Bu bölümler biraz sıkıcı farkındayım ama güzel bölümler yakın dostlar .Sorun şu ki 6. Bölüme kadar ve son 3 bölümü nasıl yapacağımı bilmeme rağmen ortada ki kısımda şöyle bir duruyom.
Giriş belli , sonuç belli gelişme kayıp.
Lütfen gelişmeyi görenler bana mesaj atsın.
Fazla saçmaladım tamam. O zaman siz okuyun ben zaten bölüm sonunda tekrar uğrıycam .
Multide ki şarkıyı şimdi açın.
......................🌙Ne yapacağımı bilemez bir şekilde ekrana baktıktan sonra içimi körükleyen merak duygusuyla odamdan çıkıp babamın çalışma odasına girdim.
Bir anlık yaptığım hareketler beynime yeni yeni işlemeye başladı. Babamın çalışma odasındaydım. Babamın...
İstemsizce gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Kokusu hala odaya hakimdi . Sanki yanımdaymış gibi . Sanki sarılmışım gibi.
Kapıyı kapattıktan sonra kollarım zayıf bedenimi sardı. Sırtımı kapıya yaslayarak yere oturdum.
Küçücük kollarımın ağrımaya başlamasıyla kafamı yana çevirdim.
''Baba ben yoruldum. ''
Elindeki oltayı çekip yanına koyduktan sonra benimkinede aynısını yaptı. Ardından beni kucağına alıp göldeki iskelenin ucuna oturdu.
Normalde iskeleye bu kadar yaklaşmaktan korkardım. Fakat babam yanımdaysa onun güçlü kolları 7 yaşındaki beni korurdu. O beni korurdu.
Ay'ın göldeki yansımasına bakarken sordum.
''Baba neden bana Birtanem diyorsun?'' Bu sorum ile yanağıma bir öpücük kondurdu. Babam bana sürekli Birtanem diyordu artık neden dediğini merak etmiştim.
Konuşmasına başlamadan önce yüzüne baktım. Açık kahve rengi gözleri vardı . Saçları düz , siyaha yakın bir renkti . Sakalları ise yeni çıkıyordu. Sakallarını bu halini seviyordum. Elimi her yanağına koyduğumda avuç içimi gıdıklıyordu. Onunda gözleri gözlerimi bulunca heyecanlanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'da Bir Kız
Teen FictionZaman... Uçsuz bucaksız. Hayat... bir doğru parçası. Yaşarken anlayamadığımız değerleri Zaman ardımızda bıraktığında anlarız. Bazen bir insanı özler, bazense gençliğimizi. Elimizde olupta tutamadığımız , kaybettiğimiz Zamanları özleriz. Kokusuyl...