Call Me Maybe 4.Bölüm

392 19 0
                                    

   CALL ME MAYBE-4.BÖLÜM

JUSTİN’İN AĞIZINDAN:

Gerçekten söylediğim doğruydu ona aşık olmuştum.Ne yapacağımı bilmiyordum.Selena’ya dönüp baktığımda uyanmış bana bakıyordu.

Ben:S-sen ne zaman uyandın?

Selena:Hiç uyumamıştım ki…

Ben:Yani benim söylediklerimi duydun öyle mi?

Selena:Evet duydum.Ve duyduklarıma inanamadım.Senden bunu beklemezdim.

Ben:Aslında bende kendimden bunu beklemezdim.

Selena:Bak Justin seninle daha yeni tanıştık hatta anlaşamadığımızda oldu ve ben seni ne biliyim bir arkadaş olarak gördüm.

Ben:Anladım.Zaten bana aşık olmak zorunda değilsin de…

Selena:Artık ben kalkıyım.Hem akşam yemek var hazırlanmam lazım…

Ben:Tamam eve ben bırakayım mı?

Selena:Tamam bana uyar zaten arabamı da  getirmedim.

Ben:Hadi bin.

SELENA’NIN AĞIZINDAN:

Eve gidiyorduk kızlar beni kıtır kıtır doğrayacaklarladı. Çok merak etmişlerdir.Justin’in beni sevdiğine halan inanamıyordum.Taylor’un beni aldatmasından sonra karşıma dünyanın en güvenilir erkeğini bile koysalar daha asla birine aşık olmam diye düşünüyordum.Hani bir söz vardır ‘’Siz bütün erkekler aynısınız ‘’ diye kendi kendime bu söz doğru mu diye düşünüyordum ama bence Justin diğer erkeklerden çok farklı evet öyle Justin bildiğiniz erkeklerden değil.

Justin:Ne oldu daldın?

Ben:Hiçbir şey düşünüyordum.

Justin:Düşündüğün şeyin benimle bir alakası var mı?

Ben:Yani kısmen,biraz off tamam senle ilgili..

Justin:Tamam kızma bir şey demedim.

Eve gelmiştik Justin beni bıraktıktan sonra içeri girmeden geri gitti akşam için hazırlanması lazımdı.Eve girdiğimde Van-Demi-Miley bana dik dik bakıyorlardı.Ovv  bu bakışları biliyordum.

Ben:Aaa  merhaba kızlar akşam için hazırlanmıyacak mısınız?

Demi:Hazırlanıcaz ama önce hesap sormamız gereken bir mahkum var.

Ben:Kimi mahkum aldınız?

Miley:Seni mahkum aldık şimdi bize hesap ver bakalım.

Ben:Tamam tamam sakin olun izninizle önce bir su içebilir miyim.

Hemen mutfağa gidip bir bardak su aldım.Sonra içeri gittim.

Van:Nerelerdesin yaa?

Ben:Bekleyin biraz her şeyi anlatıcam..

Demi:Merakla bekliyoruz zaten.

Ben: Şimdi siz evde yoktunuz bende Taylor’un yanına gittim.Yanımada sürpriz yapmak için bir pasta aldım.Sonra Taylor salonda yoktu.Bende uyuyordur dedim ve pastaları tabağa koyup yukarı çıktım.Yukarı çıktığımda yanında bir kız vardı.Uyuyorlardı.Sonra onları o halde görünce çığlık attım.

Call Me MaybeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin