4.

1.7K 73 4
                                    

3 hete vagyok nagyiéknál. Rengeteget járunk el a többiekkel minden fele. Tengerpart, strand, koktėlbár. Egyszóval zajlik az élet. De ugyanakkor 3 hete láttam meg Őt. Azóta is keresem, hogy ki lehet Ő. Nagyiék nem tudnak sokat róla csupán annyit, hogy a helyi gimibe jár. Hm... Furcsa, de meg kell ismernem. Minden este mielőtt bemegyünk a házba Ő ott van és néz mindaddig míg be nem megyek.

Egy esős nap Lily nálunk töltötte a délelőttöt. A szobámba ültünk, hallgattuk a zenét és beszélgettünk.

- Mondd Becci. Van barátod?
- Nincs Lily. Tudod a mi környékünkön nincsenek olyan helyes fiúk - válszoltam szórakozottan - na és neked?
- Hát alakulóban van. Holnap megyek el hozzá egy hétre.
- Oh, hát ez szuper - örültem Lilyvel együtt.
- De megleszel -kérdezte bűntudattal Lily,
- Ugyan már - legyintettem nevetve - hidd el minden oké lesz attól, hogy ti elmentek 1 hétre. Elvégre a nagyiékkal is kell lenni nem!?
- Jól van Becci. Nekem lassan mennem kell. Korán indulok és össze is kell csomagolnom.
- Okés persze -öleltem meg, majd lekísértem - jó utat!
- Köszi Becci.

Nagyiékkal miután megvacsoráztunk a rossz időre való tekintettel filmes estét csaptam. Hajnali 1 körül furcsa zajra lettem figyelmes az ablakom felöl. Valamiféle zörgetés. Kinéztem az ablakon és ott ült a fán Ő. Szívem hevesen kalapált majd kinyitottam az ablakot.

- Tudtommal nem így köszöntik a 3 hete érkezett szomszédot.
- Neked is szia - vágta vissza majd bemászott az ablakomon.
- 3 hete minden egyes este figyelsz. A mai napot nem bírtad ki?
- Őszinte leszek - kezdte röviden - Lilyvel vigyázz. Egyébként meg találhatsz itt más barátokat is.
- Hó. Álljunk csak meg! Te most azt gondolod, hogy 3 hétig egy ablak mögül nézel és hirtelen betoppansz az éjszaka közepén és az állítod, hogy az, akivel barátkozok nem jó barátnak ezt mind elhiszem? Mert akkor nagyot tévedsz!
- Én szóltam - mondta majd hirtelen távozott.

Meg kell ismernem. Ez a találkozás volt első, de mindkettőnk életében meghatározó találkozás.

Teltek a napok és Ő még mindig az ablak mögül lesett. Egy szerda délután viszont nagy forulat állt be kettőnk zavaros találkozásával kezdődő kapcsolatában...

Egy nyári kalandWhere stories live. Discover now