Bilinmeyen numara: Bana dokunmanızı istiyorum, Bay Payne.
Bilinmeyen numara: Vücudumun her noktasını mühürlemenizi istiyorum.
Bilinmeyen numara: O güzel dudaklarınızı boynumda ve her yerimde hissetmen istiyorum.
Bilinmeyen numara: Ama bunlar imkansız değil mi?
Liam Payne: Neden böyle şeyler söylüyorsun?
Bilinmeyen numara: Dün gece bir rüya gördüm.
Bilinmeyen numara: Siz benim kim olduğumu biliyordunuz ve biz soyunma odasındaydık. Sonra siz beni öpmeye başlıyordunuz. Dudaklarımı kanayana kadar ısırıyordunuz sonra dilinizle üstünden geçiyordunuz. Bir yandan ellerinizi tişörtümden içeri sokup her yerime dokunuyordunuz.
Bilinmeyen numara: Sonra beni kucaklayıp duvarla aranızda sıkıştırıyordunuz.
Bilinmeyen numara: Ben sizin isminizi inlerken siz başınızı benim boynuma gömmüştünüz. Bir taraftan alt taraflarımızı birbirimize sürtüyorduk.
Bilinmeyen numara: Sonra ben sizi durdurup eğiliyordum ve şortunuzla boxerınızı aynı anda çıkarıyordum.
Bilinmeyen numara: İlk başta sadece elimi kullanarak gel git yaparken sonra aletinizin başını ağzıma alıyordum. Siz bu sırada benim ismimi inliyordunuz ve size bakmamı istiyordunuz. Ben de size bakıyordum.
Bilinmeyen numara: Eğer aletiniz hayallerimdeki kadar büyükse ,ki öyledir, cidden benim için biraz acılı olacak.
Bilinmeyen numara: Tüm aletinizi ağzıma almaya çalıştım ve alamadığım yerleri elimle halletmeye başladım. Siz de benim saçlarımdan tutarak daha çok kendinize bastırdınız.
Bilinmeyen numara: Sonra benim adımı inleyerek ağzımın içine boşaldınız. Rüyam da burada bitti zaten.
Görüldü 19.32
Bilinmeyen numara: Bay Payne?
Görüldü 19.32
Bilinmeyen numara: Ah pekala, bundan hoşlanmamış olabilirsiniz ama görüldü atmanız beni kırdı Bay Payne.
Liam Payne: Sonra konuşalım.
Bilinmeyen numara: Siz nasıl isterseniz.
***
Hoşuna gitti değil mi Liam wösğdnqbqpsiödwhşs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Turn Me On // z.m (TEXTING)
FanfictionZayn beden eğitimi öğretmenine mesaj atmaya başlıyor.