vertellen of niet?

169 6 1
                                    

Pov marcus

Na 5 minuutjes zien wij Sierra aankomen. Ze komt naar ons toe en verontschuldigt zich voor dat ze zo laat is. Ze zegt ook dat ze het wel begrijpt als we haar niet meer willen zien. Ze wilt bijna weer weglopen wanneer ik en martinus haar tegenhouden. We zeggen dat het helemaal niet erg is en dat we willen dat ze nog blijft. Ik vraag waarom ze zo reageerde. Ik zie haar slikken en ze kijkt naar beneden. Ze antwoordt daarop"Sorry maar ik wil het nog niet zeggen misschien later maar nu nog niet echt sorry". Ik vertel haar dat het helemaal niet erg is en dat we het wel begrijpen en dat we geduld zullen hebben. Ze zegt "dankje". Na dat gesprek gaan we nog een ijsje eten en dan moet Sierra weg ik vraag of dat wij haar misschien naar huis moeten brengen. Ik zie haar schrikken. Ze knikt nee en zegt "hoeft niet maar toch bedankt". Ze zegt ons nog gedag en wij geven haar nog een knuffel. Dan loopt ze weg. Ik en martinus lopen naar huis.
Thuis bij marcus en martinus....
Ik zit op mijn kamer als ik martinus mijn naam hoor roepen. Ik sta op en loop naar martinus zijn kamer. Hij zit op zijn bed en ik ga naast hem zitten. Hij vraagt na een tijdje "waarom wou sierra eigenlijk niets vertellen?" Hij zegt dat hij er geen idee van heeft. "En waarom wou ze dat we niet met haar meegingen". Ik weet niet waarom maar ik heb zo een gevoel dat het met elkaar te maken heeft.

Pov Sierra

Ik ben naar huis gelopen en tot mijn grote opluchting zijn mijn ouders niet Thuis. Ik loop naar boven en begin na te denken over marcus en martinus hoe ik ze alles ga vertellen en of ik het wel ga vertellen. Na ongeveer 2 uurtjes hoor ik de deur opengaan en dan begint het gebruikelijke weer.

marcus and martinusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu