6.BÖLÜMÜN SONU:
Telefonun sesiyle uyandım.Bir mesaj gelmişti.Barbara’dandı.Mesajı açtım bir resim vardı.Resmi gördüğüm anda şok oldum.Nasıl yapardı bunu bana NASIL!
7.BÖLÜM:
Justin’in böyle bir şey yaptığına hala inanamıyorum.Resimde Barbara ile Justin öpüşüyordu.Yani Justin beni aldatıyordu inanmıyorum yaa inanmıyorum.Hemen üstüme bir şeyler geçirip aşağı indim.Makyaj yapıcak halim yoktu.Merdivendeyken ayaklarımı pat-pat yere vuruyordum.Heralde kızlar sinirli olduğumu anlamışlardı.
Miley:Ne oldu niye bu kadar sinirlisin! Ben:Justin beni a-aldatıyormuş.
Miley:Dur anlamadım!
Ben:Basbaya ortada işte Justin beni aldatıyor.
Van:Kimle?
Ben:Hani okulda Justin’i çağıran bir kız vardı yaa onunla
Demi:Hadi canım seni ona mı tercih etmiş?
Ben:Evet öyle yapmış.
Ben:Şu an onun ne yüzünü görmek ne de sesini duymak istemiyorum.Ama ona bittiğini söylemeliyim off nasıl yapıcam bunu?
Miley:Mesaj çek.
Ben:Güzel fikir!
Miley’nin demesi üzerine Justin’e mesaj çektim.’’Bitti buraya kadarmış hoşça kal!’’
Mesajı çektim ve ağlamaya başladım ben onu gerçekten seviyordum.
Van:Hayır Selena hayır onun için ağlamaya değmez.O kaybetti!
Sonra telefon çaldı.Arayan Justin’di.Sesini duymak istemediğim için cevap vermedim.Saymama göre şu an tam 48 kere aramıştı.Ama hiçbirine cevap vermedim.Cevap vermeyince daha aramadı heralde vazgeçmişti derken bir mesaj geldi Justin’Den.’’Kapının önündeyim kapıyı aç!’’Kapı ısrarla çalıyordu.Justin ne kadar ısrarlıysa ben de o kadar inatçyımm açmyorum işte açmıyorum.Off daha ne kadar çalıcak şu kapı bıktım başım şişti yaa.En sonunda inadıma kırıp kapıyı açtım.
Justin:Neler oluyor niye durup dururken ayrıldık.
Ben:Ne mi oluyor al işte bu oluyor deyip telefonuma gelen resmi gösterdim.Ağzı açık kalmıştı.
Justin:A-A-ama bir dinle her şeyi açıklıyacağım.
Ben:Ben burada açıklanacak bir şey göremiyorum deyip kapıyı yüzüne kapattım.
Justin:Dur Selena bir dinle..!
Bunu dediğinde kuyruklu yalanını dinlemek için kapıyı açtım.
Ben:Evet dinliyorum bakalım ne yalanlar uyduracaksın.
Justin:Barbara benim eski sevgilim
Ben:Eski sevgilin olabilir ama bu sana onunla öpüşme gereğini vermiyor…
Ben:Ne dur eski sevgilin mi?!!
Justin:Evet o benim eski sevgilim.
Ben:Ne yani şimdi sen beni eski sevgilinle mi aldattın?