,,Sázka je sázka. Nemůžeš ji jen tak zrušit," vysmál se mi Hakyeon.
,,Nemůžu jí jen tak přetáhnout. Nevěděl jsem, že je dcera ředitele," vztekal jsem se.
,,To máš blbý. Jak říkám, nemůžeš sázku zrušit a pokud vím, tak na to máš už jen dva dny. Do maturiťáku," ušklíbl se na mě znovu můj nejlepší přítel.
Bez jediného slova jsem se otočil a rozešel ke svému autu.
Klíčem jsem pohnul v zapalování, aby se auto nastartovalo a taky, abych mohl stáhnout okénko. Na to, že byl začátek února, bylo příšerný vedro. Připojil jsem svůj telefon do středového panelu pomocí sytě černého kabelu. V interiéru se začala rozléhat rapová hudba.Spěšně ještě napíšu esemesku Terezce, že se stavím a vezmu ji na nákupy.
Počkat! Vážně jsem řekl Terezce? Oh, bože. Ne. Nesmím nad ní takhle přemýšlet. Prostě ji musím jen surově ošukat, abych vyhrál Hakyeonovu sázku. Jenže u Tezz to není tak jednoduchý.Byla konzervativní, s nikým se nebavila a navíc se narodila někomu tak příšernýmu, našemu řediteli.
Silně si pamatuji na Hakyeonova slova, které mi řekl před půl rokem.
,,Vsadím se, že nezvládneš dostat do postele támhletu buchtu," ukázal na šprtku, která stála opodál a byla zažraná do čtení knihy.
,,Máš na to čas do maturáku," zasmál se, já pořád stál v transu a civěl na ní.
Byla krásná ne, že ne.
Změnit ji mě stálo veškeré úsilí a i trochu vlastních peněz.
Její otec musel kvůli tomu zuřit, chtěl stále svou nevinnou dcerku.
Problém byl v tom, že v tu chvíli z Tezz už byla holka, která je dobře oblečená a líčí se.První měsíce jsem nevěděl, že má za otce takovou zrůdu. Dozvěděl jsem se to o víkendu. Těsně před splněním tohoto úkolu.
Kola se se zapištěním vzdala pohybu, protože jsem zastavil před domem jejich rodičů.
Zmáčknutím středu volantu se přes celou ulici rozezněl klasický zvuk troubení a po pár sekundách mi do auta nastoupila ona dívka.,,Ahoj," líbla mne kamarádsky na líčko.
,,Ahoj lásko," řekl jsem na to ze srandy, ale ona se toho chytla.
,,Ti, co se oslovují lásko, spolu chodí. A ti, co spolu chodí, spolu i spí. Takže mi neříkej lásko," zuřila roztomile.
,,A co kdybych ti dál říkal lásko a to ostatní by k tomu bylo taky," vyjel jsem po jejím stehně nahoru.
Tohle jsem si nikdy netroufl. Měl jsem sexuální narážky, ale nikdy nesahal. Možná to bylo tím, že jsem měl málo času. Možná to bylo jejíma neodolatelnýma nohama. Možná.
Nechala mě rukou putovat výš, až na jemnou látku, která pod sukní zakrývala pouze intimní místa.
Sama vzala mou ruku, dech se jí zadrhával.
Potýkal jsem se se světem, který u této dívky nikdy nikdo neprobádal. Prstem, kterým většinou jen ukazuji na ostatní nevhodná gesta, nyní krouživě uspokojuji dívku sedící na černé kožené sedačce vedle mě. Koutkem oka jsem pochytil barvu krajky. Svítila surově rudě.,,To jsou ty ode mě?" vyřkl jsem prázdně.
,,Jo, to teda jsou," vzdychla a já si vzpomněl na to, jak si je zkoušela v kabince.
Musel jsem si zakrývat rozkrok a držet se, abych ji nenacpal zpátky do kabinky a tvrdě neošukal.
Nad vzpomínkou jsem se zasmál a uvědomil si, že už i teď se mi dělá těsno v kalhotách.,,Asi bysme měli jet," prohlásil jsem a vyndal ruku z rudé krajky.
Nesouhlasně zakňučela. Když jsem startoval svého mazlíka, tak udělala něco od ní opravdu nečekaného. Chytla mou tvrdou erekci a zmáčkla ji. Zalapal jsem po dechu, má noha prudce zadupla brzdu.
Ani jsem se nenadál a to, co před chvílí mačkala, skončilo hluboko za jejíma mandlema.
Automaticky jsem si Tezziny vlasy obmotal okolo dlaně a tím ji sám pomáhal. Dával jsem pozor, aby se nedusila, i když by mi to mělo být úplně jedno. Mé vzdychy byly čím dál hlubší a já si málem zlomil všechny krční obratle, jak jsem s vervou zakláněl hlavu.Brala ho tak hluboko, až jsem se divil, odkud to umí. Že bych nebyl první? Její ústa byla snad nekonečná a já se cítil jako v nebi. Netrvalo dlouho, vycákal jsem se na její překrásný obličej a roztomilý nosík. Už se drápala na klín, ale zastavil jsem ji.
,,Já chci ale taky," fňukla.
,,Nestihneme to, dneska je předmaturitní párty a ty potřebuješ šaty," zavrčel jsem, pevněji sevřel volant a znovu se rozjel mezitím, co si utírala dávku mého sperma z obličeje.
***
Opět ten pocit. Pocit, kdy se musíte držet, když si zkouší ultratěsný šaty.,,Jo, tyhle jsou nejtěsnější... ehm... nejlepší," zatřásl jsem hlavou, ale stejně se mi mihal před očima ten obraz.
Zatáhla závěs, ,,ještě si zkusím ty modrý."
,,Leo? Prosím, pojď mi je zapnout," ozvalo se za látkou, která nás rozdělovala.
Pronikl jsem za ní a uviděl její holý záda.
Bo-že-můj.
Ohrnula si vlasy a já samou touhou začal líbat její krk místo toho, abych ji zapnul šaty.
Tlumeně vzdychla.
Prsty jsem shrnoval saténová ramínka, která poté samovolně spadla i s šaty.
Otočila se čelem ke mně a klekla si.Již podruhé za tento den si ho brala tak hrozně hluboko. Jako kdyby jí ho mohl sebrat někdo jiný a nechtěla nikomu dát ani kousek. Boky jsem jí šel naproti až se v jednom okamžiku trošku zakuckala.
Zacukalo mi v něm a já cítil, že přijde to, na co tu čekáme.
Vytáhl jsem ji ho z pusy a ještě chvíli pumpoval, přičemž ona nedočkavě čekala na další dávku onoho bílého zázraku.
Nenápadně jsem ještě vyfotil její zcákaný obličej, aby mi Hakyeon věřil a já mohl vyhrát tuhle pitomou sázku.Otočil jsem Tezz tak, jak byla před tím, když jsem přišel.
Palec zabloudil k jejím intimním místům.,,Bože. Jsi tak vlhká," zaskučel jsem.
Palec vystřídal můj úd.
,,Chci, abys křičela mé jméno," kývla.
Zapřela se o zrcadlo a já ji šukal, jako by nepřišel zítřek. Ani nechci, aby zítřek byl. Jde litovat toho, že do ní nejdou vrazit i koule? Protože já toho litoval. Byla tak úzká, až se mi z toho dělalo mdlo.
,,L-leo," sotva stála na nohou.
Chytl jsem ji za vlasy a přidal na tempu.
Udělala se rychle, ale já nepřestával, dokud jsem se neudělal já. Poslední příraz. Všechen zbytek, co ve mně zůstal, byl poslán do jejích útrob.Zapl jsem si poklopec, zatímco se koukal do telefonu.
Vaše fotografie byla odeslána uživateli 👯Hakyeon👯.
Pokračování příště.
ČTEŠ
Jednodílovky
FanfictionJednodílovky jsou občas 15+ Kdyby někdo nějakou chtěl na přání, stačí napsat!