Sözler

87 1 0
                                    

"Whatever else is unsure in this stinking dunghill of a world a mother's love is not."

"Dünya denilen su kokuşmuş çöplükte herşeyden şüphe edebiliriz. Bir Anne'nin sevgisi hariç."


- James Joyce -

"Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once."

"Yaşam para gibidir: Dilediğiniz gibi harcayabilirsiniz, ama yalnızca bir kez."


- Lillian Dickson -

"It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

"Sadece kalbinle gerçekten görebilirsin; esas olan göze görünmez."


- Antoine de Saint-Exupery -

"To make a different in someone's life you don't have to be brilliant, rich, handsome, beautiful or perfect. You just have to care."

"Birisinin hayatına dokunmak için zeki,zengin,yakışıklı, güzel ya da mükemmel olmanıza gerek yok. Önemseyin yeter."


- Mandy Hale -

"If you are still talking about what you did yesterday, you haven't done much today."

"Hala dünden söz ediyorsanız,bugün pek birşey yapmamışsınızdır"


- Anonim -

"You can never cross the ocean until you have the courage to lose sight of the shore."

"Sahili gözden kaybetme cesaretini gösteremezseniz okyanusu geçemezsiniz."


- Christopher Columbus -

"Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize they were the big things."

"Hayatta küçük şeylerin keyfini çıkarın. Çünkü bir gün geriye dönüp bakacak ve aslında büyük şeyler olduğunu fark edeceksiniz."


- Kurt Vonnegut -

"Wealth is the slave of wise man. The master of a fool."

"Zenginlik, bir bilgenin kölesi, bir aptalın efendisidir.


- Seneca the Younger -

"You can't have a better tomorrow if you are thinking about yesterday all the time."

"Her daim dünü düşünüyorsan, daha iyi bir yarına sahip olamazsın."


- Charles F. Kettering -

"A person starts dying when they stop dreaming."

"Bir insan hayal kurmayı bıraktığı zaman ölmeye başlar."


- Brian Williams -

"The intensity in your eyes burns my pen as I write."

"Bakışlarındaki yoğunluk, ben yazarken kalemimi yakıyor"


- Sanober Khan, A touch, a tear, a tempest -

"They can kill the dreamer, but they can never kill the dream."

"Hayalperesti öldürebilirler ama hayali asla."


- Martin Luther King, Jr. -

"There are no shortcuts to any place worth going."

"Gitmeye değer yerler için hiçbir kestirme yol yoktur."


- Helen Keller -

"Age doesn't always bring wisdom. Sometimes age comes alone"

"Yaşlanmak her zaman yanında bilgelik getirmiyor. Bazen de tekbaşına çıkageliyor."


- Garrison Keillor -


SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin