8.Bölüm | Because Of You

617 41 11
                                    

Gözlerimi açtığımda başım feci şekilde ağrıyordu fakat buna aldırmadan kendimi duşa attım.Sıcak suyun içinde kendime geldikten sonra hava kapalı olduğundan mor salaş kazağımı altına da gri pantolonumu giymeye karar verdim.Mor converselerimi de ayağıma geçirip Angela'nın yanına indim.Kahvaltı hazırlıyordu.

"Bugün çocuklarla buluşalım mı ? "

Gözlerimi devirdim.

"Buluşmadığımız gün var mı sanki ? " diye mırıldandım.

"Ne dedin ? "

"Hiiç güzel olur diyodum.Nereye gidicez ? "

"Piknik yapmaya."

"Bu havada mı ? Harika." dedim ve kahvaltımızı yapıp arabaya bindik.İçimden Carter'ın da gelmesi için dua ediyordum. Geldiğimizi anladığımda arabadan indim.Onlar çoktan gelmiş yemekleri hazırlamaya başlamışlardı.Angela hemen Shawn'ın yanına koştu.Benim de gözlerim Carter'ı aramaya başladı ve oradaydı. Matt'le bir şeye gülüyorlardı.Bir oh çekip yanlarına yürümeye başladım.Beni gördüğünde bir süre gözlerime boş boş baktı.Matt de nereye baktığını görmek için arkasını döndü.

"Naber Cathy ? " deyip sarıldı.Carter'a baktığımı fark etti.

"Oops siz konuşun benim Nash'in yanına gitmem gerek."dedi ve gitti.Çekinerek Carter'ın yanına oturdum.İnatla konuşmuyordu.Sessizliği bozdum.

"Emma'yla nasıl ? " dedim utancımdan yüzüne bakamıyordum.

"Bok gibi."dedi bu dediğine istemsiz olarak sevindim. Ama soğukkanlı görünmem gerekiyordu.Yüzüne sorarcasına baktım.O da yüzünü bana çevirdi.

"İnsanın sevmediği biriyle birlikte olması nasıl bir şeydir bilir misin ? Oh hayır bilemezsin." dedi.Cevap vermedim.

"Sean'le nasıl Cathy birazda sen anlat." dedi ve ellerini göğsünde birleştirdi.Söyleyecek hiçbir şeyim yoktu.Yutkundum.

"Ayrıldık." dedim cevap vermiyordu.

"Başından beri sevdiğim insan o değildi zaten."

Bana baktı.

"Neyse başka bir zaman konuşuruz." dedim ve ayağa kalktım.Bileğimden tuttu.

"Şimdi konuşalım."dedi ve ormanlık alanı işaret etti.Birlikte oraya doğru yürümeye başladık. İyice ormanın içlerine girdiğimizde durdu. Bende durdum.Bana doğru döndü. Aramızda 1 adımdan daha az bir mesafe vardı.

"Kim o sevdiğin şanslı insan ? " dedi ve güldü. Ama ben gülemiyordum.İtiraf etmekle etmemek arasında kalmıştım.

"B-ben.."

Yüzümü yere doğru çevirdim ve tuttuğum nefesimi verdim.

"Seni seviyorum Carter."

Çenemden tuttu ve yüzüne yaklaştırdı.

"Bende seni seviyorum." dedi ve dudaklarımız birleşti.Kollarını belime doladı.Dudaklarının hareketlerine karşılık vermeye başladım.Nefes almak için ayrıldıktan hemen sonra tekrar dudaklarımız birleşti. Aşık olduğum gerçeği artık apaçık ortadaydı.Onun yanından ayrılmak istemiyordum.Dudaklarını çekti ve başını omzuma koyup sıkıca sarıldı.Gözlerimi kapattım.Carter yanımdayken mutluydum.Ve biz..Biz sevgiliydik.Düşünmesi bile heyecanlanmama yetiyordu.

"Seni seviyorum."diye fisıldadı.

Onu iyice kendime bastırdım.Bu sırada cebimde bir şeylerin titreştiğini hissettim.Elimi cebime attığımda Angela'nın aradığını gördüm.

Love Is EasyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin