk  a kellemes szellőt.

- Mondd Becci - szólt hirtelen - nincs kedved holnap lejönni a partra a haverjaimmal és velem. Olyan strandolás. Fürdés, röppi stb.

- Nos, szerintem ez egy csodás ötlet Jam.

- Oh örömmel hallom - mosolyodik el.

-Azt hiszem akkor holnapra van is egy megfelelő program egy megfelelő emberrel.

- Szint úgy.

- Nos, akkor én sietek haza, hogy holnapra elkészüljek.

- Oh mindenképp hölgyem - kuncog.

Otthon készítettem egy egész pikik kosarat. Szendvicsek, limonádé, nasi stb. Szóval már teljesen készen állok a holnapi napra. Alig várom.


- Elnézést a fejezet rövidségéért, de kárpótollak benneteket további fejezetekkel, és köszönet mindenkinek, aki eddig elolvasta. - 

Egy nyári kalandWhere stories live. Discover now