7

1.3K 152 130
                                    

Liam Payne: Bugün bana gizli bir numara mesaj attı ve konuşmalarımızı okuduğunu söyledi.

Liam Payne: Gerçekten bu kadar düşüncesiz olmana inanamıyorum

Liam Payne: Senin yüzünden en iyi oyuncumu takımdan çıkarmak zorunda kaldım ve bunun üzerine tehdit yedim

Bilinmeyen numara: Ne?

Liam Payne: Ne demek ne?

Bilinmeyen numara: Telefonumda şifre var ve kimse bu şifreyi bilmiyor. Ve merak etmeyin mesajlarımızı okutmuyorum. Bence beni suçlamadan önce bir kendi çevrenize bakın.

Liam Payne: YANİ ŞİMDİ DE BENİ Mİ SUÇLUYORSUN

Bilinmeyen numara: Sizin etrafınızda telefonunuzu karıştırabilecek bir sürü kişi ismi sayabilirim Bay Payne. Telefonunuzun bir şifresi olmadığını da biliyorum.

Bilinmeyen numara: Anlamadığım şey, Zayn'i takımdan çıkarmanızla bunun ne alakası var?

Liam Payne: ÇÜNKÜ MESAJLARIMIZI OKUTTUĞUN KİŞİLERDEN BİRİ BENİ TEHDİT ETTİ.

Bilinmeyen numara: Fazla gururlusunuz, Bay Payne.

Bilinmeyen numara: SİZE BİR SAATTİR NE ANLATMAYA ÇALIŞIYORUM? BEN KİMSEYE MESAJ FALAN OKUTMADIM

Liam Payne: Tamam. Bundan sonra bana mesaj atmanı istemiyorum. Bitti. Çocukça eğlencelerinin sonuna geldik.

Bilinmeyen numara: Bu çocukça bir eğlence değil. Sizi seviyorum Bay Payne.

Liam Payne: Sen beni sevmiyorsun. Sadece okuduğun bir iki tane saçma kitap yüzünden bana mesaj atıyorsun. Bilinmeyen numara, öğretmene mesaj atmalar, kendini havalı zanneden bir ergensin sadece

Bilinmeyen numara: Hayır, ben sizi seviyorum. Ben sizi çok seviyorum Bay Payne. Hatta o kadar çok seviyorum ki, bazen bu sevgi kalbimi acıtıyor. Nefes alamayacakmış gibi oluyorum. Sizinle konuşurken veya mesajlaşırken ellerim ve bacaklarım titriyor. Size yakınmış gibi hissettiğim her saniye sıcak basıyor, terliyorum. Okulda yanıma gelip omzuma dokunuyorsunuz, bunu öğrenciniz olduğum için yaptığınızı biliyorum ama günlerce o elinizin hissettirdiği sıcaklık tenimden geçmiyor. Belki siz bunları gülerek okuyacaksınız, bilemiyorum. Ama benim kalbim çıkacakmış gibi atıyor ve heyecandan yerimde duramıyorum. Ama bir yandan da ağlamak istiyorum. Hem de deli gibi ağlamak istiyorum. Aynı beni takımdan çıkardığınızı söylediğiniz zaman ki gibi. Sizden istediğim şey sadece biraz anlayış. Beni sevmeyeceğinizi zaten biliyorum.

Liam Payne: Zayn? Sen misin?

***

Şeyy biraz saçmalamış olabilirim ama umarım beğenmişsinizdir :"3

Turn Me On // z.m (TEXTING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin