Bölüm 4

67 9 12
                                    

Medya: Esila'nın kafede çekilmiş bir fotoğrafı.

***

Gelen mesajın ardından paranoyak bir şekilde etrafa bakınmaya devam ettim bir süre daha. Önce kızlara baktım telefonları çantalarındaydı yani bu demekti ki cidden onlar değildi. Ne kadar dikkatli baksamda etrafta ya da ağaç arkalarında kimse yoktu ama o buradaydı. O beni bir şekilde görüyor fakat ben onu hiç bir yerde göremiyordum. Adaletsiz ve sinir bozucuydu bu olanlar.

Seni biri takip etsin. Arkadaşının yaptığı harekete kadar bilsin ve bu hareketi kendi ile bağdaştırsın fakat sen onun neye benzediğini bile bilme. Peşime takılan sapık orası kesin ama sapıklığının yanında orman kaçkını mı yoksa psikopat mı bilmediğim bir yanıda var. Hadi buyur şimdi tırsma.

"Esila! Dünyaya dön tatlım!" diye bir şey duyduğumda sesin geldiği yöne doğru döndüm.

"Hı, nededin?"

"Diyorum ki acaba dünyayamı dönsen bir zahmet. Hani biz insanlar dünyada yaşadığımız için paralel evrenden birbirimizle iletişime geçemiyoruz."

"Aman be Meryem! Bende ne diyor bu diye ciddi ciddi seni dinliyorum."

"Ya artık gidebilir miyiz! Ben Berk'i görmek istiyorum artık!" diye cırlamanın hakkını veren Seray'a dönüp;

"Kızım kes sesini herkes bize bakıyor!" diye sanki markette kasaya gelince istediği alınmadığı için ağlayab bir çocuğu azarlar gibi azarladım Seray'ı.

"Ne haliniz varsa görün be! Gidiyorum ben Berk'i görücem!" dedi ve masadan kalkıp eşyalarını toparlamaya başladı.

"Hay ben senin Berk'inin..." derken kapıya ilerlemeye başlayınca;

"Lan bir dur bekle! Hesabı ödeyip geliyorum!" diyerek onu durdurdum.

***

Sonunda eve varmıştık ve Seray şuan babasına isteği pamuk şekeri aldıran çocuklar gibi bir tavrı vardı. Yani kısacası yerinde duramıyordu. Zili çaldım ve kapıyı yengem açtı. Ve tabi onun ayakları arasında dolaşan Luna.

Luna beni görünce hemen arkasını döndü ve solona büyük ihtimalle yatağına gitti. Bu onun her gün gördüğü insanlar için 'gene mi sen' deme şekliydi. Garip bir kedim var kabul ediyorum.

"Berk burada mı yenge?"

"Yok burada değil. Akşam gelicekmiş. Yeni geldi ya aldı soluğu gene arkadaşlarının yanında. Neyse bir şey isterseniz ben solondayım."

"Tamam yenge." dedikten sonra Seray'a döndüm.

"Akşama kadar napıcam ben burada" diye yakınıyordu.

"Elinin körünü yap Seray! Boşu boşuna kaldırdın bizi!" derken telefonum titredi.

Gönderen: 0507 *** ** **
Arkadaşın Berk'e kafayı fazla takmış gibi görünüyor. Ama bu benim işime gelicek...

Hayır bu iş iyicene zıvanadan çıktı. Bu kadarı da 'öhhh yani!' denilecek cinsten. Akşam kesinlikle Berkle bu konuyu konuşmam şart. Artık cidden korkmaya başladım. Bu her kimse çok yakınımdaydı ve bunu fark edip kim olduğunu bilememek çok korkunçtu!

***

Şuan Seray'ın şuursuzca söylenmesini dinlemek zorunda kaldığımı size belirtmek isterim! Cidden eve geldiğimizden beri Berk de Berk kafayı sıyırmama çok az kaldı.

"Seray acaba bir saniye olsun susmayı düşündün mü? Bak çok değil sadece ama sadece 'bir' saniye!" diye bir yandan yakınırken bir yandan da elimi bir işareti yapıp ona doğru sallıyordum.

"Ya ama napayım Esila! Ne zamandır o gelsede görsem diye bekliyorum! Geliyor ama bu seferde beyefendi arkadaşlarıyla takılmaya gidiyor! Yok bende şans mans yok valla bak! Luna nerde benide façalasın. Luna!!" diye bağırdığı sırada ağzını elimle kapadım. Manyak yahu bu kız!

Kapı tekmeyle açıldığında ikimizde o tarafa doğru döndük. -kestik-

***

Sonunda! O mükemmel an! Yemek vakti!!!

Yengem aşağıdan "Kızlar! Yemek hazır!" diye seslendiğin ben ve Seray adeta merdivenlerden uçarak inmiştik. Yemek masasının olduğu taraftan gelen harikulade kokular eşliğinde ağzımın suyu aka aka oraya doğru ilerledim.

"Yenge? Bu ne sofra böyle? Rüyada mıyım? Hayır çünkü bu hayri-alamet değil." dedim ama hala teyzeme bakmak yerine sofradaki ızgara etlere bakıyordum.

"Berk yeni geldi ya, işte onun gelişini kutlayalım diye böyle bir sofra hazırlattım."

"Aman Yenge sen bırak şimdi Berk'i o bir hayırsız kuzen ve yine o bir hayırsız evlat! Gitti elin gavur ülkesine bir yıl en fazla beni veya seni dört-beş kere aramıştır. Sen bu sofrayı bana hazırladın sayıyorum." dedim ve teyzemin yanağına bir öpücük kondurdum.

Yengem küçük bir kahkaha kopardı ve "Haklısın valla. O zaman ikinize hazırlattım sayalım. Olur mu?"

"Etlerin hatrına bu seferlik olur." dedim ve güldüm.

"Hadi geçin sofraya, Berk'de şimdi gelir."

***

"Eee naptın bakalım koca gün?" diye Seray Berk'e sorunca ben aniden Seray'a dönüp kaş göz işareti yapmaya başladım.

"Ne yapayım Seray bizim arkadaş grubu vardıya Mesut, Kıvanç falan onlarlaydım bütün gün. Siz ne yaptınız?"

"Ne yapalım bizde, kızlarla kafede falan oturduk kahve falan öyle. Şey... Sen temelli döndün değil mi?" diye bir çırpıda heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladı.

"Ne bu heyecan duyanda beni dört gözle beklediğini sanacak." diye Seray'ı dalgaya alan Berk'e kalkıp 'Zaten bekledi ben ne çektim biliyor musun sen!' diye bağırmak istesemde kendimi tuttum.

"Yok be ne alaka... Iıı... Ben... Şeyden... şeyden dolayı-"

"Senin odanda gözü vardı ondan." dedim hemen can havliyle.

"Esila bitti şimdi senin mi gözün kaldı odamda bücür." dedi ve küçük bir kahkaha attı.

"Ben bücür değilim! Aramızda iki yaş var!" diyerek birden çıkışan Seray'a karşı Berk;

"Pekala bücür. Susdum." dedi ve ellerini havaya kaldırdı.

"Bak hala bücür diyor!" diye yeniden çıkıştı Seray. Ardından berk baş ve işaret parmaklarını birleştirip ağzına hayali bir fermuar çekti.

"Amaan! Bir susun be! Çileden çıkardınız sabahten beri burada!" diye bu sefer çıkışan bendim. Çıkışma işlemimi gerçekleştirdikten hemen sonra masadan kalkıp Luna'nın yattığı yere doğru ilerledim.

"Bu sefer şirin bir kedi ol ve seni sevmeme izin ver mutant." dedim ve elimi ona doğru sevmek için uzattım. Gözümün birini kapatarak yavaş yavaş elimi uzatırken dokunduğumda tırmalamayınca diğer gözümüde açıp onu sevmeye başladım.

"Hep böyle bir kedi olsan ya! Daha sevilesi oluyorsun!" diye Luna'ya sitem ettim. Ve o sırada telefonum çaldı. Luna'yı sevmeyi kesip telefonu almak için ayaklandım. Telefon ısrarla çalmaya devam ederken, açıp kulağıma götürdüm.

"Naber güzelim!"

***
Yeni bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz! Yorumlara önerilerinizi ve eleştirilerinizi bekliyorum!

Vote vermeyi unutmayın!

Yeni Hayat | Esila & KuzeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin