1.Bölüm | New York

972 44 3
                                    

Meraba ben Cathy.Cathy Andex.16 yaşındayım.Normalde Texas'ta yaşıyorum ama bu yaz kuzenim Angela için New York'a gideceğim.

Lazım olan her şeyi bavuluma tıktım ve annemle vedalaşıp havaalanına gitmek üzere bir taksi durdurdum.Evet annemle yaşıyorum.Babamla ben 7 yaşındayken boşandılar ama açıkcası artık bunu o kadar da büyük bir sorun olarak görmüyorum. Havaalanına gelince bavulumu bagajdan çıkardım ve bineceğim uçağın anonsunun yapılmasını beklemeye başladım.Uzun uğraşlardan sonra uçağa bindim ve kulaklıklarımı takıp rahatlamaya çalıştım

10 dakika sonra uçağın ineceğini anons ettiler.Kot ceketimi giyip inişi beklemeye başladım.Sonunda uçaktan inmeyi başardım ve beni bekleyen Angela'yı görünce ona doğru koşup sıkıca sarıldım.Angela benim tek kuzenimdi ve benim için yeri çok ayrıydı.

"Cathy hiç inemeyeceksin sandım"

"Bende seni çok özlemişim canııım."dedim ve ikimizde gülmeye başladık.

"Eveet,bil bakalım ne için iki kişilik VIP biletim var?"

"Ohaa inanmıyorum yoksa düşündüğüm şey mi?"

Angela'nin yüzünde kendini beğenmiş bir ifade vardı.

"Neymiş bakalım o düşündüğün şey?"

"Justin Bieber konseriiiiiiiii! " diye cırladım.Ama Angela'nın yüzündeki o gülümseme silinmişti.Tabii benimkide.

"Hayır salak hayır.Justin konserine VIP bilet alıcak kadar zengin olduğumu düşünmedin heralde."

"Açıkçası düşündüm."

"Magcon'a bilet almıştım."

Bunu demesiyle birlikte iyice hayallerim suya düşmüştü.Magcon'da neydi öyle? Kesinlikle gitmek istemiyordum.

"Yaa ben gelmesem?"

"Hayatta olmaaz ! Geliceksin gelmezsen o saçlarını elime dolar kafanı duvara sürte sürte de olsa seni oraya götürürüm."

Evet bu Angela'ydi ve dediğini yapardı.

"Off tamam ya tamam.Ama sakın orda beni bir şeye zorlama sadece kenarda oturucam."

"Hayır eğleniceksin."

"Eğlenmiycem."

"Eğleniceksin."

"Eğlenmiycem."

"Eğleniceksin."

Bu konuşma böyle uzardı ve ben bir an önce eve gitmek istiyordum.

"Tamam Angela.Eğlenicem,çıldırıcam.Oldu mu ? "

"İşte bu aferim kızıma."dedi ve eve gitmek üzere arabayı sürmeye başladı.

Love Is EasyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin