Rei'nin ağzından;"Hahahah!Shu nereye?"
Shu:"Tatile"dedi ve bir yere ışınlandı tam göremedim çünkü gözlerimi kapattı.
Shu:"Hazır mısın?"
"Eveeet!"gözlerimi açtı ama burası çok güzel!!
"Hmmmmm"temiz havayı ciğerlerime doldurdum.
"Shu burası çok güzel!"
Shu:"Beğenmene sevindim"
"Peki burası neresi?"
Shu:"Babamdan bana kalacak olan yerlerden biri"dedi egoyla. Gözlerimi devirdim.
Shu:"Hadi içeri girelim. Burayı bir yandan balayı gibi düşün gerçek balayı daha güzel olacak ama gerçek balayı bebişimiz doğduktan sonra"dedi ve göz kırptı beni kucağına alarak eve soktu.
"Oooh!Shu seni çok seviyorum"dedim ve dudaklarını tutkuyla öpmeye başladım. Tam olarak on dakika öpüştükten sonra yavaşça geri çekildi.
Shu:"Bende seni çok seviyorum."bir anda sırtımın yumuşak bir yere değdiğini fark ettim.Öpüşmeye başladık. Dudaklarımız değil dillerimiz öpüşüyordu. Ç-çok tahrik oluyorum.
Ellerini bacağımın üzerinde gezdirmeye başladı elleri gitgide yukarı çıkıyodu. Tabi hala öpüşüuoduk. Öpüşmemiz daha da derinleştiğinde..."Ah!S-shu unut....ma"
Shu:"Ah doğru ya küçük kızımız"dedi ve kıkırdadı söylemeyi unuttum bir kızım olacakmış. Adı Mia olacak. Bir süre sonra aşşağı indik. Karnım guruldadı.
Shu:"Sanırım ufaklık acıkmış"
"Shu mantı istiyorum! Mantı! Ev yapımı! Sen yap!"Shu bana şaşkın şaşkın baktı ve kahkaha attı. Beni kucağına alıp odaya götürdü ve yatağa yatırdı.
Shu:"Tamam tamam başka ne istersiniz"
"Damla sakızlı dondurma."çok pis aşeriyorum.
Shu'nun ağzından;
Rei:"Damla sakızlı dondurma" Rei çok aşeriyo. Ahahah kimin karısı *-* Daha geçen gün 3 kavanoz çikolata kreması bitirdi. Aha ağlamaya başladı hemde bağırarak. Naptım ki!?
"Ne oldu? Yanlış bişey mi yaptım" galiba hormonlardan.
Rei:"DAMLA SAKIZLI DONDURMAM VE MANTIM NEREDE!?"dedi ve daha da şiddetli bağırmaya başladı. Lan altımda inlerken bu kadar bağırmıyo!Sjsjsjjsjs.
"Getiriyorum"dedim ve mutfaktan çıktım. Aşşağıya indim lan mantı yapmam lazım. Bu ne aq!? Hamuru yapmaya başladım. Hamur elimde değil resmen saçımda büyüyo. Saçlarım güzel saçlarım öhö öhö !Hepsi ailem için! Çok gururlandım Shu! Hamurla birlikte debelendikten sonra şu yerde katlanılabilir masalardan birini kurdum.
Rei:"SHUUUUUU!NERDE KALDIN SENİ...."
"..."
5 dk da bir anırıyo bazen kahkaha atıyo bazen ağlıyo. Bu nasıl iş!? Hamuru masanın üstüne fırlattım ve oklavayla ileri geri hareket ettirmeye başladım. Bu bana başka bir şeyi hatırlatıyo. Eheheh sanırım bir tane daha çocuğum olacak! Bi zahmet benden olsun!Tamam sustum :/ Altımda tekrar kalmaya hazırlan Rei!
1 saat sonra;
Shu'nun ağzından;
Sonunda mantıyı bitirdim. Şimdi sıra dondurmada. Markete ışınlandım. En yakın damla sakızlı dondurmayı aldım. Ve parasını ödeyerek çıktım. Herkes ne olduğunu şaşırdı. Çünkü bunların hepsini 5 sn içinde yaptım.
Hemen mantıyı tabağa koyup pişirdim sarımsaklı yoğurt yaptım ve üzerine döktüm salça olmazsa olmaz. Tamam dır bitti mmuhah.
Hemen üst kata çıktım odadan içeri girdim. WHERE İS THE ADALET!? Rei uyuya kalmış. Allah aşkına emeğe saygı. Ama çok şirin uyuyor bişey diyemedim. Bari mantıyı ben yiyim. Kaşığı mantının içine soktum. Ohaaaa. Bayağı güzel olmuş. Ama Rei yapsa daha güzel olurdu. Rei'nin yanına yatçam. Rei nin kokusu...beni ona çekiyor. Gözlerim kapanıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diabolik Lovers/Everything İs Just Getting Started (ASKIDA)
FanfictionKomori Rei. 17 yaşında bir kızdır. Şarkı söylemeyi ve uyumayı çok sever. Küçükken ailesi iblisler tarafından kaçırılmış ve işkencelere maruz kalarak öldürülmüştür. Bunun üzerine Rei'yi evlat edinen Karl Heinz Rei'yi tek bir amaç için yetiştirmiştir...