FİNAL

3.2K 151 42
                                    

Mahkemede Hande'de vardı.Bir yandan onu gerçekten gebertmek istiyordum,bir yandan da ölmediğine şükrediyordum.Bıçak karnına çok girmemiş olmalı yoksa şimdiye kalkamazdı.Mahkemeye herkes gelmişti annem,babam,Derya,Levent avukat tamam hepsi bu kadar dı sanırım diğerleri hep Hande'nin tarafındakilerdi.Arkadaşlarım yoktu onları Levent bulamamıştı sanırım.Kutsal suya batırılmış putin aşkına herşey ters gitmek zorundamıydı.Handenin avukatı konuşmaya başlamıştı.

"Sayın hakimim zanlı koltuğunda oturan kız Hande özdemiri hastanede çalışmaya başladığından beri hep kıskanmış ve şiddet içerikli fiziki olsun sözlü olsun saldırılarda bulunmuştur.Ve de facebooktan şiddet içerikli tehdit mesajları atmıştır bu da kanıtı"

Hakim elindeki dosyaya baktı "evet doğru tehdit mesajları atmışsın" yok böyle bir iftira hemen itiraz etmiştim "hayır ben öyle birşey yapmadım iftira atıyor hesabımı çaldı o benim mesajlarıda silen oydu"  hakimde aynı şekilde bağırdı elindeki sopayla masaya vurup "sessizlik sıran gelince konuş" benim avukatım da  (yalnız ismini hala bilmiyorum) sakin ol dercesine bir bakış attı.

"Evet,dediğim gibi hakim bey zanlı Hande Özdemiri hep kıskanmış bu yüzden Levent Sonmaz'ın yanında sürekli yakınlarında gezmiş buda yetmemiş Handenin eski sevgilisi Efe kaçmaz hastanede işe başlayınca ona kur yapıp kahve içmeyi teklif etmiş.Yani bu anlattıklarımdan artık zanlıya hastalıklı mı dersiniz takıntılımı bilemem ben bi avukatım doktor değil.Kahve içerlerken Efe beye çıkma teklifi etmiş bu zanlı Efe beyde kabul etmemiş çünkü hala Handeyi sevdiğini söylemiş.Tabi zanlı çıldırmış eve vardığında 2 saat sonra Handeyi parka çağırmış ve oracıkta bıçaklamış.Hakim bey tanığımda var Efe bey tanıklık için geldi"

Efe mahkeme salonuna gelmişti.Vay kaltak çocuk onun için oysaki ne kadar da güzel şeyler düşünmüştüm ben onun yanında kendimi çok rahat hissediyordum.Şuan bunları düşündüğüm için kendimden utanmıştım.Aptal Fatoş nolucak Efe atacağı iftiralarla konuşmaya başlamıştı.

"Evet hakim bey avukatın dedikleri doğru Fatoş beni kahve içmeye çağırdı bende istemiyordum ama onu kırmamak için kabul ettim.Orda bana açıldı bana ilk görüşte aşık olduğunu ve sevgili olmak istediğini söyledi bende şuan Handeyle ayrı olabiliriz ama hala onu seviyorum o yüzden kabul etmedim sinirlendi ve masadan kalktı.Ben yine vazifem olarak zar zor ısrar ederek evine bıraktım tabi sonuçta başına bir iş gelmesini istemezdim ama keşke onu hiç bırakmasaydım gidipte Handeyi bıçaklayacağını bilemezdim" hay Efe seni tavuklar gondiklesin emi şuan dediklerin iftirada olsa bunları ailem duyuyor.

Hakim konuştu "evet bir mola sonra karşı tarafın savunmasını dinlicez"

Avukatım "bu Efenin tanıklığı hiç iyi olmadı" Leventte yumruğunu sıkıp "aynen Hande onu ikna etmiş olmalı şu kafeye gitme fikride kesin Handenin planının bir parçasıydı.Efe kafeteryada Fatoşu savununca Hande çıldırdı tabi bir iki kur yaptı Efeyi ikna etti.Efe salağın teki tabi ona kandı.Zaten ne kadar itiraz etsemde Handeyi benim ayarttığımı o yüzden ayrıldıklarını düşünüyordu benden intikam almak istiyordu işine geldi"

"Ama Efe konuşmasında semineri ve kafeteryada geçen olayları anlatmadı bunları anlatabiliriz sonuçta eğer ben ona kur yapıyorsam neden biz Fatoşla çıkıyoruz desin dimi"

Levent beni onaylayan bir bakış attı.Mahkeme başlıyor sesini duyunca mahkeme salonuna girdik tekrar.Avukatım konuşmaya başladı.

"Sayın hakimim Fatoş Durdan sessiz sakin her zaman kendi halinde bir kız olmuştur.Kıskançlıkla uzaktan yakından alakası yoktur.Buna hastanede çalışan her personele sorsanız aynı cevabı verir.Asıl Hande Özdemir bir hastadır buda 6 sene önceki hasta raporu buyrun.Fatoş Durdanın sürekli Levent Sonmazın yakınında olmasının sebebide onun asistanlığını yapmasıdır.Fatoş Durdana bir süredir  facebooktan mesajlar gelmekteydi eger hesabı hacklenip o mesajlar silinmeseydi size bunuda kanıt olarak sunabilirdim.Fatoşun hesabından Handeye giden mesajlara bakın hepside bıçaklanma gününden sonra atılmıştır.Çünkü hesabı o zaman hacklendi ama Fatoş o mesajları nasıl atsın dimi hem telefonu çalınmıştı hemde o hapisteydi.Efe olayına gelicek olursak Fatoş Efeyle hastanede değil seminerde tanışmıştır.Ve de tam tersi Efe Fatoşa kur yapmaktadır.Bunada kanıt olarak cafeteryada geçen olaylara tanık olan bir kaç personeli çağırabilirim"

EVDE KALMIŞ (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin