Oneshit to nae kpop sarang smolconchobar. Doufám, že se ti to bude líbit. ❤ Saranghae.
Bez síly jsem odemkla hlavní dveře, vedoucí do bytu, který okupuji společně s přítelem.
Nakoupila jsem cestou to nejpotřebnější pro přežití, neboť Jinnie je tak trochu nenažraný. Stále.Nohou postrčím do dveří, aby se otevřely.
,,Jinnie! Jsem doma," křiknu a uslyším dupot z ložnice.
,,Ahoj lásko," políbil mě jemně.
,,Ahoj," přivinu se k němu.
,,Mám pro tebe překvapení," zachraptěl a ohryzek mu polknutím poskočil.
,,Jinnie, jsem unavená z práce," fňukla jsem.
Vzal mě za ruku, kterou silně zmáčkl.
Sklonil se ke mně, vypadalo to, že chce polibek. Jenže na poslední chvíli chytl obě má stehna a zvedl celou váhu.
Vydal se do ložnice, ale pořád nesl tu těžkou věc, zvanou mým jménem.
Postavil mé unavené tělo přímo před dveře, které následně otevřel.
Poskytl se mi výhled na náš společný pokoj. Všechno bylo v naprostém pořádku, až na jednu malou chybičku.
Na posteli spořádaně seděl chlapec, asi v mých letech.
,,Terry? Tohle je Xiumin," ozval se za mnou Jin.
,,Proč je tu?" zeptala jsem se.
,,Je tu přeci pro tebe. Kvůli tvému potěšení," zašeptat mi těsně u ucha.
Vzal mi z ramen sako, které odhodil někam za nás.
Plácnutí přes zadek mě popohnalo vpřed a já vpadla dovnitř. Dveře se za námi zaklaply a rozhostilo se ticho, doprovázené tmou. Dokud někdo nerozsvítil světlo, speciálně upravené pro tuto příležitost. Bylo totiž červené.
Rty mého přítele se začaly něžně pohybovat po krku směrem k těm mým.
Posouval mě k tomu klučinovi. Pomalu, ale jistě.
Posadila jsem se na postel, hned vedle něj.
Ruce chlapce náhle šmátraly po mém těle, přičemž mi vyhrnoval košili. Okusoval mou kůži nad klíční kostí.
Košile už byla zahozená a Xiu mi dělal velký krvavý cucflek. Vzdychla jsem, když se zakousl do citlivé kůže, což ho ještě více nabudilo. Svým tělem mne připíchnul k matraci pod námi.
Horlivé polibky přesunul k mým rtům. V takovém spěchu jsem si ani nevšimla, co Jin dělá.
Oči jsem odvrátila na druhou polovinu tohoto pokoje. Seděl v křeslílku v rohu a spokojeně se usmíval na to, co děláme.
Opět jsem se hladově vrhla na Xiuminova ústa. Surově zmáčkl moje pozadí a oba nás přesunul doprostřed manželského lože. Mé prsty se samovolně rozběhly po jeho nádherném břiše.
Bez rozepínání si přetáhl svou bílou košili přes hlavu. Naskytl se mi přímo božský výhled na vypracované tělo. Nebylo snad jediné místo, kde by neměl sval. V tuto chvíli však tyto svaly byly napnuté k prasknutí.
Prohrábl své kaštanové vlasy a chvíli na mne koukal, přičemž jsem rozdýchávala své vzrušení.
Vyjel mi po břiše na prsa, která následně stiskl. Pokračoval dále, putoval na ruce, načež je zvedl a připoutal ke kovovému rámu.
Nedělal si starosti se sundáváním pouzdrové přiléhavé sukně, prostě ji vyhrnul až k pasu. Slabé krajkové kalhotky jedním tahem roztrhl. Podprsenku sundal jen díky provedení bez ramínek, jinak by asi skončila podobně.
Vložil své dva prsty do mé pusy a já je začala sát.
Zahlédla jsem Jinnieho, jak slastí záklaní hlavu. Mně pak bude říkat, kdo je perverzní.
Zcela mokré prsty Xiu vytáhl z pusy a začal s nimi putovat po krku, přes břicho, až tam dolů.
Krouživými pohyby se dostával hlouběji a hlouběji do mého nitra. Mé vzdychy se odrážely od všech stěn tohoto pokoje.
Pohyboval prsty tak, jak nejlépe uměl, což bylo přímo nadpozemské.
Stěny mého lůna se začaly rychle stahovat a já cítila, že přijde to, na co všichni čekáme, vyvrcholení. Jenže přestal. V tom nejlepším.
Vyndal je a nahradil svým údem. Překvapeně jsem se nadechla, protože jsem takovou velikost nečekala. Ponořil se do mě až po kořen.
Mezi našimi steny byly slyšet i ty, co patřily mému příteli Jinovi. Nezvládla jsem nechat oči otevřené.
,,Koukni se na mě, Terry. Chci vidět, jak vypadají tvé oči při tom, když tě šukám. Chci si to pamatovat navždy," pravil trhaně.
Udělala jsem, jak mi nakázal. Neměla jsem tušení kdy a jakým způsobem si sundal kalhoty. V tuto chvíli mi to bylo naprosto jedno.
Zásuny byly čím dál rychlejší a já ten nápor už prostě nevydržela. Čekal mne poslední výkřik a pád po spirále.
Jen matně jsem vnímala, jak se Xiu vyprostil z mého sevření, otřel si své spocené čelo a naposledy přitiskl rty k těm mým nehybným.
,,Byla jsi naprosto dokonalá," zašeptal mi do ucha, než uvolnil pouta.
ČTEŠ
Jednodílovky
أدب الهواةJednodílovky jsou občas 15+ Kdyby někdo nějakou chtěl na přání, stačí napsat!