I. Fejezet

383 18 14
                                    

- Kim hova tetted a pólóm?
- Nézd meg az ágyadon.
- De nincs ott – rontottam be a szobámba és majdnem orra estem a  bőröndömbe.
- Akkor nem tudom.
Egy kis idő után diadalmasan megtaláltam a pólóm az egyik bőröndömben. Gyorsan bele bújtam. Majd a tükörhöz mentem, hogy megnézem magam.
- Kicsim kész vagy? – nyitott be anya.
Én csak bólintottam és elindultam a bőröndjeimmel együtt kifelé. A lépcsőaljánál Kim és apa várt rám. Anya segítet levinni a cuccaimat. Majd apa átvette és berakta őket a kocsiba. Mi is bepattantunk az autóba és elindultunk a reptér felé. Gondolom, most semmit sem értesz. Akkor kezdem a legelején én Ashlee White vagyok hátam közepéig érő barna hajam van és tengerkék szemem, amit apától örököltem. A nővérem pedig Kim White. Válla aljáig érő barna haja és mogyoró barna szeme. Az anyukám félig Koreai félig Amerikai mert a mamám Koreai a papám pedig Amerikai. De Amerikában születte és itt ismerkedet meg az apámmal. Mi pedig Kimmel csak annyiban különbözünk a többiektől, hogy nagyon világos a bőrünk olyan, mint a Koreaiaké. Most pedig Szöulba tarunk az unokatestvérünkhöz és az egész nyári szünetet ott fogjuk tölteni már alig várom. Mikor megérkeztünk apa kivette a cuccainkat és elindultunk az épület felé. Kicsit izgultam, mert még soha életembe nem utaztam repülőgépen, de nem csak én voltam vele így a nővérem arcára is ez van írva.
- Vigyázatok magatokra. Kim te felelsz a húgodért. Nagyon vigyázatok egymásra – aggodalmaskodott anya. Mondjuk, megértem 2 hónapra elengedni a gyerekeid egy idegen országba nem lehet egyszerű.
– Szeretlek titeket – jött oda anya és megölelt minket majd egy – egy puszit adott az arcunkra.
- Rendben anya vigyázunk - válaszolta Kim. – Én is szeretlek.
Míg Kim anyától búcsúzott én addig elköszöntem apától.
- Szia, apa – megöleltem és adtam egy puszit az arcára. És ezt ugyan úgy anyának is.
- Szeretlek titeket és nagyon hiányozni fogtok – köszöntem el tőlük végleg.
Elbúcsúztunk egymástól majd elindultunk a bejárat felé még egy utolsó pillantást vettetem rájuk és felszálltunk a gépre. És a hosszú útnak kezdetét vettük.

Sziasztok, ez az első fanficem remélem, elnyeri a tetszésetek. Nagyon sokat agyaltam rajta hogy felrakjam-e vagy sem de végül úgy döntöttem, hogy igen mert végül is egyszer élünk meg a barátnőim is nyaggattak már vele. A helyes írási hibákért elnézést kérek próbáltam oda figyelni rájuk. Kommenteket, építő kritikákat szívesen fogadok, ha tetszet voteoljatok. A többi részt meg próbálom minél hamarabb hozni.

Let me know BTS ffWhere stories live. Discover now