#9 - Leo 2/2

750 3 1
                                    

,,Ty debile, ty vážně myslíš, že s tebou chci mít ještě něco společnýho, když moje fotka s postříkanou pusou obletěla školu?" štěkla na mě do telefonu, když to na 137 pokus zvedla.

,,Tezzinko, omlouvám se. Byla to jen hloupá sázka, kterou jsem si domluvil s Hakyeonem, než jsem tě potkal a-," stihl jsem říct, než mi do toho skočila.

,,Tak sázka, hmm?! To sis měl rozmyslet dřív. A já kráva si myslela, že mě-," najednou se její hlas uklidnil, ,,miluješ," vzlykla.

,,Tezz, sama víš, že je to jin-," nestačil jsem doříct půl slova a uslyšel pípání zavěšení.

...

Odhodlal jsem se zaklepat na ty zatracené dveře, před kterými stojím už dobrých pět minut.

S vrzáním se otevřely.
Ředitel.

,,Dobrý den, je Tezz doma?" otázal jsem se zdvořile.

,,Je, ale pokud jsi to ty, co se chce omlouvat, tak si tu omluvu máš strčit do zadku," řekl s úsměvem a zabouchl dveře.

Obešel jsem tedy dům, až k jejímu oknu a začal házet kamínky, ležící na zemi, do okna.

Nahlédla z okna a opět zase zalezla.

Házel jsem dál.

Slyšel jsem hlasité zaklení, následně vylezla.

,,Co tu ještě chceš?!" vyštěkla.

,,Chci si promluvit. Pustíš mě nahoru?"

Mávla rukou na znamení, abych vylezl po schodišti na její balkón.

,,Jsi smířen s tím, že omluva nestačí?" posadila se v klidu na postel.

,,Já vím, babe. Ale pochop, nevěděl jsem, že se ta fotka někam dostane," klekl jsem si před ní na obě kolena a ruce položil na její stehna.

Stále hrála uraženou a tak jsem pokračoval.

,,Víš, když jsem poprvé uviděl, byla jsi šprtka, která se s nikým nebavila. Teď? Teď je z tebe holka, se kterou se chtějí bavit úplně všichni, kterou chtějí všichni kluci. Pokaždý, když vidím ty jejich úchylný pohledy nejradši bych jim jednu vrazil na místě-, pomalu jsem se přibližoval k jejímu obličeji, ,,jen prostě nechci, aby tě šoustal někdo jiný než já."

Těsně než jsem stačil přitisknout své rty k jejím, odstrčila mne a založila si ruce na prsou.

,,Takže ti jde jen o sex! Nic jinýho v tom není," rozkřikla se, až jsem se bál, aby to dole neslyšel její otec.

,,Jde mi o sex a o tebe," hladově jsem se vrhnul na její ústa a začal je líbat.

Její kůže jako kdyby mi vypalovala ornamenty do konečků prstů.

,,Babe, chci tě," šepot se vznášel ještě chvíli, jako ozvěna.

"Nebudu s tebou dneska spát. Už jen kvůli tomu, co jsi udělal." přerušila mě.

"Nevadí, jen mi odpust."

Odpověď jsem nepotřeboval. Oba jsme věděli, že k sobě patříme a tvoříme oficiální pár.

Večer, který nám byl osudný. Na maturitním plese se všichni dozvěděli, že se už od sebe nikdy neodloučíme.

Nakonec jsme Hakyeonovi oba dva poděkovali, za to, že nás, ačkoli zvláštním způsobem, dal dohromady.

Jednodílovky Kde žijí příběhy. Začni objevovat