MEET AND GREET!!!

220 5 0
                                    

Pov sierra
Terwijl iedereen staat de dansen. Blijf ik stil staan want elke beweging die ik maak doet pijn. Ik kijk naar het podium en zie dat marcus naar mij kijkt. Ik denk in mezelf "oh nee nu denkt die zeker dat ik hun muziek niet leuk vind. Maar ik vind hun muziek fantastisch".
Na het concert ....
Ik en Kimberly lopen naar de meet en greet. Wanneer wij aan de beurt zijn. Ga ik ergens alleen staan ik weet niet wat ik moet zeggen tegen hun. Die denken nu toch dat ik hun muziek maar niks vind. Dan zie ik marcus op mij af lopen. Ik maak mij helemaal klein en bescherm mijn hoofd voor de slag die gaat komen. Ik begin te huilen dat het niet mijn mijn bedoeling was om stil te blijven staan en dat het mij spijt.

Pov marcus
Tijdens de meet en greet zie ik het meisje van het concert naar hier lopen. Maar ze gaat alleen aan de kant staan. Ik loop naar haar toe en ik zie haar zich zelf klein maken en haar hoofd beschermen. Ze begint te huilen dat ze spijt heeft en dat het niet haar bedoeling was om stil te blijven staan. Ik kijk verbaasd en geschrokken naar het huilende meisje hier voor mij. Martinus kijkt haar ook geschrokken aan maar ook bezorgt hij komt naar ons toe gelopen en legt een hand op haar schouder.

Pov martinus
Waneer ik naar marcus kijk zie ik dat een meisje haar hoofd beschermt en huilt. Ik kijk naar het meisje ik vraag me af wat er aan de hand is. Ik leg mijn hand op haar schouder en ze kijkt op. Maar ik zie iets in haar ogen ik zie "pijn".

marcus and martinusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu