MALİKANE

657 36 32
                                    

Başımdaki feci ağrıyla uyandım. Bu başıma ilk defa geliyordu. Yatakta doğruldum ve saate baktım. Saate bakmamın verdiği şaşkınlıkla hızla yataktan kalktım. Yine mi alarmı duymadım. Banyoya girdim.Vanilyalı sabunumla mırıldana mırıldana yıkandım ve banyodan çıkar çıkmaz dişlerimi fırçaladım. Üstüme şort ve bluzumu  giyip saçımı taradım ve topladım.  Aslında saçımı toplamayı sevmem ama toplayasım geldi.Daha sonra hızla bavulumu aldım mutfağa indim ağzıma bir parça ekmek tıktım.

(?)"Ohayo Rei."

"Ohoyo Boy Korl Hoinz"Güldü ve..

Karl:"Bugün seni oğullarımın yanına gönderiyorum eğerki birini seçip evlenmezsen başına gelecekleri biliyorsun seygili Rei. "Dedi.

Ağzıma tıktığım ekmek parçasını yutup:"Elbette biliyorum Bay Karl Heinz"Eğerki oğullarından birini seçip evlenmezsem kalbime kazığı yiyecektim.Evet ben bir vampirim. Eliyle dışarı da beni bekleyen limuzini gösterdi ve bavulumu alıp birlikte doğru ilerledik limuzine bindim oda hizmetçiye bavulumu verip yerleştirtti.

El salladıktan sonra limuzin hızla hareket etmeye başladı.Bu ne şiddet bu celal. Damare iç ses. İçeride havasızlıktan bunaldım ve şöföre camı açmasını söyledim. Peki anlamında başını saladı ve camların hepsini açtı.Başımı camdan dışarı çıkarıp temiz havayı ciğerlerime doldurduktan sonra başımı koltuğa yasladım ve uyuya kaldım.

3 saat sonra ;

Şöför:"Rei-san geldik küçük hanım. "

Gözlerimi açtığım gibi kapıdan dışarı çıktım.Şöför bavulumu verdi ve çekip gitti.  Bavulumun tekerleklerini mermer taşların üstündeyken çıkardığı ses kulaklarımı tırmalıyoordu.  Kapının önüne varınca durdum "Başlıyoruz" dedim içimden ve kafam kadar tokmağı vurdum. Kimse açmayınca kapıyı açmayı denedim zaten açıktı. İçeri daldım.

"Kimse yok mu !?" Cevap yok tekrar sordum ama daha yüksek sesle "KİMSE YOK MU?!!!" Yine cevap yok.Evin içini dolaşmaya başladım ve koltuğun üzerinde yatan kızıl saçlı bir adam gördüm. Yanına gittim ve kalbi atıyor mu diyekafamı göğsüne yasladım. Kedi Gözlerini faltaşı gibi açıp ödümü b*kuma karıştırdıktan sonra beni altına aldı. Kafasını boynuma yaklaştırdı ve yalamaya başladı.

"İTAİ İTTAİ YO"Kesin yanlış yazdım çaktırmayın hsbdfklf.  "Kimse yok mu yardım edin lütfen !! Bir anda ortaya gözlüklü biri geldi ve...

(?): "Ayato yeni gelen misafirimize böyle mi davranıyorsun?"dedi ve gözlük düzeltti. Adının Ayato olduğunu öğrendiğim sapık gözlüklüye ölümcül bakış attıktan sonra...

Ayato:"Tch!Reiji hiç eğlenceli değilsin" dedi.

Reiji: "Kabalığımız için özür dilerim. Size kendimizi tanıtayım.Şu koltukta uyuyan Sakamaki Shuu 1. Oğlan. " hmm pek de yakışıklıymış.Gözlerini açtı ve bana kötücül bir bakış attıktan sonra tekrar uyudu. "Ben Sakamaki Reiji 2. Oğlan. , Sakamaki Ayato 3. Oğlan , Şapkalı olan Sakamaki Laito"Laito şapkasını merhaba anlamdında eğdi bende başımla merhaba dedim. Konuşma biçimine bak.Kapa çeneni iç ses."Ayıcıklı olan mor şaçlı Sakamaki Kanato. "

Kanato:" Merhaba Rei-san. Teddy Rei-san'a merhaba de."

"Sanada merhaba Kanato-kun"

Reiji bize sizden tiksiniyorum bakışı attı ve konuşmasına devam etti.

Reiji:"Arkandaki pembe saçlı Sakamaki Subaru son oğlan dedi.

Subaru:Tch!Kesin sesinizi" dedi ve duvarı göçertti.O•O

Reiji:" Şimdi de sen bize kendini tanıt."

" Ben Komori Rei Karl Heinz tarafından kurban gelin olarak buraya gönderildim."

Reiji:"Hmm böyle birşeyden haberimiz yoktu peki sen onunla konuştun mu"dedi Shu-kun'a bakarak.

Shu:"Evet yeni bir gelin gönderiyorum ona iyi bakın dedi" dedi.

Reiji:"Peki o zaman. Ve Subaru o duvar senin parandan ödenecek!"

Subaru:Hadi lan oradan" dedi ve başka bir duvarı daha göçertti.

Reiji: Şimdi s*çtım ağzına" dedi ve Subaru 'ya doğru yürüdü.

" Şey acele ettirmek istemem ama yol yorgunuyum ve bir an önce odama çıkıp uyumak istiyorum." dedim. Aslında uyumuştum. Ama hala çok yorgundum. Shu bana o okyanus mavısı gözleriyle baktı ve gülümsedi.

Shu'nun ağzından ;

Bu kız tam benlik dedim içimden.Gayet terbiyeli , güzel,oldukça dolgun göğüsleri ve fiziği vardı.
Bi dakka ya ne diyorum ben.

Yürüyen Gözlük(Reiji):"Madem öyle benimle gel seni odana götüreyim" dedi. Tam gideceklerken...

"Dur onu ben götüreyim."dedim. Rei bana şaşkınca baktı ve güldü. Napıyorum ben?

Reiji:"Peki " dedi.

Rei ile birlikte merdivenleri çıktım ve odasını gösterdim.  Odadan içeri girdiği an..

Rei:"Şimdi pembe kusacağım "dedi ve ağzını tuttu.

"İyi misin?"

Rei:"Evet iyiyim ama çok yorgunum" O an kızın valizini aşağıda unuttuğumu hatırladım vr hemen geri döneceğim dedim. Tamam anlamında başını salladı.

Valizi alıp yukarı çıktıp bana baktı ve üzerime doğru bayıldı. Onu kucağıma aldım ve yatağa yatırdım.

Rei'nin ağzından

Valizimi nasıl unutur. Huh? Gözlerim kararıyor. Son hatırladığım şey Shu-kun'un huzur verici kollarıydı.

Shu'nun ağzından

Rei'yi yatağına yatırdım. Birden gözüm bluzunun altına doğru kaydı. Tam elimi göğüslerine götürecekken durdum.Bana ne yapıyorsun. Başka kız olsa şimdi yapmıştım ama bu.Bu kız bambaşka.

Sonra yavaşça yanına uzandım kollarım beline bağlayıp kendime doğru çektikten sonra şaçlarının  vanilya kokusunu koklarken uyuya kaldım.

Evettttt. Bu benim ilk kitabım ve ilk bölümüm. Umarım seversiniz ;)

Diabolik Lovers/Everything İs Just Getting Started (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin