berichtjes van marcus en martinus?

182 6 2
                                    

Pov sierra

Als ik thuis kom staan mijn ouders mij al op te wachten. Ik loop langzaam naar huis. Dirrect wanneer ik binnen stap in mijn huis wordt mijn jas  uitgetrokken en word ik op de grond gegooid. Mijn vader stampt mij en slaagt mij. Hij blijft ook tegen mij schreeuwen. Wanneer hij klaar is loop ik snel naar boven. Ik ga op mijn bed liggen en begin te huilen. Na een tijdje val ik op mijn bed in slaap. Na ongeveer 2 uurtjes word ik wakker en zie dat ik 2 berichtjes heb van 2 onbekende nummers.
Onbekend nummer 1:
Hey hoe gaat het met jou? Gaat het al wat beter?
Onbekend nummer 2:
Hoi hoe gaat het? Ik ben een beetje bezorgd om jou.
Ik vraag mij af waarom die bezorgd zou zijn. Ik weet niet eens wie dat zijn.

Pov Martinus
Als wij thuis zijn stuur ik een berichtje naar Sierra. Na een tijdje krijg ik antwoord: sorry dat ik het vraag maar wie ben jij? en waarom zou je bezorgd om mij zijn?. Ah ja wij hebben haar gsm nummer maar zij heeft onze gsm nummers niet. Ik stuur terug: Ik ben martinus. En ik ben bezorgd omdat jij daarstraks zo ongelukkig leek je zag de pijn in je ogen toen ik je schouder aanraakte.
Ik druk op verzenden. En ik zie dat ze aan het typpen is. Ze stuurt terug: Dat ze gewoon was gevallen en dat ze daarom nog last had van haar schouder.
Dat zei ze daarstraks ook al maar ik zag gewoon dat ze loog. Maar ik wou niet te opdringerig overkomen dus stuur ik maar gewoon: Ah ok ik hoop dat het snel beter wordt 😉.
Maar ik kom er nog wel achter waarom ze loog en wat er gebeurd is.

marcus and martinusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu