pengenalan

5.4K 169 16
                                    

Aku nurul raihana binti mizlan... kau boleh panggil aku rai

Aku ni jenis yang  biase biase je

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku ni jenis yang  biase biase je.... happy... ye la cam biase... aku ni berperwatakkan lelaki.... ye la ann suara serak ala ala garau.. cume muke aku cute... kau ado? Kalau kau nak tau ann... KALAU LA ek kalau kau nak tau satu Universiti ingat aku ni jantan

Dan yang tau aku ni perempuan just mak aku, kawan aku man, dan kau... ye la kau... kau tu yang ngah bace nie!

Simpan rahsia tau!

KALAU TAK!!!

Aku tarik kau masuk dalam wattpad ni..

Kau nak ke?

Reader1: nak!

Reader2: tak nak!

Hah reader yang jenis 2 tu kalau tak nak jangan bagi tau.. biar pecah diperut jagan pecah dimulut

Hui yang jenis reader 1 tu... degil eh! Gigitkang baru tau >_<

Dan untuk kawan yang aku panggil man tadi...

Nama sebenar dia lukman hasif bin johar.. best friend aku nie!!!

Dia la yang selalu ade kalau aku gadoh ngan ibu aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia la yang selalu ade kalau aku gadoh ngan ibu aku... tambah lagi ngan bapak tiri aku tu darabkan lagi dengan  anak perempuan dia yang gedik tu... aku benci ibu aku! Bapak tiri aku ngan anak dia tu..
Aku anggap diorang macam ORANG ASING... aku kesah ape... dia bukan bapak betul aku pon..

Wei  papa aku sejuta kali ganda lagi hendsome dari dia tau!


Nur qalisha binti othman... ni adik TIRI aku... alah same umur je cam aku cume dia 1 bulan lambat dari aku...

 alah same umur je cam aku cume dia 1 bulan lambat dari aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Disebabkan dia fikir aku lelaki... dia selalu cube nak dekat dekat ngan aku... series aku rimas sangat!

Pastu kekadang dia pakai minyak wangi banyak kat rumah pastu pakai makeup tebal tebal macam opera cina... aku ngah tengok tv pon x senang tau tak?! X kan kau tak cam aku ni pompuan hah orang asing?!

Walaupun perwatakkan aku cam lelaki.. tapi tak semestinya aku punye taste  pompuan...

KAU FIKIR AKU NI LESBIAN KE HAPE?!

kau tengok gamba pun da tau makeup

Aku?

Aku punye gamba tu belum makeup lagi... tapi cube kalau da makeup...

BAPOK PON TUKAR JADI LAKI BALIK SEBAB NAK KAWIN NGAN AKU TAU!

baru tau rai ni sape...

Dan yang ni...

Dan yang ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ni ibu aku... name dia nik nazurah binti ni jamal.. memule aku sayang kat dia... papa aku, ibu aku dan aku... bahagia... tapi tu dulu..kasih sayang aku pada ibu aku dah hilang sejak ibu aku curang ngan papa...

Kau fikir aku nak ke rase benci tu?

Sejak datangnya orang ke tiga

Keluarga kami jadi kucar kacir... orang tu ialah bapak tiri aku...

Ayah aku meninggal mase aku umur 16 tahun.. da besar dah pon waktu tu...

Dan paling aku terkilan... ibu aku bersubahat ngan orang asing tu (bapak tiri aku) nak bunuh papa aku... semate mate nak kahwin

Papa mati dalam keadaan yang ngeri... orang asing tu pegi potong brake kereta papa mase papa nak pegi kerje...*rai nangis kejap*
Tsk..tsk...

Papa punye kerete terbabas dan tergolek dalam gaung... kereta papa terbakar then meletop...

Mayat papa ditemui dalam keadaan terbakar...

Papa dimasukkan ke dalam hospital sultanah aminah... ayah sempat mintak kat aku tutup aurat.. jage solat.. jaga ibadah... buat amal kebajikan tsk...tsk dan jaga ibu....( ni  1 hari sebelum kejadian berlaku... )

Maaf papa... ade lagi beberapa permintaan papa yang belum hana tunaikan...

hana tu name manja aku yang parents kasik kat aku dulu.. tapi sekarang aku haramkan ibu aku panggil aku 'hana'

Sebab dia tak layak panggil aku macam tu lagi...

Nama bapak tiri aku othman bin ape entah..

Gambar tak payah! Dia tak layak nak jadi sebhagian dalam keluarga aku..

Nama papa aku dato' mizlan bin dato' shah...

Sekarang umur aku baru 20... bile aku dah cecah umur 21... semua harta papa milik aku...

Seorang...

Gambar papa?

Biar gambar arwah papa tersimpan dalam hati je...

Aku ni bukan gile harta tau...

Cuma aku tak nak sesape orang asing tu sentuh harta papa aku...
Bukan aku tak tau yang orang asing tu nak harta papa aku...

Dah la tu je kot untuk sesi pengenalan.....

Tbc

Kau Perempuan Ke?!Where stories live. Discover now