14. vstávat princezno!

140 8 1
                                    

Ahoj lidi! Tohle jste asi určitě nečekali. Ano po půl roce se vracím k našemu Tokyo Ghoul. Určitě si všimnete pár změn ve stylu psaní tak snad vám to nebude vadit. Jo, tohle je poslední epizoda této knihy ale nebojte bude nová kniha

Další den. Vyšel jsem z obýváku kde jsem usnul a šel do kuchyně kdy jsem si vzal z ledničky krabici mléka. Otevřel jsem ji na jeden lok jsem do sebe hodil polovinu. V tu chvíli jsem zapomněl že už dávno člověk nejsem a můj žaludek se dočista obrátil vzhůru nohama. Přiskočil jsem k umyvadlu a dočista vyprázdnil celý obsah žaludku. Pak jsem to všechno spláchl a utřel se. "To Kuroka stále spí?" Říkal jsem si a šel se podívat do pokoje kam jsem jí dal na postel. A opravdu neustále spala. Přišel jsem k ní a sedl si na postel. Stále spokojeně spala. Zvedl jsem ruku a pohladil jí po vlasech  následně po tváři. To už otevřela pomalu oči. "Kasi, co tu děláš?" "Budím tě princezno." "Vždyť je teprve 8 hodin." "Pamatuješ si vůbec něco ze včera?" "Ne ani ne, stalo se něco vážného?" Na to jsem jí vzal a políbil. Pokoušela se odtrhnout ale nešlo jí to, byl jsem na ni moc silný. Po asi 10 minutách když už se konečně podvolila jsem se odtrhl. "C-co se t-to s te-bou s-stalo?" Zeptala se udýchaně. Hodně věcí ale teď pššt." Řekl jsem a položil jí prst na na ústa a pomalu a mněžně ji začal druhou rukou svlékat.......







Tak a to by byl konec! Ale nebojte nová kniha bude ještě lepší, to vám slibuji!

Tokyo Ghoul - Kasimare no KurukaWhere stories live. Discover now