friend or not?

186 6 0
                                    

Pov martinus

Ik kijk haar aan. En zij heeft haar ogen op de grond gericht. Ik pak marcus bij de hand en trek hem even mee. Hij vraagt waarom ik hem mee trek. Ik vertel dat toen ik haar schouder aanraakte en toen ze op keek dat ik pijn zag in haar ogen. We lopen samen terug naar het meisje en vragen of het gaat. Het meisje zegt van wel en zegt dat we beter onze tijd kunnen gebruiken voor toffe mensen. Marcus zegt als eerst iets "He wij gaan niet weg wij blijven nog hier en jij bent tof". "hoe weten jullie dat? jullie kennen mij niet en als jullie mij zouden kennen zouden jullie er anders over denken". Ik schrik een beetje van haar antwoord en marcus ook zie ik. Dan vraag ik waarom ze zo pijnlijk keek toen ik haar schouder aanraakte. Ze kijkt naar beneden en zegt dat ze is gevallen maar ik geloof haar niet.

pov sierra

Martinus vroeg net waarom ik zo pijnlijk keek toen hij mijn schouder aanraakte. Ik wil er niet over praten dus zeg ik maar dat ik ben gevallen. Maar ik zie in hun ogen dat ze me niet geloven. Dan vraag ik maar aan hun of ik met hun op de foto mag. Ze zeiden "tuurlijk". We maakten een paar selfie's en dan zeg ik dat ik maar eens terug naar huis moet. Ze zeggen "ok". maar dan vragen marcus en martinus of ze mijn gsm nummer mogen. Ik geef ze die dan ook. Ik en Kimberly gaan samen naar huis.
Tijdens de terugweg...
Hoe ben je aan hun gsm nummer gekomen? Heb je een verhaal verzonnen of heb je zielig gedaan bij hun? Zo is Kimberly al de hele tijd bezig tegen mij. Ik heb helemaal niks fout gedaan. Maar telkens wanneer ik dat zeg zegt zij dat ik lieg. En daar gaat mijn enige vriendin. Ik zeg tegen haar dat ze geen echte vriendin als ze niet blij is voor mij dat marcus en martinus om mijn gsm nummer hebben gevraagd. Sorry hoor maar ik kan er ook niks aandoen dat ze dat aan mij vroegen en niet aan haar.

marcus and martinusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu