Carter gideli tam 3 gün olmuştu ve ben şimdiden deli gibi onu özlemeye başlamıştım.Ayrıca her gün beni arayacağına söz vermişti ve hâlâ aramamıştı.Sinirle masadaki telefonumu alıp Carter'ın numarasını çevirdim.Üçüncü çalıştan sonra telefon açıldı.
"C-Cathy bende şimdi tam şimdi şu anda seni arayacaktım."
"Merkatan öldüm ! Bir kere bile aramaz mı insan ? "
"Cathy burası çok yoğun inan telefonu elime almaya bile fırsatım olmuyor."
Bir süre bekledim.
"Özür dilerim sadece seni çok özledim."
"Bende seni çok özledim.New York'a geri döndüğümde her gün bende kalıcaksın."
Kıkırdadım.
"Peki ya daha sonrası ? "
"Ne demek daha sonrası ? "
"Ben buraya yaz tatili için geldim.Tatil bitince ne olucak ? "
Bir süre cevap vermedi.
"Belki ben Texas'a taşınırım."
"Saçmalama hayatını benim için mahvedemezsin.Neyse bunların hepsini sen gelince konuşuruz zaten daha tatilin bitmesine 2 ay daha var."
"Tamam.Gitmem gerek.Seni seviyorum ve söz veriyorum bundan sonra her gün arıyıcam."
"Tamam görüşürüz." dedim ve telefonu koltuğa fırlattım.Angela yanıma oturdu.
"Ben çok sıkıldım."
"Bende."
Ellerimden tuttu.
"Hadi lunaparka gidelim."
Kahkaha atmaya başladım.
"Bu iyiydi."
"Cathy şaka yapmıyorum.Hem benin arkadaşlarımdan birkaçını daha çağırırız çok eğlenceli olur."
"Sean varsa ben yokum."
"Sadece kız arkadaşlarımı çağırıcam söz."
"Pekii."
Oflayarak odama çıktım.Canım hiçbir yere gitmek istemiyordu ama yine de asosyalliğin dibine vurmuş bir ergen gibi gözükmemek için lunaparka gitmeyi kabul etmiştim.Angela'nın odasının önüne gittim.
"Böylece gelsem bir şey olur mu ? "
Bunu dememle yanıma geldi ve kolumdan sürükleyerek beni kendi dolabının önüne götürdü.
"Pijamayla gelmek istediğine inanamıyorum Cathy."
"Bu pijama değil eşofman."
"Her neyse." dedi ve dolabından çıkardığı pembe etekle beyaz askılıyı elime tutuşturdu.Ayaklarımı sürüyerek odama gittim ve verdiği şeyleri giydim saçımı da saçma salak bir sey yaptıktan sonra tekrardan Angela'nın yanına gittim.
"Bu sefer olmuş muyum ? "
"Saçın iğrenç olmuş."
Hemen arkamdaki aynaya döndüm. Gerçekten iğrenç olmuştu.2 örgümü birbirine dolayarak topuzumsu bir şey yapmaya çalışmıştım.
"Ben çok tarz durduğunu düşünüyorum."
"Böyle bir tarz olamaz."
Saçımı da hallettikten sonra Angela'nın arabasına binip lunaparka gitmeye başladık.Popomda bir şeyler titreşmeye başlayınca refleks olarak yerimden sıçradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Is Easy
FanfictionBirbirlerini kuzenden daha öte gören iki kız , Cathy ve Angela. Peki Cathy kuzeni Angela'nın zoruyla Magcon'a giderse neler olur ?