Coma?

144 6 3
                                    

Pov Martinus


We zitten nog steeds in de wachtkamer en de tranen stromen over mijn wangen. Als ik naar Marcus kijk zie ik dat hij ook tranen in zijn ogen heeft. En dan komt er een dokter "Vrienden en familie van Sierra". Ik en Marcus staan te gelijk op en lopen naar de dokter. Ik vraag dan aan de dokter hoe het met haar gaat. Ik kijk naar de dokter en heb er al spijt van. Ik zie in zijn ogen spijt en dat voorspelt niets goed. Hij begint dan met vertellen " Sorry, maar Sierra ligt in een coma en de kans dat ze er uit komt is op zen zachtst gezegd klein". Weer zwellen er tranen op in mijn ogen. Ik vraag na een korte stilte " Zouden we even bij haar mogen kijken?" De dokter knikt maar zegt dan dat we wel 1 per 1 moeten gaan. Ik vraag aan Marcus of dat ik als eerste naar binnen mag gaan. Hij knikt en ik loop naar binnen. Wat ik dan zie breekt mijn hard. Ik zie haar verbonden met allemaal slangetjes aan apparaten. Ik pak een stoel en ik ga naast haar zitten. Ik pak haar hand en begin te praten "Hey, je bent nog niet zolang weg maar ik miss je ongelooflijk hard. En dan te bedenken dat ik nog niet zo lang geleden niet eens wist dat je bestond. Ik zou nu al geen leven meer kunnen inbeelden zonder jou. Ik houd van jou". Ik sta op en druk nog een kus op haar voorhoofd voor ik de kamer uitloop.


Pov Marcus 


Ik zie Martinus naar buiten lopen. Hij heeft nog steeds tranen in zijn ogen. Ik sta op en loop dan langzaam naar binnen. Waar ik Sierra verbonden zie aan verschillende apparaten. Ze ziet er heel bleek uit. Ik loop naar haar toe en ga op de stoel zitten. Ik begin te praten " Hoi, weet je? Het is maar stil zonder jou. Ik miss je er zijn nog zoveel dingen die ik met je zou willen doen. Ik houd van jou. Tot de volgende keer". Ik houd haar hand nog even heel stevig vast en geef er dan nog een kus op. Wanneer ik naar buiten loop besef ik dat iemand haar ouders nog moet verwittigen...


Hoi sorry van dit hoofdstuk. Ik heb een lange tijd niet gepubliceerd omdat ik vooral bang was dat mensen het niet goed genoeg gingen vinden ofzo. Dus sorry als het niet goed genoeg is.

xx Lore

marcus and martinusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu