2.Bölüm | Beach

840 44 0
                                    

Sonunda eve gelmiştik.Angela'nın annesi ve babası işler yüzünden Florida'ya gitmişlerdi. Bu yüzden evde sadece Angela ve ben olacaktık.

"Cathy hemen git duş al,rahat bir şeyler giy.Sonra ilk gidip yemek yiyelim ordan da kumsala geçelim."

"Tamamdır bana uyar." duşa girdim kendimce çok kısa bie sürede duş aldım ve çıktım. Üstümde de siyah bir şort beyaz üzerinde 'Vans' yazan bir tişört onun altına da siyah Vanslarımı giydim.

"Cathy hazır mısın?"

"Hazırıım"

Angela arabasının anahatarını kaptı ve arabayı sürmeye başladı.

"Magcon için heyecanlı mısın?"

"Sence öyle gözüküyor muyum?"

"Hayır ama gittiğinde heyecanlanacağına eminim."

konuşmama fırsat vermeden devam etti.

"Bak mesela sen esmersin Cameron'la çok yakışırsınız.Bence numarasını al."

"Angela,sadece arabayı sür."

Yemeği yedikten sonra kumsala gittik.Angela her ne kadar istemesem de bir kaç arkadaşını daha çağırdı.2 kız 3 erkek gelmişlerdi. Erkeklerden bir tanesi sürekli bana bakıyordu ve rahatsız olmaya başlamıştım. Bu da yetmezmiş gibi dibime geldi ve oturdu.

"Meraba ben Sean "

gülümsemeye calışarak uzattığı eli sıktım.

"Bende Cathy"

"Angela'nın arkadaşı mısın daha önce seni buralarda hiç görmedim."

"Hayır kuzeniyim Texas'tan geldim."

"Peki numaranı alabilir miyim?"

Bu ne kadar yavşak bir şeydi böyle. Numaramı vermek istemiyordum fakat Angela kaş göz işareti yapınca vermek zorunda kaldım.

"Angela benim uykum geldi gitsek mi artık ? "

"Evet ya bencede benim de biraz uykum geldi ." dedi ve oradan adeta koşarcasına uzaklaşmaya başladık.

Love Is EasyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin