Reiji'nin ağzından;
Rei günlerdir ortalıklarda yoktu. Subaru Rei'nin yanlız kalmak istediğini söylüyor. Babam heryerde Rei'yi arıyor. Shu ise odasından çıkmıyordu. Ben ise herzamanki ben değildim çok farklı davranıyordum Rei ye yaptıklarımdan beri kalbim sızlıyor. Laito Shu ile konuşmayı denedi. Fakat Shu "Ben onu suçşadım suçsuz yere olayı bilmeden onu şuçladım."diyordu.
Cesaretimi topladım. Shu ile konuşacaktım. Tebessümle merdivenleri çıktım. Shu nun kapısının önünde durdum. Ve kapıyı tıkladım.
Shu:"Ne var!?"
"İçeri girebilir miyim?"
Shu:"Naparsan yap!"içeri girdim Shu Rei nin kıyafetlerini koklayarak yatağa uzanmış bir biçimdeydi çok bitkindi. Ağlamaktan gözleri şişmişti. Normalde kardeşlerimi bu kadar umursamam ama bu durum farklıydı.
Shu:"Ne var neden geldin?"
"Benim suçum"
Shu:"Biliyorum"
"Neden beni öldürmedin?"
Shu:"Çünkü bende en az senin kadar suçluyum"
"Ne? İyide sen bişey yapmadın ki. "Shu odada olan herşeyi anlattı. Yazmaya üşendim djjdkf.
"Özür dilerim"dedim ve ağlamaya başladım.
Rei'nin ağzından;
Kafa dinlemeye ihtiyacım vardı bende bu yüzden Ruki yi aradım. Türkiye'de iken Ruki ile birlilte sahne almıştık. Bu ikimizin arasında bir sırdı. Mukamilerin Sakamakilere yakın oturduklarını biliyordum bu yüzden Ruki ye misafirliğe gelip gelemeyeceğimi sordum. Birlaç hafta sonra geri dönecektim. E tabii saygılı biri en iyi arkadaşını kıramaz. Ve Malikaneye doğru yola koyuldum.
Mukami malikanesinin önünde durdum. Tokmağı vurdum ve Ruki kapıyı açtı.
"Rukiii!!"deyip boynuna atladım oda bana sarıldı.
"Görüşmeyeli uzun zaman oldu Rei. "Dedi.
"Haklısın. "
Ruki:"Ayakta kaldın hadi içeri gel"içeri girdim Ruki bavulumu aldı. Bana herzamankinden nazik davranıyordu çünkü olanları anlatmıştım. Salondakilerin ikisini tanımıyordum.
Ruki:"Bunlar kardeşlerim sarışın olan Kou,
Kou:"Merhaba M-neko-chan"
"Sanada merhaba Kou"
bandajı olan Azusa ve....
Yumma"
Ruki:"Sanırım tanışıyorsunuz
Yumma:"Sakamakiler de misafirliğe gittiğimiz zaman karşılaştık. "
Ruki:"Hadi gel sana odanı göstereyim"Ruki yi takip ettim. Merdivenlerden çıktık büyük bir kapının önünde durdu. Kapıyı açtı. Ve..
Ruki:"İşte burası senin yeni odan bir şeye ihtiyacın olusa herhangi birşey yanındaki odadayım"
"Teşekkürler Ruki"
Ruki:"Birşey değil yorgunsundur ben seni yalnız bırakayım o zaman. " dedi ve gitti. Aslında bir banyo fena olmaz.
İşte burası yeni odan derken ne demek istiyordu.
Shu'nun ağzından;
Rei Rei Rei lütfen geri dön. Kollarıma. Üstelik Rei den özür bile dileyemeden gitmişti. Hergün daha fazla karanlığa sarılıyordum. Umutsuzluk. Keder. Kabulenmeliydim o artık beni sevmiyor. Bemden nefret ediyor. Shu bu kadar üzülme burada ben varım :/
Rüyalarıma giriyor ve bana senden nefret ediyorum diyordu. Rei ve babam evden gideli 4-5 gün olmuştu. Ne zaman geri dönecek?Dönmeyecek!
Ruki'nin ağzından;
Hayatımın aşkı şu an benimle aynı evde kalıyor. Eninim ki oda beni seviyor. Ama yaşadıkları beni ondan daha fazla üzüyor. Rei benim olacak. O sadece benim Reim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diabolik Lovers/Everything İs Just Getting Started (ASKIDA)
FanfictionKomori Rei. 17 yaşında bir kızdır. Şarkı söylemeyi ve uyumayı çok sever. Küçükken ailesi iblisler tarafından kaçırılmış ve işkencelere maruz kalarak öldürülmüştür. Bunun üzerine Rei'yi evlat edinen Karl Heinz Rei'yi tek bir amaç için yetiştirmiştir...