Beni mutlu etmeye çalışma , benimle mutlu ol!…
Mutluluğun gözü kördür , yalnızlık sağır. Ondandır biri tökezleyerek yürür , öbürü uykusunda bile bağırır.
Aşk, imkansız birçok şeyi mümkün kılar.
Güzel olan sevgili değildir, sevgili olan güzeldir.
Bir kadın size soru soruyorsa doğruyu söyleyin çünkü muhtemelen cevabı biliyordur.
Sevmek, bir başkasının hayatını yaşamaktır.
Çektiğin acı kadar olgunlaşırsın diyorlar. Olgunlaşa olgunlaşa çürüdük, bilmiyorlar.
Parası olan pazardan, imanı olan mezardan korkmaz…
Unutma , yokuş aşağı inmek kolaydır ama manzara tepeden seyredilir…
İnsan yaşamı boyunca bir kişiyi sever. Önceki ve sonrakiler ; birer arayış , kaçış ya da aldanıştır.
Öyle kolay sanat değildir uyumak,onun uğruna bütün gün uyanık durmak gerek…
Mutlu mu olmak istiyorsun? Kimseden bir şey bekleme…
Düşünmeden konuşmanın cezası,konuştuktan sonra düşünmeye mahkum olmaktır.
Öyle kolay sanat değildir uyumak,onun uğruna bütün gün uyanık durmak gerek…
Herkes kendi uçurumlarının derinliğine inanır
Mutlu mu olmak istiyorsun? Kimseden bir şey bekleme..
Hayat ben senin değil, sen benim içimdesin.ben nefes alırsam sen yaşarsın
“tırnakla kazıdım” diyenlerin de tırnaklarında bir parça pislik vardır.
Geciktikçe, daha da gecikmek için yeni nedenler keşfedersin
Bir Kuyudan Hergün Toprak çeker, Hergün Orayı Kazar Eşersen, Sonunda Arı Duru Suya Ulaşırsın.
( Mevlânâ )Durgunsa yada suskunsa insan, mutlak bir nedeni vardır. Suskunluğa aldanma, herşeyin bir zamanı var…!
Paul AusterHayatınıza ‘onsuz yaşayamam’ dediğiniz biri girip çıkmıştır mutlaka. Ne kadar büyük yalancıymışız meğer, hepimiz yaşıyoruz hala.
[Sunay Akın]Birini kötülemeye çalışırsan asla amacına ulaşamazsın. Çünkü, başkasına sürmek istediğin çamura önce kendin bulanırsın..
[Paulo Coelho]Cevap veriyorum “Zamanla herşey geçer” diyen akıllılara; “Geçen tek şey zamandır” anlayan, anlatsın anlamayanlara.
[Cemal Süreya]Mutlu insanlar; Herşeyin en iyisine sahip olanlar değil, Sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir..
[Huxley]Eğer karşındaki kişi kadınsa, yapacağın hamleyi iki kere düşünmen gerekir. Çünkü o hep bir adım öndedir..
[Dostoyevsky]“Susuyor olmam, acı çekmediğim
anlamına gelmez..”Sessizce çekip gidiyorum şimdi, sessiz ve kimliksiz, Belki yine gelirim, sesime ses veren olursa bir gün…
Ahmet Tellisarı hüzünler dökülüyor bahçeme,baharım hiç gelmiyor.
Biliyorum imkansız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime…” “Çünkü Yüreğim Seni Çok Sevdi!..”
Canan TanHıçkırarak ağlayan bir kadının gözyaşları, Ağlatan adamın başına geleceklerinin altına atılacak imzadır…
Bukowski
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sözler
RandomBu ikinci ve gerçek kitabim bana saygı duyuyorsanız. lütfen buradan okuyun.