CALL ME MAYBE-1. BÖLÜM
NOT:ARKADAŞLAR HANİ TANITIMDA NİALL VARDI YA ONUN ADI LİAM OLARAK DEĞİŞTİ BİLGİNİZE…
-CEREN
CALL ME MAYBE -1.BÖLÜM
SELENA’ NIN AĞIZINDAN:
Nihayet o gün gelmişti film çekimleri başlıyordu.Sete gidiyorduk.
Sete giderken benim arabamla gitmiştik.Sete geldiğimizde hemen yönetmeni bulduk ve onunla konuştuk.
JUSTİN’İN AĞIZINDAN:
Arkadaşlarla hazırlanıp sete gitmek için Zayn’nın arabasına bindik.Sete geldiğimizde ilk önce seti gezdik.Güzel bir setti.Sonra arkadaşlarım benim yanımdan ayrıldı ve seti ben tek başıma gezmeye başladım.Köşeyi döndüğümde bir kızla çarpıştım.Kızın elinde bir sürü dosya vardı çarpıştığımız an hepsi yere döküldü.(Kız Sel ama şimdi Justin kızı tanımadığı için Selena’ya X diyicem)
Ben:Çok çok özür dilerim yanlışlıkla oldu.
X:Önemli değil .
Justin:Kızın dosyalarını yerden kaldırdım.Ve kıza verdim.
X:Teşekkür ederim dedim ve ordan uzaklaştım.
Justin içinden:Acaba bu kız kim?
SELENA’NIN AĞIZINDAN:
Acaba o çocuk kimdi her kimse gözleri çok güzelmiş of çok yakışıklı hatta Taylor ‘dan daha yakışıklı off ne diyorsun sen Selena senin bir sevgilin var unutma..
Hemen sete gidip olanları Demi’ye anlattım.
Ben:Demi bir çocuk gördüm çok yakışıklıydı.Galiba ondan hoşlandım.
Demi:Saçmalama Sel senin sevgilin var.
Ben:Doğru biliyorum ama ben sana o çocuğa aşık oldum demedim ki sadece hoşlandım dedim.
Demi:Selena zaten o çocukla bir daha karşılaşmıyacaksın o yüzden takma kafana.
Ben:Biliyorum.Zaten çocuk şımarığa benziyordu ben şımarık çocukları asla sevmem.
Demi:Şımarık olup olmadığını bilmiyorum ama o çocuğa bence yaklaşma Taylor duyarsa çok kötü olur.
Ben:Tamam.
Demi:Hadi yönetmenin yanına gidelim oyuncuları yanına çağırdı heralde çekimlere başlayacağız.
Hemen Van,ben,Demi ve Miley yönetmenin yanına gittik.İlk baktığımda inanmadım çarpıştığım çocukda ordaydı.Orada ne işi vardı acaba?
JUSTİN’İN AĞIZINDAN:
Ben:O kızı tanıyorum.
Zayn:Hangi kızı tanıyorsun?
Ben:Uzun siyah saçlı olanı.
Zayn:Nerden tanıyorsun ki?
Ben:Sette onunla çarpışmıştık.
Zayn:Anladım.İsmini biliyor musun?
Ben:Hayır.
Zayn:Şimdi öğrenirsin.
Ben:Çok güzel demi.
Harry:Hangisi?
Ben:Uzun siyah saçlı olanı.
Harry:Hepsi çok güzel bence.
Ben-Niall-Zayn:Ashley duymasın.
Yönetmen:Evet arkadaşlar rol arkadaşlarınızla tanışın.
Ben:Çok sevindim ben Justin.
Liam:Mrb ben Liam
Harry:Mrb ben Harry.
Zayn:Ben Zayn.
Selena:Merhaba ben Selena
Demi:Mrb ben Demi
Van:Mrb ben Vanessa
Miley:Mrb ben de Miley.
S-D-A-V:Tanıştığımıza memnun olduk umarım iyi anlaşırız.
Ben:Umarım…
Yönetmen:Evet tanıştığınıza göre çekimlere başlayalım.
SELENA’NIN AĞIZINDAN:
Ben:Tamam başlayalım hem ne kadar erken başlarsak o kadar erken bitiririz.
Yönetmen:Tamam başlıyoruz ilk olarak Selena ve Justin siz bir çiftsiniz.
Demi sen Harry ile bir çiftsin.
Liam sen Miley ile bir çiftsin.
Van sende Zayn ile bir çiftsin.
İnşallah çiftlerinizi sevmişsinizdir.Çünkü bir sezon boyunca böyle kalacak.
Ben:Eh idare eder.
Justin:Bende sana meraklı değilim Bayan Gomez.
Ben:Bende sana meraklı değilim Bay Bieber.
Yönetmen:Tamam tartışmayın sette gürültü istemiyorum.
Senaryoyu okumuşsunuzdur siz lise 3 te birer öğrencisiniz.İlk olarak Selena ile Justin siz ilk başta birbirinize gıcık oluyorsunuz.Ama sonradan aranız düzeliyor.
Ben:Yönetmenim düzelmese olmaz mı??
Yönetmen:Saçmalama Selena mutlaka düzelmesi gerek.
Selena:Off neyse…
Demi ve Harry siz ilk başta arkadaşsınız sonradan birbirinize aşık oluyorsunuz.
Harry:Hep arkadaş kalsak olmaz mı??
Yönetmen:Ya sizle çalışılmıyor size senaryoyu okudunuz kabul ettiniz şimdi niye gıcıklık yapıyorsunuz.
Demi:Tamam yönetmenim arkadaşın kusuruna bakmayın.
Yönetmen:Zayn ve Van siz birbirinize aşıksınız ve Justin ile Selena’nın arasını siz yapıcaksınız.
Zayn: Tamam benim için sıkıntı yok.
Harry:Perrie duymasın !!
Zayn:Ne yapayım yönetmen sinirlendi.
Yönetmen:Liam ve Miley siz de biribirinize aşıksınız.Siz Demi ve Harry ‘nın arasını yapıcaksınız.
Miley:Biraz zor ama neyse…
Yönetmen:Tamam 1. Bölüm kayıt….