Bu gün doğum günüm. On sekizinci yaşım. En önemli yaşlardan biri fakat ben tek kutluyorum. Kutlamıyorum. Kutluyor gibi yaparak kendimi kaldırıyorum.
Kendimi bir bara attığım gibi içmeye başladım. Bir yandan alkol bir yandan mentollü sigaram. Kafam dönüyor lakin düşünceler peşimi bırakmıyor. Zaten alkole alışık bir genç kız degilim. Arada kaçak girerim barlara arkadaşım Rabia ile. Biraz makyaj ve göğüs dekoltesi ile fazla lüks olmayan barlarda rahatça takıkılırdık. Zaten polis uğramaz pek.
Kafama diktiğim acı sıvı ile şapşalca sırıttım. Barmen beni kesiyor. 'Malesef istediğin seksi veremeyeceğim tatlım. Ben bakireyim.' Bakışlarımı üzerine diktim. Anlamış olacak ki önüne döndü.
Hesabı ödeyip bardan çıktım. Pek dans edebilen biri zaten değilim. Rabia olunca biraz coşar yine otururum.
Üç tane bira aldım. Deniz kenarında içmek güzel geldi gözüme. İt kopuk gelirse ne yaparım bilmiyorum. Beynim bunu düşünmeye müsait değil.
Biramı sigara ve müzik eşliğinde içerken, hep yaptığım gibi geleceği düşünüyorumdum. Ders desen yok , üniversite yok. YGS barajını bile geçemedim. Ne olacaktım? Zengin kocayı nereden bulabilirim? Para nasıl kazanacağım? Babam böyle beni kırmayı nereden öğrendi?
Hah güzel oldu. Kendi kendime sırıttım. Deli miyim? Kahkaha attım. Bir aptal gibi güldüm.
Sesimi işiten bir kaç genç bana yaklaşıyor. Hayatın tekmelerini hatırlarken yeterince sinirlenmiş, üstüne kahkahalarla gülmüştüm.
Başıma bir de bunlar çıkarsa cinnet geçirir hepsini şu denizde boğarım, denizi gösterdim kendi kendime. Çocuklar gelmiş sırıtarak bir şeyler anlatıp beni kolumdan tutup kaldırmaya çalışınca cinnet geldi.
Derken bir an da rüzgar esti şiddetli biçimde. Denizin dalgaları arttı. Bacağıma bir kaç damla sıçradı ama diğerlerinin üstü ıslanmıştı. Saçlarından damlalar damlıyor bu beni daha çok güldürüyordu.
Kolumu bırakıp geldikleri yöne geri döndüler. Yoksa öbür yönmüydü? İstemsizce bir kahkaha daha atıp anayola yürümeye başladım. Epey olmasa da yol uzundu.
Bir taksi durdurup adresi verdim ve sızmamak adına baya uğraştım.
Sabah evde uyandım. Yani öğlen. Pekâlâ akşam üstü.
Ev de kimse yok. Ailem işte. Ben de yüzümü yıkayıp on dakikalık bir duşa girdim. Kısa saçları yıkamak her zaman basittir. Bu yüzden çenemin az altında ki saçlarım favorimdir. Gerçi uzadılar biraz, omzuma değiyorlar.
İç çamaşırlarımla buz dolabına baktım. Her istediğimi yiyemem. Ben su içse yarayan bir kızım. Bu yüzden biraz kıvırcık, maydanoz, domates gibi salata malzemeleri alıp bol limonlu bir salata yapıp afiyetle yedim. Ardından sade bir kahve yapıp zorla içtim. Adettendir.
Dün geceyi düşündüm. O dalga da denize en yakın olmama rağmen bana bir kaç damla sıçraması fakat çocukların ıslanması garip bir konuydu. Sahi o neydi öyle? Alkol kafasına veriyorum ama gerçekten ıslanmasalar neden beni bırakıp gitsinler?
Kafam iyi olması hayal göreceğim anlamına gelmez. Esrar çekmemiştim, biraz alkolle hayal göremezdim ki ağır değildi. Altı üstü bira?
Ama bu yaşadığım şeyi açıklamıyor. Belli ki birayla hayal görecek kadar bünyem varmış. Esrar çeksem yeni bir dünya kuracağım demek ki.
Her ihtimale karşı kıyafetlerimi kontrol ettim. Ne ıslaklık ne de deniz kokusu vardı. Demek ki her şeyi hayal etmiştim. Baş ağrısı şiddetini arttırıca fark ettim ağrım olduğunu. İki tane ağrı kesiciyi su yardımıyla yutup üzerime kısa kollu body ve bir tayt geçirdim.
Kapı açılma sesi gelince kafama dank etti. Babamlar beni öldürecek. Der demez kapım açıldı. İçeri hırsla babam girdi ve bağırmaya, hesap sormaya başladı. Hislerim burada bile yok. Sinirlenmiyorum. Umursamadan yatağıma girip telefonumu elime aldım. Babam sinirle elimden çekip aldı telefonumu.
" Ne yapıyorsun?"
"Asıl sen ne yapıyorsun? Beni delirtecek misin? Bu böyle gitmez. Çık git evden!"
Kapşonlu hırkamı ve çaktırmadan cüzdanı aldım.
"İyi."
Kapıyı çarparak evden çıktım. Peki...
Nereye gideceğim?Bu ilk bölüm kısa oldu evet ama diğer bölümler daha uzun olacak inşallah. Beğenmediğiniz hata gördüğünüz yerleri yoruma hakaret içememek kaidesiyle belirtebilirsiniz. Tahminen bir aksilik çıkmazsa haftada bir bölüm gelecek. O tatlı gözlerinizi yorup okuyan herkese minnettarım. Minicik bir saniyenizi ayırıp yıldıza basmanız önemle rica olur. Yorumlarla bu minik emek verene destek olabilir ayrıca hikaye yeni başladığı için bulunmasını istediğiniz fantastik karakterleri -vampir, tek boynuzlu at gibi- yorumda istekle belirtebilirsiniz.
Benimle iletişime geçin;
Instagram kişisel : @cigarettesmellingrose
Instagram fan sayfası : @rumeysa_qasimowAnar'ı görmeniz dileğiyle...
Bir anarist 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AnKat
FanfictieKapak için teşekkürler; minik_penguen 'Sen muhteşem bir detay değilsin. Aksine, sen muhteşem kelimesinin sözlük anlamısın.' Sözlerime en mükenmelinden bir gülüşle karşılık veriyor. Mest oluyorum. Öncelikle zaman ayırdığınız için teşekk...