Call Me Maybe 8.Bölüm :))

467 32 13
                                    

7.BÖLÜM’ÜN SONU:

Ben:Justin nerelerdesin okulda seni arıyorum hiçbir yerde yoksun yoksa daha 2. Günden okulu mu kırıyosun?

Justin:B-Benn.

Ben:Ah inanmıyorum Justin uyuya mı kaldın?

(kadın)X:Justin arayan kimmiş?

Ben:Justin bir daha beni arama sorma hatta bu okuldan kaydını sildir yüzünü bile görmek istemiyorum çek git hayatımdan pislik herif!

Justin:Dur Selena Dur yanlış anladın dur kapatma!

Telefon:Dıd- Dıd-Dıd-Dıd-Dıd-Dıd

8.BÖLÜM

SELENA’NIN AĞIZINDAN:

Hemen telefonu kapatıp kızların yanına gittim of yine mi ya yine mi bunu bana yaptı ama bu sefer yanlış anlaşılma değildi.Kızların yanına gittiğimde ağlıyordum.

Demi:Ahh bebeğim noldu?

Ben:Justin b-beni aldatıyor.

Miley:Yine mi yaa off.

Ben:Off bıktım artık aldatılmaktan onun öbür erkeklere benzemediğini sanmıştım.

Van:Tamam Sel sakin ol bi!

Ben:Artık bitti.JELENA diye bir şey olmayacak..

JUSTİN’İN AĞIZINDAN:

Ahh inanmıyorum Selena yine her şeyi yanlış anlamıştı.Duyduğu kadın sesi benim kuzenimdi.Hatta adı Carly Rea Jepsen onu çok severim teyzemin kızı teyzemle bira tartışmışlar oda bana kalmaya gelmişti.Ama şimdi bunu Selena’ya açıklamak var.Nasıl açıklıyacaktım.En iyisi Carly’i okula götürmek.Aşağı indim Carly kahvaltı hazırlıyordu.

Ben:Carly hadi kahvaltı yapmadan çıkıyoruz.

Carly:Nereyee!

Ben:Nereyee olucak okula!

Carly:Ne işim var benim okulda?

Ben:Sevgilimle beni ayırdın onu düzelticeksin.

Carly:Ben mi ayırdım Nasıl Yani?

Ben:Benim telefonum çaldı arayan Selena’ydı.Sonra ben onla konuşurken sen’’kimmiş arayan’’deyince birde bunu söyleyen kadın sesi olunca Selena’da yanlış anladı.

Carly:Hımm bunu nasıl düzeltmeyi düşünüyorsun?

Ben:Ben değil sen düzelticeksin o yüzden sen düşün!

Carly:Nasıl yapıcam acaba?

Ben:Selena’ya her şeyi anlatıcaksın.

Carly:Tm olur ama inanmasa ne olucak.

Ben:İnanması lazım onu küçük bir yanlış anlaşılma yüzünden kaybedemem.

Carly:Hımm o kadar değerli yani.

Ben:Evet çook değerli!

Carly:Güzel mi bari?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Call Me MaybeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin