EVET ÖNCELİKLE BAYAAAAAAAAAA UZUN BİR SÜREDİR YAZMADIM FARKINDAYIM.YORUM SAYISI ÇOK AZ DİYE AYRICA HİKÂYEYİ DEVAM ETTİRECEK KONU BULAMIYORUM DİYE YAZASIM KAÇMIŞTI.AMA UZUN ZAMAN SONRA (AHSHDHDJJF) AKLIMA KONU GELDİ BENDE YENİ BÖLÜM YAZDIM.ÇOK FAZLA GECİKTİ HEPİNİZDEN ÇOK ÖZÜR DİLERİM.AYRICA HİKÂYEYE BAŞKA KİŞİLERİ DE SOKUCAM UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
Sabah Carter'ın alarmının sinir bozucu sesiyle uyandım.Alarm Carter'ın yanındaydı ve onun uyanmaya niyeti yok gibiydi.Bende Carter'ın üzerinden alarma uzanıp alarmı kapatmayı başardım.
"O alarm bana lazım.Daha yavaş kapatmayı dene."
"Heyy , sen uyanık mıydın !? " diye cırladım.Gülmeye başladı.
"Kusura bakma birisi neredeyse üzerine çıkınca uyanık kalmak pek mümkün olmuyor."
"Üstüne felan çıkmadım sadece alarmı kapattım."
"Alarmı kapatıcam dedin ama bu resmen benim üzerime çıkmak için bir bahaneydi."
Carter gülüyordu ve sinirlerim bozulmaya başlamıştı.
"Bu gidişle senin üzerine çıktığım günleri biraz zor görürsün." dedim ve piç smile yaparak Carter'a arkamı döndüm.Ellerimden tutup beni kendine çevirdi ve ben sarılacak diye beklerken o bir anda beni gıdıklamaya başladı.Aniden gıdıklamaya başladığı için ilk önce çığlık attım ama sonradan katıla katıla gülmeye başladım.Bir yandan kahkaha atarken diğer yandan da Carter'a durması için yalvarıyordum.
"Sözünü geri alırsan belki dururum." dedi.Anlamamış gözlerle ona baktım.
"Hangi sözüm ? Ne dedim ki ben ? "
"Hmm tam olarak şöyleydi. Bu gidişle üzerine çıkacağım günleri biraz zor görürsün."
Gülmekten karın kaslarım agrımıştı ve kusacak gibi hissediyordum.
"Tamam geri alıyorum ! Ama dur artık !! "
Gülümseyerek ellerini üzerimden çekti ve tam bu sırada Carter'ın telefonu çaldı.Yanımdan kalkıp masasının üzerine koyduğu telefonuna yöneldi.Telefondaki kişinin ne dediğini anlamaya çalıştım ama hiçbir şey duyulmuyordu.Carter telefonu kapattı ve bana döndü.
"Kumsala gidiyoruz hazırlan."
"Daha kahvaltı bile yapmadık."
Carter bıkkın gözlerle bana baktı.
"Kahvaltıyı orda bir yerde yaparız hazırlan hadi."
Tam kıyafetlerimi almak üzere dolaba gidiyordum ki aklıma geldi.Ben buraya kıyafet getirmemiştim.Olduğum yere çömelerek gülmeye başladım.Bir süre sonra Carter içeriye daldı.
"Senin burda kıyafetin yok."
"Aferim zeki."
"Çabuk sizin eve gidiyoruz." dedi ve merdivenlerden uçarcasına inmeye başladık.
"Neden bu kadar acele ediyoruz ? "
Carter tuttuğu elimi biraz daha çekiştirmeye başladı.
"Çünkü şu anda orda olmayan bir tek biziz.Neden bilmiyorum ama bize en son haber vermeye karar vermişler."
Arabaya binmiştik.Bizim evin önüne gelince durup Carter'a baktım.
"Hazırlanmam için kaç dakika var ? "
"15 dakika.Çabuk ol."
Uçarcasına eve girdim ve hemen duşa girdim.Sadece saçlarımı yıkadığımdan çok uzun sürmemişti.Saatime baktım.7 dakikam daha vardı.Hemen siyah bikinimi giydim ve üzerine mini kot şortumla yeşil yarım tişörtümü giydim.Saçlarımı tarayıp kuruması için açık bıraktım ve kapının önünde duran siyah vansları ayağıma geçirip Carter'ın yanına uçtum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Is Easy
Fiksi PenggemarBirbirlerini kuzenden daha öte gören iki kız , Cathy ve Angela. Peki Cathy kuzeni Angela'nın zoruyla Magcon'a giderse neler olur ?