17

1.5K 125 160
                                    

Yorum yapın len

***

Bay Payne beni evime bıraktığı andan beri her şey tam anlamıyla boka sarmıştı.

Gigi yarın çok önemli bir işinin olduğunu ve gelemeyeceğini yazmıştı ki inanmıyordum. Bana tavır yapıyordu ama ondan özür dilemeyi asla düşünmüyordum.

Sabah olunca da annem fenalaşmıştı ve babamla beraber hastaneye gitmişlerdi. Tüm gün kardeşlerime bakmıştım ve maalesef kardeşlerim aşırı yaramazdı.

Ayrıca gün boyunca Liam'a mesaj atmıştım ama hiçbirine cevap vermemişti. O ufak yakınlaşmamızdan sonra böyle bir tepki vereceğimi tahmin etmiştim ama yine de koyuyordu.

Şimdi de lanet pazartesiydi.

Ön sıramızda Harry başını Louis'nin omzuna koymuş uyuyordu. Niall ise muhtemelen uyuyakalmıştı veya okula gelmek istemiyordu. Niall olursa belki onunla uğraşabilirdim ama o olmadığı için çok sıkılıyordum.

Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim ve mesaja tıkladım.

Gizli Numara: Merhaba Zaynie, sana mesaj atmak benim için büyük bir zevk☺️

Ben: Ne var?

Gizli Numara: Çok kabasın :(

Gizli Numara: Tek istediğim seninle konuşmaktı.

Ben: Uzatma ve ne istediğini söyle.

Gizli Numara: Öfff pekala! Liam beni engelledi.

Ben: Yakında benim yapacağım gibi...

Gizli Numara: Herneyse, sonuç olarak ona ulaşamıyorum

Gizli Numara: İletmek istediğim mesajlarım vardı. Rica etsem benim yerime sen söyler misin?

Ben: Söyle bakalım neymiş?

Gizli Numara: Ah tatlım önemli bir şey değildi.

Gizli Numara: Sadece 'öğrencisiyle' bir daha uygunsuz yakınlaşmalar içine girerse bu fotoğrafları yaymaktan çekinmeyeceğimi söylemeni istemiştim.

Gizli Numara: Görüntü.
Gizli Numara: Görüntü.
Gizli Numara: Görüntü.

Ben: Siktir.

Ben: Kimsin sen?

Gizli Numara: Seni Liam'dan daha çok hak eden biriyim.

Yazdığı diğer mesajlara bakmadan uygulamayı kapatırken resmen şok olmuştum. Parti sonrası Liam'ın arabasında çekilmiş fotoğraflarımızdı! Tamam, o anların fotoğraflarının elimde olması beni mutlu etmişti. Ama bu gizli numaranın kim olduğunu daha çok merak etmeye başlamıştım. Nereye gittiğimizi bilecek ve bize yaklaşabilecek kadar cesursa mutlaka tanıdığımız biri olmalıydı.

Hemen Bay Payne'e mesaj attım.

Ben: Artık mesajlarıma cevap verir misin? Önemli.

Leeyum💕: Spor salonuna gel.

Tarih öğretmenimize baktım. Asla sınıfın susmasını sağlayamazdı ve kitapta yazan şeyleri kendi kendine okurdu. Sınıftan çıksam ruhu bile duymazdı aslında.

Hızlıca kapıya doğru ilerledim ve dışarı çıktım. Niall sınıfa doğru yürüyordu, beni görünce el salladı.

"Zayn, nereye gidiyorsun?"

"Bay Payne'nin yanına, bir şey konuşmamız gerek. Sen neden geciktin?"

"Uyuyakalmışım sadece. Neyse görüşürüz."

Hızlıca sınıfa girdi. Ben de spor salonuna doğru yürümeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Turn Me On // z.m (TEXTING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin