CALL ME MAYBE – 2.BÖLÜM
SELENA’NIN AĞIZINDAN :
Çekimlere başladık.Senaryoya göre bu bölümde Justin beni bana inat olsun diye öpücek.Off bunu istemiyorum diyemem ama istiyorum da diyemem.Justin beni tam öptüğünde Vanessa içeri giricek ve Justin’e kızıcak bu sahne böyle.Şuan çekmeye başladık.
FİLMDEN BİR BÖLÜM
Justin:Demek bana o kadar gıcıksın.Ben de sana gıcığım.
Selena:Ya off gıcıksan gıcıksın banane,beni ilgilendirmez o senin sorunun.
Justin:Selena beni sinirlendirme sana öyle bir şey yaparım ki emin ol yanıma bile yaklaşamasın.
Selena:Yap ben de onu istiyorum zaten senden uzak olmak daha iyi.
Justin:Tamam bunu sen istedin der ve Selena ‘nın dudaklarına yapışır.
Selena geri çekilmek ister ama yapamaz.Sonra Vanessa gelir.Vanessa’nın onları görünce sinirlenip bağırması lazımdır.Ama Vanessa onların bu halini görünce kendini tutamayıp güler.Ve sahne kesilir olmadığı için tekrar sahne çekilir ama Vanessa yine dayanamaz kahkalara boğulur.Bu böyle birkaç kez devam eder ve sahne çekilemez en sonunda Selena Van ‘ın yanına gider ve aynen şöyle der.
Selena:Van bak bir kez daha gülersen seni uykunda kendi ellerimle boğarım .
Van:Niye ki ne oldu?
Selena:Van bıktım Justin’nin o dudaklarını öpmekten bıktım anlıyor musun?
Van:Tamam anladım Sel.Ama çocuk yakışıklı yani hakkını yememek lazım.
Selena:Banane yakışıklıysa yakışıklı bana mı yakışıklı sanki.
Ve yine sahneyi çekmeye başlarlar Van bu sefer korkusundan gülmez ve bu sahneyi çekerler.
GERÇEK HAYAT:
SELENA’NIN AĞIZINDAN:
Çok yorulmuştum bir an önce eve gitmek istiyordum.Birde dudaklarımı sabunla yıkamak.Tam arabaya binecekken arkamdan biri Sel diye seslendi.Arkamı dönüp baktığımda bu Justin’di.Koşarak yanıma geldi.
Justin:Doğruluk mu Cesaretlik mi? Oynayalım mı ne dersin?
Ben:Aslında çok yorgunum.
Justin:Rol arkadaşını mı kıracaksın Selena?
Ben:Tamam ya kabul. Bizim kızlar oynuyor mu?
Justin:Evet oynuyorlar.Şuan sırf sen eksiksin.
Ben:Tamam o zaman gidelim hadi.
Justin:Hadi şurda bizi bekliyorlar.
Onların yanına gittik ve ben Miley ile Demi’nin arasına oturdum.Tam karşımda Justin vardı.İlk şişeyi Demi çevirdi.
Harry soruyor,Miley cevaplıyordu.
Harry:D mi C mi ?
Miley:Doğruluk
Harry:Şuana kadar kaç sevgilin oldu?
Miley:8
Harry şişeyi çevirdi.
Ben soruyorum Zayn cevaplıyordu.
Ben:D mi C mi?
Zayn:Cesaretlik
Ben:Tamam.Karşımızda oyna
Zayn :Hadi canım Selena bu kadar kötü olma lütfeeen!!
Ben:Söyledim bir kere Zayn
Zayn karşımızda oynarken hepimiz kahkahalara boğulmuştuk.Evet şimdi ben çeviriyordum.Çevirdim.
Liam soruyor ben cevaplıyordum.
Liam:D mi C mi?
Liam:Şu an sevgilin var mı?Varsa adı ne?
Ben:Şu anlık bir sevgilim var adı Taylor.
Ben bunu söyleyince Justin’in yüzü asılmıştı.
Şimdi Liam çeviriyordu.Çevirdiğinde
Van soruyor,Justin cevaplıyordu.
Van:D mi C mi?
Jusin:Doğruluk.
Van:Justin şu ana kadar kaç sevgilin oldu.
Justin:Gerçekten sevdiğim 7 sevgilim oldu ama zamanla onlardan soğudum.Çünkü bana çok kötü davrandılar.
Ben:Gerçekten sevdiğim derken.
Justin:Gerçekten aşık olduğum.
Ben:Aşık olmadan da mı sevgili oldun?
Justin:Bazı nedenlerden dolayı evet.
Ben:Acayip…
Van çevirdi.
Harry soruyor ben cevaplıyordum.
Harry:D mi C mi
Ben:Cesaretlik.
Harry:Selena git şuradaki çocuğu etkile seni öpmesini sağla ama o seni öpücek.
Ben:Harry saçmalıyorsun hani oyunu kendi aramızda oynuyorduk.
Harry:Yooo biz öyle bir şey demedik.
Justin:Bence de Harry ne gerek var şimdi burada benim gibi bir yakışıklı duruyorken ordaki tipsizi etkileyecek.Hem burada hazır etkilenmişi var.
Ben:Sen sus bence…
Justin:Ne yani gidip öpücek misin.
Ben:Sırf sana inat ,evet.
Çocuğun yanına gittim ve onu sesiz bir yere çağırdım.Çocukta itiraz etmedi.Bir şeyler yaparak çocuğu etkiledim ve beni öpmesini sağladım.Beni öptükten sonra hiç bir şey demeden çekip gittim zavallı çocuk arkamdan bakıyordu.Geldiğimde Zayn şişeyi çevirdi.
Justin soruyor ben cevaplıyordum.
Ben:Artık bıktım cevaplamaktan biraz da başkaları cevaplasın.
Justin:Ne yapalım şans işi…O da bende bolca var.
Justin:D mi C mi?
Ben:Cesaretlik diğim bakayım ne olucak.
Justin:Yarın akşam birlikte yemek yiyeceğiz bir restoranda.
Ben:Kim kim?
Justin: Sen-Demi-Miley -Vanessa,Ben-Harry-Liam-Zayn ve herkes sevgilisiyle birlikte gelecek.