Kim szemszöge:
Másnap reggel épp a konyhából mentem kifelé mikor sikeresen megcsúsztam a nappali padlóján. Már vártam a földet érést hogy közelebbről megismerkedjek kedves padló haverommal ugyan is a sok szerencsétlenkedésem miatt egész közel kerültünk egymáshoz. Hirtelen egy kart éreztem meg a derekam köré fonódva majd a kar tulajdonosára emeltem a tekintetem és TaeTaeval találtam magam szembe. Nem is kell mondanom, hogy én abban a pillanatban elvörösödtem még egy darabig úgy maradtunk majd sikeresen kinyírtam a pillanatot.
- Ömm... most már elengedhetsz...
- Ja, tényleg - mosolygott egyet majd elengedet.
Alig léptem pár lépést V egyből mögöttem termet.
- Ha netán belém esnél - kacsintott rám.
- N... Nem fogok - dadogtam majd leültem az asztalhoz.
Annyira elmerültem a gondolataimba hogy azt sem vettem észre, hogy már már mindenki az asztalnál ül. Nem tudom min, de valamin nagyon jól szórakoztak, majd én is csatlakoztam. Épp nagyban röhögtünk a mi kis „Reménykénk” azaz J-Hope elmebeteg viccén mikor Ash felállt az asztaltól és összeesett volna ha Kookie nem kapja el.
- Ash! - szaladtunk oda mindannyian.
- Semmi bajom jól vagyok - mondta miközben megpróbált felállni, ami sikerült is Jungkook segítségével.
- Na persze... - kezdtem volna, az én vagyok a nővéred és rám hallgatsz ezért irány az ágy akciót miközben a kezemet a homlokára akartam tenni de Kook megelőzőt ugyan is a homlokát Ash homlokához nyomta.
- Neked lázad van - jelentette ki majd az ölébe vette és úgy vitte be a szobájukba.
Mi mind egy emberként kezdtük elkeresni a lázmérőt és a gyógyszert. Végül én és Taehyung mentünk és vittük be a cuccokat. Ashnek 39 fokos láza van és a lázcsillapító szart sem ért így vizes ruháztunk és egyész este virrasztottunk mind a nyolcan és béke leváltottuk egymást egy-egy órára. Kook nem akart húgi mellől mozdulni és engem is hajnalban sikerült V-nek kiráncigálnia onnan. Miután sikeresen is kirángatott a szobából egyből a fürdő felé vettem az irányt. Gyorsan lezuhanyoztam és elvégeztem a teendőimet, de nem tudtam elaludni. Hajnali négykor közölte a hulla fáradt Kookie hogy lement a láza. A szoba közepén jártam egy gyors örömtáncot majd Ash szobájába rohantam, hogy ellenőrizem, minden renden van-e nem mintha nem bíznék meg Kookieban csak szeretem volna a saját szememmel látni, hogy nyugodtan tudjak aludni. Mindent rendben találtam és lassan kezdet leragadni a szemem így elhelyezkedtem a francia ágy szélén. Már csak azt vettem észre, hogy valaki az ölébe vesz majd kinyitottam a szemem és TaeTaeval találtam magam szembe. A szemem automatikusan csukódót le majd magával ragadót az álomvilág.Ashlee szemszöge:
Reggel szörnyű fejfájásra keltem. Mikor kinyitottam a szemem Jungkook aggódó tekintetével találtam magam szembe. Tekintete lassan megenyhült és mosolyogva fixírozott tovább. Miközben engem nézett addig én nagy nehezen felültem az ágyon.- Jó reggelt. Jobban vagy már?
Lassan bólintottam egyet majd szorosan magához ölelt. Ez után hátradőlt az ágyon engem is magával rántva. Szóval most úgy néztünk ki, hogy Kookie engem ölelt az én fejem pedig a mellkasán foglaltam helyet. A szemem automatikusan csukódót le majd hirtelen megpuszilta a fejem tetejét, amitől nem kicsit vörösödtem el. Szememet csukva, tartva hallgattam Kook légzését. Ami egy kis idő után meg változót gondolom elaludt, amin csak mosolyogni tudtam. Ezek után én is bealudtam. Váratlanul egy telefon fényképezőjének a hangja hallottam majd valaki káromkodót, egyet majd ki viharzott a szobából. Hirtelen ki pattant a szemem utána pedig felültem az ágyon és azon kezdtem el gondolkodni, hogy ez tényleg megtörtént vagy csak álmodtam. Oldalra fordultam és Jungkook alvó arcával találtam magam szembe. „Olyan aranyosan alszik. Ash térj észhez!” - gondoltam magamba. Majd berohantam a fürdőbe. Lezuhanyoztam felöltöztem miután végeztem elindultam kifelé a szobából, az ajtóból még egy pillantást vetettem Kookie alvó arcára, amin csak mosolyogtam egyet azután pedig elindultam lefelé. Miután leértem Kim egyből a nyakamba ugrott.
- Hogy vagy?
- Soha jobban - válaszoltam egy hatalmas mosollyal.
Majd leütünk a kanapéra és beszélgetni kezdtünk. Egy óra múlva Kook is csatlakozott hozzánk. Így már kilencen hülyültünk tovább. A nap további része nyugodtan telt.Sziasztok, meg hoztam a hatodik fejezetet is. A helyesírási hibákért elnézést kérek próbáltam oda figyelni rájuk. Ha tetszet kommenteljetek vagy voteoljatok.
YOU ARE READING
Let me know BTS ff
FanfictionA nevem Ashlee White jelenleg 18 éves átlagos lány vagyok. Van egy bolond nővérem, akit Kim White-nak hívnak két évvel idősebb nálam, de mindennél jóban szeretem. A nyári szünetbe Szöulba utazunk az unokatestvérünkhöz. Már nagyon várom, ha te is kív...