Eveet upuzun bir bölümle karşınızdayım xd Bu hafta ful sınavlarım vardı o yüzden pek yazamadım ama bu bölümle telafi edeceğimi düşünüyorumm.Bide şey ya bölümü yazarken çok uzun yazmışım gibi geliyo ama buraya yazınca kısacık bisey oluyo insallah bu seferki uzun olmustur.Neyse hikâyeye geciyoroom umarım beğenirsiniz asjdjjashd
Angela arabada çok suskundu ve sürekli gülümsüyordu.
"Ne oldu sana ? Salak gibi 2 saattir sırıtıyorsun."
"Shawn'la akşam dışarı çıkıcaazzz!! " dedi ve çığlık atmaya başladı.
"Çok hızlısınız bakıyorum.Ee nereye gidiceksiniz?"
"Bilmem ki yemeğe felandır heralde.Bu arada sen evde yalnız kalınca sıkılmazsın değil mi ? "
"Ne sıkılması ya sen rahat rahat gez ben evde Supernatural izlerim."
"Çok mutluyuuummm!"dedi ve bir kez daha cırladı.Eve gelince Angela'yı bir sexy bitch yapıp Shawn'a teslim ettim ve pijamalarımı giyip Supernatural izlemeye başladım.Tam en heyecanlı yerinde meaaj geldi ve bıkkınlıkla telefona gelen mesajı açtım.Bu numara galiba Carter'ın numarasıydı çünkü o salak resmimizi atmıştı.
"Carter sen misin? " yazıp gönderdim ve anında cevap geldi.
"Evet benim.Napıyorsun ? "
"Supernatural izliyodum.Sen?"
"Ben şey soracaktım.Yani bilmiyorum müsait misin ama dışarı çıkmak ister misin ? "
Evet bu mesajı görünce aynı Angela gibi bir çığlık attım ve mesajın Carter'dan geldiğine emin olmak için neredeyse yüz kere okudum.Şu anda cool olmalı ve sakince cevap vermeliydim.
"Olur tabii neden olmasın ? :) "
"Pekii.O zaman ev adresini ver,ben seni alırım."
Ev adresini verdikten sonra hemen yukarı çıktım ve giyecek güzel bir şeyler aramaya başladım.En sonunda siyah yüksek bel şortumu onun üstüne de kareli gömleğimi giydim.Saçlarımı da at kuyruğu yaptım.Angela'yı arayıp dışarı çıkacağımı söyledim ve dediği tek şey
"Eve gelince en ince ayrıntısına kadar anlatıcaksın."olmuştu. Bu sırada zil çaldı ve merdivenlerden aşağı uçtum.Yani baya bi uçtum.Yavaşça kapıyı açtım.Onu yeniden görmek midemdeki kelebeklerin uçmasını değil halay çekmesini sağlamıştı.Kalbimin yerinden çıkarcasına atmasına aldırmayarak ( bu ne lan ahdhdhr ) "Meraba" diyebildim.Tam dışarı çıkacakken
"Ayakkabı giymeyecek misin ? " dedi ve bir kez daha göt oldum.Hiç bozuntuya vermeden Angela'nın kırmızı vanslarını giydim ve arabaya doğru yürümeye başladık.İkimizde çok sessizdik.
"Nereye gidicez ? " diye sorduğumda bana baktı ve gülümsedi.
"Bende bilmiyorum."
Öküze bak ya
Arabaya bindik ve bana ailesini nereli olduğunu ve başından geçen komik şeyleri anlattı.Hayatımda daha önce bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum.Arabayı durdurdu.
"Geldiik."dedi.Burası ? Burası neydi böyle ? Her yerde basketbol potaları ve fileler vardı.
"Beğendin mi ? "
"Carter bu ne? "dedim.Arka koltuğa uzandı ve basket topu çıkardı.
"Teke tek maç yapıcaz."
"Neeee?!??! " diye bağırdığımda gülmeye başladı ve topu arka koltuğa geri koydu.
"Şaka yapmıştım."dedi gülerek.
"Ödümü kopardın." dedim ve omuzuna vurdum.
"Gitceğimiz yer bunun arkasında."dedi ve arabadan dışarı çıktık.Potaları es geçip yola devam ettik.Kumsala gelmiştik ve bizden başka neredeyse kimse yoktu.Bir banka oturdu ve oturmam için yanını işaret etti.Bir süre sessizce oturduk.
"Hadi bana kendini anlat."dedi.
"O konuda çok beceriksizimdir.Sen sor ben cevaplayayım."
"Kaç yaşındasın mesela ? "
"16." Biraz daha sessizlik oldu.Bir şey söyleyecek gibi bir hâli vardı ama bir türlü söyleyemiyordu.Sonunda konuştu.
"Kaç kişiyle çıktın şu ana kadar ? " Evet bu sorunun cevabı belliydi.Koca bir sıfır.
"Biraz ileriye doğru yürüyelim mi ? "dedim.Gülmeye başladı.
"Soruma cevap ver öyle gideriz."
"Hadi yaa " dedim ve elinden tutup kaldırmaya çalıştım.
"Soruma cevap vermeden hiçbir yere gitmiyorum." dedi.Aşağı doğru baktım ve alçak bir sesle "kimseyle"dedim.
"Ne?"
"Kimseyle çıkmadım Carter ! " diye sinirle bağırdım.Ayağa kalktı ve elimden tutup beni de kaldırdı.
"Bu sefer cidden soruyorum teke tek maç yapalım mı ? "
"Basketbolu iğrenç oynarım.Ama eğer çok istersen voleybol maçı yapabiliriz."
"Neyle oynayalım voleybolu ? Basket topuyla mı ? "
"Neden olmasın ? " dedim ve güldü.Şaka yaptığımı zannediyordu.
"Carter ciddiyim."
"İyi o zaman hadi gel."dedi ve arabaya gidip topu aldık.Evet voleybolda Carter'ı yenebilirdim çünkü (övünmeq gibi olmasin ama ahsjjd) harika voleybol oynarım.Topu karşıya gönderdim, baya ağır bir toptu ama bozuntuya vermeden oynamaya devam ettim.15'e 3 ben yendim.15'te bırakmamızın nedeni de Carter'ın mızmızlanmalarından dolayıydı.
"Voleybol topuyla oynayınca sana açık ara fark atıcam."dedi.Bende güldüm.Hatta anırdım.
'Sen ahahaha bana ahahh fark mı atıcaksin ahahah ? "
"İnanmıyor musun ? "
"İnanmıyorum."
"Yarın biz grupla dışarı çıkıcaz.Voleybol oynarız.Sen de gel.O zaman görürsün."
"Görürüz."dedim ve evin önüne gelmemizi bekledim.Angela'nın arabası hâlâ ortalarda yoktu.
"Yarın görüşürüz Cathy."dedi imalı imalı.Bende ona piçimsi bir şekilde baktım.
"Bir kez daha yenilmeye hazır ol Reynolds."dedim ve eve yürümeye başladım.
İĞRENÇ YAZMISIM YA Bİ DAHA OKUYUNCA FARK ETTİM NEYSE BU BÖLÜMÜN KUSURUNA BAKMAYIN ÖBÜR BÖLÜMDE CATHY VE CARTER BAYAAA Bİ YAKINLAŞCAKLAR.HEPİNİZE İYİ GECELEER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Is Easy
FanfictionBirbirlerini kuzenden daha öte gören iki kız , Cathy ve Angela. Peki Cathy kuzeni Angela'nın zoruyla Magcon'a giderse neler olur ?