Call Me Maybe 3.Bölüm

374 23 0
                                    

           CALL ME MAYBE-3.BÖLÜM

SELENA’NIN AĞIZINDAN:

Bu oyun ciddi bir oyundu bu yüzden  Justin’in teklifini kabul etmem lazımdı.Justin’in teklifini kabul ettim.Sonra Justin şişeyi çevirdi.

Harry soruyor Miley cevaplıyordu.

Harry:D mi C mi?

Miley:Doğruluk

Harry:Sevgilinin adı ne?

Miley:Sevgilim yok ki adı olsun.

Harry:Hadi canım inanmam.

Miley:İnanmasan inanma bananne.Ben cevap verdim.

S-D-V:Harry gerçekten sevgilisi yok.

Harry şişeyi çevirdi.Ben soruyorum  Justin cevaplıyordu.

Ben:D mi C mi??

Justin:Doğruluk

Ben:En son ne zaman aşık oldun?

Justin:En son 1 yıl önce aşık olmuştum o kızda beni aldattı.

Ben şişeyi çevirdim.Demi soruyor Harry cevaplıyordu.

Demi:D mi C mi?

Harry:Cesaretlik..

Demi:Git Selena’yı yanağından öp.

Ben:Demi saçmalama.

Harry:Ama ben onu öpemem.

Demi:Neden?

Harry:Biri çok kızar.

Demi:Yapmak zorundasın

Harry gidip Selena’yı yanağından öper.

Van:Arkadaşlar  daha oynamayalım.

Justin:Neden?

Van:Çünkü biz çok yorgunuz ve yarın akşam için alışverişe çıkmamız lazım.

Miley:Bencede bırakalım ben çok yoruldum.

Zayn:Tamam bırakalım.Zaten bizde çok yorulduk.

Oturduğumuz masadan kalktık .Ve arkadaşlarla arabaya bindik.Eve gittiğimizde çok yorgundum ilk önce sıcak bir duş aldım sonra  da pjamalarımı giyip uyudum.

Uyandığımda kızlar evde yoktu.Bende o yüzden üstüme bir şey geçirip Taylor’un evine doğru yola koyuldum.

Giderken bir pastane gördüm.Ve oradan çikolatalı bir pasta aldım.Taylor’a sürpriz yapmayı planlıyordum.Taylor salonda yoktu.Heralde uyuyordur dedim ve mutfağa gidip pastayı tabağa koydum.Pastanın yanına da birer meyve suyu koydum.Pasta ile meyve sularını alıp yatak odasına çıktım.Yatak odasına girdiğimde Taylor’un yanında bir kız vardı.Sinirimden çığlık attım.Çığlığın sesine kız ve Taylor’ da uyandı.Taylor benim yanıma geldi ve açıklama yapmaya başladı.O açıklamasını bitirmeden ben elimdeki pastayı Taylor’un  o maymun suratına yapıştırdım.Ve bir an önce evi terk edip çıktım.Ağlıyordum o şerefsiz için değmezdi ama içimdeki duygulara engel olamayıp ağlıyordum.Arabam yanımda değildi.O yüzden ağlayarak yürümeye başladım.Dümdüz gidiyordum.Nereye gittiğim hiçte umrumda değildi.Arkadaşlarımın hiçbirisi yanımda yoktu.Sahile geldim.Deniz beni çok rahatlatıyordu.Ama artık o bile etki etmemeye başlamıştı.Banka oturdum denizi izliyordum.Birden omzuma bir el değdi.Bu Justin’di.Sarılacak kimsem olmadığından ona sarılıyordum.Sarılmak bana iyi gelmişti.

Justin:Ne oldu ne bu surat?

Ben:Taylor’dan ayrıldım.

Justin:Taylor kim?

Ben:Eski erkek arkadaşım.

Justin:Niye ayrıldın ne oldu?

Ben:Beni başka bir kızla aldattı.

Justin:Tamam tamam anlatma daha kötü oluyorsun.

Ben:Tamam Justin beni buradan götür.

Justin:Tamam tamam da ben seni nereye götüreyim?

Ben:Bilmiyorum götür de nereye götürürsen götür.

JUSTİN’İN AĞIZINDAN

Selena çok kötüydü.Onu benim evime götürüyordum.Ama tabi ki kötü bir niyetim yoktu.Selena ilk defa bana sarılmıştı.Hala ağlıyordu.

Ben:Selena çok kötüsün arkadaşlarına çağırayım mı?

Selena:Hayır çağırma ben toparlanınca onlara söylerim.

Ben:Tamam sen bilirsin.

Benim evime gelmiştik içeri girdik Selena’yı salona bıraktım. Kendim ise yatak odasına çıkmıştım.Üstümü değiştirip aşağı indim.Selena uyumuştu.Çok güzel uyuyordu bebek gibi…Ben emin değildim ama galiba ona aşık olmuştum.Dayanamadım Selena’nın saçını okşayıp ….

                                 SENİ SEVİYORUM

DEDİM.

FARKINDAYIM KISA OLDU..

Call Me MaybeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin