Selam arkadaşlar. Önceki bölüm fazla kısa oldu ve bu bölümde kısa olduğu için cuma günü atmak yerine bugün atmaya karar verdim.
Multideki şarkıyı dediğim yerde açın.
İyi okumalar
....................🌙
Gerçek dünyada gezindiğin zaman hayallerin ölür , umutların tükenir . Gerçek dünya o kadar zalimdir ki sen pes edene kadar dizlerini kanatır , ağlatır. Pes ettiğinde seninle dalga geçer, yanlızlığa ve karanlığa hapseder. Pes etmediğinde ise iki seçenek oluşur. Ya kazanırsın ya da oyun devam eder.
İşaret marmağımı açma tuşuna bastıktan sonra beklemeye başladım. İşletim sisteminin logosu ile açılan bilgisayar şifre isteyince hiç şaşırmamıştım. Babam sevdikleri dışında başkasına güvenmezdi.
Hiç düşünmeden şifre kısmına üç tane sıfır rakamını yazdım.
Sıfır babam için yenilenmenin anlamıydı. Ona göre insan istediği zaman 0'dan başlayabilirdi. Sadece istemesi yeterliydi.
Babam ise hayata 3 kez sıfırdan başladı.
Annem ile tanıştığında
Ben doğduğumda
Annem öldüğünde.
Sıfırın benim için anlamı ise matematikteki anlamı ile aynıydı . Hiçlikti. Bazen etkisi olan bazen ise etki etmeyen elemandı. Benim gibi. Herkes gibi.
Arka plan resmini görmem ile tekrar gözlerim doldu. Ben 4 yaşındayken denize gittiğimiz zaman çekindiğimiz bir fotoğraftı. Babam bir koluyla annemin beline sarılmış diğer koluylada beni kucağına almıştı. Ben kamera dil çıkarmış poz verirken babam benim bu halime gülüyor annem ise bizim bu halimize gülümsüyordu. Şimdi fark ettimde anneme fazlasıyla benziyorum. Sadece onun gibi gülümsemiyordum.
Fotoğrafı bir süre daha inceledikten sonra gizli numaranın babamın bilgisayarından neye bakacağımı yazmamasından dolayı ilk dosya kısmına girdim.
Gizli bir dosya görmem ile ona tıkladım. Şifrenin yine ''000'' olaması bana kolaylık sağlamıştı. Burada 3 dosya vardı.
İlk dosyayı okuduğumda 2. şirketimizin bize Karahanlar'dan miras kaldığı yazıyordu.
İkinci dosyada ise bir miras antlaşması vardı. Yazılanlara göre babam eğer ölürse miras Yeşim'e kalacaktı. Ve Karahanlıların son velihattı 18 yaşına bastığında Karahanlılardan miras kalan şirket Karahanlıların son velihattına devrolacaktı.
Karahanlılar ve son velihatları kimdi bilmiyorum. Yanlız merak ettiğim babamın Karahanlılar ile ne bağı olduğuydu. bu soyisime sahip birini bilmesemde kulaklarım aşinaydı.
Kaşlarım çatarak üçüncü ve son dosyayı açtım. Boştu.
Bilgisayarı biraz daha kurcaladıktan sonra babamın günlüğünü buldum. Tarihler ve yanlarında bir kaç kelime ile başlıklandırdığı dosyalar mevcuttu. Rast gele birini açıp okumaya başladım.
Bu suçlama beni tüketiyordu yetmiyormuş gibi tehtit etmesi ise denizde beni boğması gibiydi. Soğuk okyanusta o ve ben vardık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'da Bir Kız
Teen FictionZaman... Uçsuz bucaksız. Hayat... bir doğru parçası. Yaşarken anlayamadığımız değerleri Zaman ardımızda bıraktığında anlarız. Bazen bir insanı özler, bazense gençliğimizi. Elimizde olupta tutamadığımız , kaybettiğimiz Zamanları özleriz. Kokusuyl...