Facebook anlamlı sözler

33 2 0
                                    

– Sen hiç bir şey düşünmezken, ben geçmişimi, bugünümü ve geleceği mi aynı anda yaşıyorum.

– Eğer kendilerini aydınlatılmış olarak görüp, seçtikleri insanlarada seçilmiş diyorlar ise bence seçilmiş olanları anlayacak insanlarda seçilmiştir. Bunu anlamaları gerek.

– Başımı alıp gidesim geliyor dağlara doğru, elimden bir değnek, sırtımda bir çanta içinde bir kaç dilim ekmek…

– Sofradan aç kalkacaksın ki, bir daha ki oturduğunda yediklerinin kıymetini bilesin.

– Yaşı ilerleyen dostlara daha çok ihtiyacın var, çünkü onlar senden daha tecrübeli…

– Yaratılanların güzelliğini göremiyorsan, bir takım koşullara, şartlara, nefis ve şeytan diyorsan…Benim suçum ne ?

– Halbu ki ortada bir tane ideoloji olması gerek. Ülkenin bütünlüğü ve insanların hakları.

– Bu gün üzerinde düşünmediğin ve çaresizce izlediğin olaylar, gelişmeler bir gün herkesin başına gelebilecek konuma geldiğinde çaresizliğin sebeplerini arama…

– İşte insana verilen inanç enerjisi. Ötelerin ötesini görmek isteyen, ötelerin ötesinde bulunmayı arzulayan insanlar. Hepinize sonsuz hürmetler…

– Sana göstermelik cennetin kapılarını açıyoruz diyenlere inanma…Onların açtığı cennet kapısın da ağlayan çocukları göreceksin…

– Dünya dışı varlıkların dünyaya müdahelesi henüz gerçekleşmediğine göre, olayların başlangıç noktalarının kendiliğinden olduğunu kabul etmek aptallıktan başka bir durum olamaz. Çözüm aranıyor ise problem var demektir. Problem varsa çözüm aranır.

– Kaybettim dersin kendi kendine. Neyi kaybettiğini anlayana kadar hayat biter. Ve sana bir daha şans verilmeyecektir. İşte o zaman seni yanlız bırakmayan melekler vardır, ve seni teselli ederler.

– Zamanın da küçük kıvılcımlardan ne olacak diyenler bu gün o kıvılcım ateşinin içerisinde yanmaktadırlar.

– Olaylara hırsla ve taraflı olarak yaklaşmayın, yoksa gerçekleri göremezsiniz. Gerçekleri göremediğiniz olaylar da sonuç vahim olabilir.

– Ve sen kendini bulduğun sürece, belki herkes kendini bulduğu sürece…ulaşmak ve varmak daha kolay alacaktır. Bir tarlada çürük vermeyen sebzeler gibi, kökünden suyu çeken ve meyvelerini kendi veren…

– Geleceğin en önemli unsuru Güven. Güven, yıkıldığı an dünyanın sonu gelmiş demektir. İnsanlar arasındaki güven bağı teknolojiye dayandırıldı ise eğer, sonumuz çok yakın demektir.

– Kendini akıllı zannedenler hep kendilerini zannettikleri kadar akıllı görmüşlerdir.

– Çıkarlarını göz önünde bulundurarak insanları destekleme…Çünkü hiç bir anlam ifade etmez. Bunu kaybettiğinde anlayacaksın.

– Dünyayı kontrol altında tutanlar zaten senin hayatını da kontrol altında tutuyorlardır.

– Aslına bakarsan gördüğün kişi, insana bakarsan aradığın kişi, aşkı ararsan sevdiğin kişidir.

– Esirliğiniz bir esaret haline gelmiştir. Bu esaretten kurtulmanız mümkün değildir.

– İşte o zaman sırtındaki yükler www.nazlim.net eriyecek, cennetin kapıları açıldığında, sen kapılara doğru değil kapılar sanada doğru koşacaktır. Koşmak ne hacet uçacaksın…

– Sen, Hak’tan yana olmadığın sürece, istediğin kadar Hak’ı çağır. O, gelmez.

– Bu ülkenin suyunu içeceksin, ekmeğini yiyeceksin ve sonrada ihanet edeceksin. Hangi insan kabul eder bunu.

– Ben bir vatan severim. Elimden geldiğince herkese hürmet ederim. İhanet eden var mı diye sorduğum, eğer bir el kalkarsa, hemen orayı terk ederim.

– Düşman ne kadar zalim olursa olsun, siz onun gibi zalim olmayınız. Zalimler ancak kendileri için zalimdirler.

– İnsanın var oluşu Hak’tır, elbet bir gün yerini bulacaktır.

– Biz varmak istediğimiz yere vardık. Kanatlanmamızı bekleyenler yanılıyorlar…

– Tabiri caiz ise kendinizi bir bok zannetmeyin… Her bir taş değerlidir ancak yeri ve zamanı gelince hepsi un ufak olur.

– Sürekli güzel reklamlar gösterip, senin hayal dünyanın genişletip onunla yaşamanı sağlamadılar mı ?

– Damlıyor kan damlaları, gözyaşları birer kan damlası gibi, henüz bir göl oluşmadı. Ancak bir göl oluştuğunda herkes o kan gölünün içinde boğulacak…

– Beyazın aydınlığını, ancak karanlıkta fark edersiniz. Hepimiz aydınlanır isek, karanlık kişiler beyazın karanlıkta belli olduğu gibi ortaya çıkacaktır.

– Her hayatta Allah’ın kudretini ve hikmetini görürsen, şeytanla daha az muhattap olursun.

– Hayat bir tiyatro sahnesi olabilir, ama sürekli oynanan oyunlar gibi uzun değildir.

– Fikrin zihniyete dönüşmesinin en büyük zafiyet hakimiyeti oluşturmaktır. Çünkü zihniyet ne kadar büyük olursa arzu ve istekler o kadar çok olacaktır. Arzu ve istekleri karşılamak hakimiyet gerektirir.

– Bazen bin kişinin sevgisine ihtiyaç yoktur. Bir kişinin sevmesi yeterlidir.

– Canilerin korkaklığı içlerine Allah korkusu düşene kadardır.

– Kula kulluk edene ben kul demem. Allah’tan başka kimseye kulluk etmem.

– Ben bu dünyadan çok şey istemedim, ama dünya benden çok şey istedi…

– Neden kalpleri kırarsın da haklara tecavüz edersin. Neden hakkı hukuka bırakırsın sonrada hukuku yargılarsın. Hakkı hakka bırakmak doğru olan değil midir ?

– Gerçek savaşçıların, savaşı ancak kendileri iledir. Düşman teferruattır.

– Kullanılması gereken kelimeleri değil, kullanılmaması gereken kelimeleri kullanarak hayatımıza yön vermeye çalışıyoruz.

– Bazen duygu ve düşünceler, denize atılan küçük bir taş gibi hemen dibe çöker. Ona bakmak ve çıkarmak istediğinde ise, yanında bir çok taş görürsün. Ve o zaman bir takım insanları anlamaya başlarsın…

– Ciğeri beşpara etmez insanlarla karşılaşmak kadar acı bir durum yok…Bir de seni kullanmak istemezler mi…Bazen şöyle kafa atasım geliyor. Yada bir bakış atıp oradan çekip gitmek…

– Özünü bulamayan ve özünün karşısında olduğunu anlamayan, sürekli bir arayış içerisindedir.

– Sana sıkılacak kurşun insanlığa sıkılacak kurşundur…

– Belki şuan adam yerine koyulmuyorum. Ancak yeri ve zamanı gelince İnsan yerine koyulacağım.

– Hiç kimseyi tanımam, çünkü kendilerini tanıtacak hiç bir şey yapmıyorlar.

– Her ne kadar vampirler kanımızı emse de, lütfen biraz gülümser misin ?

– Gerçekleri yazmayanlar, bir gün hakkınız da tüm gerçekler yazılacaktır. Doğruluğu, dürüstlüğü bir hikaye gibi gösterenlerin hayatı, zaten küçük bir hikayedir.

– Ben ne hatunlar gördüm, kelimelerin anlamlarını anlamadan kapıyı çarpıp gittiler.

– Kendi egolarınızın kurbanı olduğunuz için, ne geleceği görebiliyorsunuz, ne de geleceğinizi.

– Herkese kaldıra bileceği kapasite de yük yüklenir…Senin hafifliğin ondan.

– Kötü söz sahibine aittir deriz, ancak iyi sözleri de kendimiz sahipleniriz.

– Zamanında kıymet vermezsiniz, ondan sonrada arkasından ağlarsınız…

SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin